Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 00:40

Jee wat jammer Suus, hoe zijn jullie dan weer teruggekomen?

Beau, ik moest je van de Dames bedanken voor de wortels, ze hebben er beide van genoten...
Vanavond Rejoice gelongeerd, en met een zachte borstel de plek even gepoetst want daar zaten korsten op. Hele plekken haar kwamen er vanaf, ik denk dat ik morgen toch maar even met Imaverol moet wassen...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 11:08

De school had een bus gehuurd waar de hele klas mee werd vervoerd, ik zou 's ochtends wel met de auto naar school gebracht worden maar ik ben dus maar op de fiets gegaan, op de terugweg besloot m'n fiets 't ook te begeven trouwens, ketting vloog d'r af... Gelukkig zou ik een vriendin een lift geven die niet zo ver van mij af woont dus 't terug naar huis lopen was nog wel gezellig.

Hoe is 't nu met je rug trouwens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 10:55

En je had nog wel zo'n geweldig excuus om niet mee te hoeven gaan! Had gezegd dat je fiets een lekke band had joh Clown Het was idd koud in Belgie. Vrijdagavond toen we aankwamen lag er nog een paar cm sneeuw en het was behoorlijk wat graden onder nul. Zondag was het helemaal koud want er stond veel wind. Brrr.

Hahaha leuk dat de dames de wortels zo lekker vonden. Goed dat de korsten al een beetje weggaan, een teken dat het iig de goede kant op gaat. Idd, gaat het eigenlijk alweer beter met je rug?

Dolly was btw een erg leuk paardje. Heerlijk om op te rijden zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:05

Heb ook btw antwoord van de country mill. Het is nog best veel korting dat je krijgt:

Citaat:
Hoi [***],

Klopt, wij hebben de pad op voorraad. De normale prijs is 109.00 en na
korting kost die 87.20. Er komen wel verzendkosten bij (6.20), maar als je
hem afhaalt, betaal je die kosten niet.

Ik heb geen foto van de pad, maar ik zal dit weekend een foto maken en zsm
naar je toesturen.

Vr Gr Herman

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:12

Da's nog wel te doen ja, ben benieuwd naar de kleur. Lachen

Belgie is veeeel te koud.

M'n vader ging van de week nog met de motor naar Stees, 't enigste commentaar dat 'ie wist te verzinnen is dat 't zo'n ongelovelijk lief ding is. *LOL* Dat plus het stiekem hardop nadenken over een rijles nemen, het stiekem perongeluk grondwerk doen met Stees en overduidelijk irritant veel opscheppen over Stees bij vrienden en familieleden bij elkaar kan maar 1 ding betekenen: stiekeme poownielover. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:14

Hahaha idd, je vader is gesnapt! Wel leuk hoor! Mijn vader is ook poowniegek maar erop rijden vind hij zielig Clown

Ik vind de prijs ook idd nog best meevallen. Had verwacht dat het met korting nog steeds boven de 100 zou zijn. Maar toch blijft het wel een prijs waar je echt hard over na moet denken Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:18

Dat wel ja, maar als 't zo'n goede pad is als ze beweren... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:31

Hahaha jij hebt ook al de voors en tegens met elkaar vergeleken? Sta jij toevallig ook in dubio? Clown Ik heb net even gekeken hoeveel er op mijn rekening staat en het is iig genoeg voor dat pad... maar daarintegen heb ik weer geen eigen paard. Maar ik kan dat dekje natuurlijk wel later gebruiken aangezien ik weet dat ik ooit wel een eigen paard zal hebben en het is idd een heel goed pad... Tsjonge wat een keuzes moeten wij toch maken he?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:33

Tsja als de pad werkelijk zo is als beschreven op die website dan vrees ik dat ik die moet hebben. Ik denk alleen dat zachtroze niet bij m'n peesjes past ("raspberry" -> donkerroze), maar misschien weer wel bij m'n PC's (knal *LOL* ), en anders gewoon een zwarte pad ofzo. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:34

Btw, m'n peesjes liggen nog in de auto, die in Beverwijk bij de garage staat... Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:37

Hahaha en dat vind jij natuurlijk verschrikkelijk dat jij dan gewoon dat pad 'moet' kopen? Clown Bij donkerroze zal het idd niet zo leuk zijn. Maar bij die knalroze weer wel. Ik denk ook dat je over het algemeen maar weinig roze pads vind en dan zijn de meeste toch wel zachtroze.

Hmm da's minder handig dat je peesjes in Beverwijk liggen. Maarja, mss krijg je ze snel weer terug.

Heb btw al een zadel voor je gevonden Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:40

OMG... Wat is dat ding roze... Nagelbijten / Gniffelen Nog een roze hoofdstel d'rbij enzo. *LOL*

Doe mij dan toch maar een 'gewoon' zadel... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:43

Hahahaha ja dit gaat echt te ver he? Clown Idd, ik ben ook van de gewone kleur zadel maar dan wel een kleur hoofdstel of gewoon bruin met een bepaald kleurtje erdoorheen en dan een pad en beenbeschermers wel in een aparte kleur. Da's altijd cool *LOL*

Volgens mij schrikt je paard zich rot als je hiermee aankomt Nagelbijten / Gniffelen Die stapt prompt zijn stal weer in!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:44

*LOL*

Stees houdt van roze, maar dit roze... Nah ik denk dat dit iets te ver gaat. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:47

Idd, maar ik denk dat als de seat gewoon bruin zou zijn geweest dat het dan nog leuk was. Maar het is gewoon 'te' nu.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:48

Ja

Ookal zit je d'r voor 't grootste deel van de tijd op, 't is toch wel errug over the top. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:52

Idd. Wij zijn anti-over de top Vork

Ik hoop btw dat die man me snel mailt met een foto. Ben ook wel benieuwd naar de maten van de pads. Dat zal ik hem ook nog even vragen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:52

Ja joh, zorg even dat je snel gemaild wordt. Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:54

Hihihi dan moet ik hem bestoken met mailtjes. Daar zal hij niet blij mee zijn. Of we moeten zelf even naar de County Mill maar het is zo ver weg Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:57

Heb net even gekeken en het is ongeveer 3 kwartier rijden, vlakbij Spakenburg-Bonschoten net onder Flevoland.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:57

't Is inderdaad niet bepaald naast de deur. *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:58

En ik zit momenteel zonder auto. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:59

Nee, wij moeten het doen met die dressuurshops Scheve mond Op Storm en D-star na hebben we gewoon helemaal geen westernshops in Noord-Holland. In het Oosten heb je wel weer tientallen westernshops.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:01

D-Star zit toch bij Ve-Ca nu? Die gaat d'rmee kappen.

Hier in C'cum hadden ze nog een tijdje wat western, leuke hoofdstelletjes enzo maar verder niet veel, die is ook weer helemaal naar Engels gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:08

Gaat D-star ermee kappen? Tjee wat naar zeg! Hoe dat zo? Of weet je dat niet?

Idd, veel engelse ruitershops zijn er onderhand mee gekapt met het western. Veel spul is denk ik te duur en ze hebben er weinig verstand van.