Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dat is minder fijn.... micky schreef:ik ben morgenavond er wel denk ik maar morgen is het vakantierooster afgelopen
. 
) van Sandra (toch?) vroeg mij laatst waarom ze niet kon reageren in de huiskamer
, dus zij zit wel op Bokt. Nevermind staat ook bij ons op de manege, maar ik heb geen idee wie de eigenaresse is, dus ook geen idee of ze op Bokt zit.

. Sterkte iedereen die nog naar het land moet
sjorsie schreef:oo oke laat me maar eten wanneer je er dan weer bent , ik ben erook morgenavond@ micky: ik ben er vanavond niet, oplevering oude huis blijkt plots morgen te zijn

LIQUITA schreef:Hai!
Dat kan kloppen....Dushiej (mij beter bekend als Uzzi) van Sandra (toch?) vroeg mij laatst waarom ze niet kon reageren in de huiskamer
, dus zij zit wel op Bokt. Nevermind staat ook bij ons op de manege, maar ik heb geen idee wie de eigenaresse is, dus ook geen idee of ze op Bokt zit.
!!! maaitjuh schreef:LIQUITA schreef:Hai!
Dat kan kloppen....Dushiej (mij beter bekend als Uzzi) van Sandra (toch?) vroeg mij laatst waarom ze niet kon reageren in de huiskamer
Weet niet hoe die meiden heten maar ze waren wel aardig en ben helemaal vergeten te vragen naar hun msn of boktnaam dus vandaar.![]()
Doe maar de groetjes aan Sandra (?) van dat meisje van dat mooie zwarte paard.
l0rdJ schreef:haha hackie, jij zegt wat ik dacht
ik zat te lezen en dacht al uhhh uzzi een mooi zwart paard? nadat ze had gerold zeker haha!

LIQUITA schreef:Ik lees het anders...ik lees, dat ik de groeten moet doen van dat meisje van dat mooie mooie zwarte paard. Waarschijnlijk weet Sandra dan wel wie ik bedoel.
.
.