Het wordt vanzelf weer vrijdag hoor!! EEEEven volhouden! (pff ik zie je denken: 'even' volhouden? NOG 5 dagen! hahaha)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dabo schreef:Ohhnee, ze kunnen er niet zomaar uit hoor, ze staan immers achter draad! En dat was gewoon gesloten.
Het wordt vanzelf weer vrijdag hoor!! EEEEven volhouden! (pff ik zie je denken: 'even' volhouden? NOG 5 dagen! hahaha)
AnneOmie schreef:Duim voor je mee voor je mams shir *duim duim*

Dus jullie weten wel wat ik vanmiddag ga doen hihihi
Dabo schreef:ohhwww woensdat EN donderdag vrij Shir! Dan mag je niet mopperen![]()
Ik krijg net weer een 'order' binnenDus jullie weten wel wat ik vanmiddag ga doen hihihi
Ohja Shir, ik heb dat roze frontriempje ook in mijn kast liggen, die is wel wat langer dan die blauwe. Blauwe maak ik ook nog voor je hoor!
ShirleyA schreef:Dabo schreef:ohhwww woensdat EN donderdag vrij Shir! Dan mag je niet mopperen![]()
Ik krijg net weer een 'order' binnenDus jullie weten wel wat ik vanmiddag ga doen hihihi
Ohja Shir, ik heb dat roze frontriempje ook in mijn kast liggen, die is wel wat langer dan die blauwe. Blauwe maak ik ook nog voor je hoor!
Top Ellen!
Zirano schreef:Hi Shirley,Mijn duimen zijn bijna kapot geschuurd maar we gaan gewoon door hoor.DUIM<DUIM<DUIM<DUIM<gelukkig nog maar 2 daagjes werken.
Ik hoor wel van jou wanneer je komt he????
Ben je weer aan het opscheppen straks met een moooi dekje??
AnneOmie schreef:Je gaat toch geen pennypoownie van Il maken he![]()
hahaha
daar was ik even gezellig mee met me pa.
*