Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het was idd koud in Belgie. Vrijdagavond toen we aankwamen lag er nog een paar cm sneeuw en het was behoorlijk wat graden onder nul. Zondag was het helemaal koud want er stond veel wind. Brrr. Citaat:Hoi [***],
Klopt, wij hebben de pad op voorraad. De normale prijs is 109.00 en na
korting kost die 87.20. Er komen wel verzendkosten bij (6.20), maar als je
hem afhaalt, betaal je die kosten niet.
Ik heb geen foto van de pad, maar ik zal dit weekend een foto maken en zsm
naar je toesturen.
Vr Gr Herman

Dat plus het stiekem hardop nadenken over een rijles nemen, het stiekem perongeluk grondwerk doen met Stees en overduidelijk irritant veel opscheppen over Stees bij vrienden en familieleden bij elkaar kan maar 1 ding betekenen: stiekeme poownielover. 

Ik heb net even gekeken hoeveel er op mijn rekening staat en het is iig genoeg voor dat pad... maar daarintegen heb ik weer geen eigen paard. Maar ik kan dat dekje natuurlijk wel later gebruiken aangezien ik weet dat ik ooit wel een eigen paard zal hebben en het is idd een heel goed pad... Tsjonge wat een keuzes moeten wij toch maken he?                                                         
 ), en anders gewoon een zwarte pad ofzo. 

Bij donkerroze zal het idd niet zo leuk zijn. Maar bij die knalroze weer wel. Ik denk ook dat je over het algemeen maar weinig roze pads vind en dan zijn de meeste toch wel zachtroze.

Nog een roze hoofdstel d'rbij enzo. 

Idd, ik ben ook van de gewone kleur zadel maar dan wel een kleur hoofdstel of gewoon bruin met een bepaald kleurtje erdoorheen en dan een pad en beenbeschermers wel in een aparte kleur. Da's altijd cool 
 Die stapt prompt zijn stal weer in!                                                         

Op Storm en D-star na hebben we gewoon helemaal geen westernshops in Noord-Holland. In het Oosten heb je wel weer tientallen westernshops.