Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*voorlopig nog als enige en als eerste..*
voicenel schreef:Heb echt zin in de zomer, dan ijzers eronder en lekker met de kar rijden!
Laat de lente en de zomer maar komen hoor
*t sonnetje voelt door t glas heen al wel wat warmer, dus... 
)
! T gaat echt heel goed, we rijden al met een normaal bitje (zonder tonglepel dus) en zonder tiedeman, super he! En van t weekend komt Katie mij meeten. Ze gaat ook mee naar Paardoes en 's avonds naar de stad, ben benieuwd! Nou, dag dag!! Citaat:Ze gaat ook mee naar Paardoes en 's avonds naar de stad, ben benieuwd! Nou, dag dag!!
* En natuurlijk zwieperen!
Nou ze vermaakt zich vast wel!
*ik moet der egt nog een keertje meeten, zoekt nog ff naar wat tijd 
is al wel weer een tijdje gelee dat we foto's van Nous hebben gezien hè, dus t kan wel weer 
Haha, en wij maar doen alsof we der heel veel verstand van hadden "kijk, die kan wel want...." Argument een seconde later meteen de grond in geboordCitaat:(weet nog dat we foto's gingen uitzoeken bij Anne dr moeder, wij kozen alleen maar de verkeerde
, maar zelf vind ik de laatste foto wel leuk. Geen idee of die geschik is hoor, zal wel een keertje vragen (ze zijn nou een rondje met t hondje..)
Tuurlijk joh! Snel de rits van mn tas weer dichtgedaan en een stukje verder gaan staan. Ikke blij dat mn portomonnee een beetje onderin mn tas was gezakt, vage goser! Voortaan nog beter opletten maar denk ik..
Uiteindelijk heb ik dr nog gevonden in de bosjes, samen met een zwarte kater! Gelukkig maar, anders had ik ook niet lekker kunnen slapen. Dus nu heeft ze huisarrest tot ze niet meer krols is!! (en weet niet of de poezenpil die ze slikt nog geholpen heeft, anders hebben we over een paar weken een nestje denk ik....
)
Hihihi nee hoor maar hopen dat het niet zo is; je kunt beter nog even wachten tot jij echt op je zelf gaat toch? Wordt anders een enorme kattenbende bij jullie thuis!
Hopen dat het zo goed blijft gaan, maar doe volgende wandeling wel ff een hoofdstel aan voor de zekerheid hahaha! Citaat:We voelden zo'n 24 pootjes, dus dat worden minstens 6 katjes (als ze allemaal compleet zijn natuurlijk, schapen kunnen ook ineens 6 pootjes hebben)
*kom je wel in t nieuws met Sim der kids
Maar verder is t nie egt leuk! Nouja, laten we er voorlopig maar gwoon ff van uit gaan dat de kattenpil voor Sim gewerkt heeft (hihi, of dat de verleidelijke zwarte kater zijn voorzorgsmaatregelen al had getroffen
)Citaat:Was wel gezellig gisteren weer he! Hoe vond Katie het?
Maargoed, gister zei ze tegen mij dat ze zich wel vermaakt had in t vermoeiende zeeland
K gloof alleen dat t percentage toffe types der tog wel een beetje tegen viel
(of had ik dat nou ff helemaal verkeerd begrepen..) Citaat:Duimen jullie voor me?
Tuurlijk duimen we voor je! *duim* laat nero woensdag weer helemaal betertjes zijn *duim* Laat Bianz maar heel snel herstellen van de operatie *duim*
Boris just wanne have Fun! (ziet Bianz al achter Boris aan vliegen
Zeg, jullie hebben toevallig geen zandbak in de buurt hè?
)
En ik vond t gwoon een oranje citroen
Maar ook deze was egt zo gaaf! Die lampen zijn egt super!
Maar met al die flugels erbij, was t (dacht ik) tog wel redelijk te doen. Viel uiteindelijk nog wel een beetje tegen, maarja kan wel tegen een stootje
Welnee, viel best mee. (Hij kwam me gister ophalen bij t bushokje, hij sjoefte me alleen eerst ff voorbij, om pas een endje verder te beseffen dat ie al voorBIJ t hokje was. Hij had zich op de lichtjes van t kruispunt gericht.Kon ie weer achteruit trug rijden
Achjah, dat heb je soms als je om 3 uur uit je bed getrommeld wordt!
!
)
Volgende week maandag lekkr vrij (whieie!) en de week erna een toets (blegh!)
, iig het was niet goed (ja let wel op hoor, alleen de details hè
moeilijk.. )
lekkr dan! en ik zodra ik een kuchje heb maar sinaasappels eten...)
* Had nog even goeie hoop dat de bui misschien al weg was in vlissingen, maar die werd al snel weer weggeblazen door de enorme hoosbui die er in Middelburg viel. Allemaal zeiknatte mensjes die de trein in kwamen
Nog even overwogen om me op te laten halen, ga een beetje door dat rot weer fietsen.. Maar heb mezelf even streng verteld dat ik geen watje ben dus dat ik dat stukje best door dat kleine (tog wel grote
) beetje regen kon fietsen. Gelukkig was ik net over t kanaal heen toen t sonnetje al weer vollop scheen, dus t natte pak viel reuze mee
Citaat:Vandaag eindelijk weer Sharon dr staart gewassen, het water wat eruit kwam was helemaal bruin!
Als je dan zo'n staart bekijkt denk je dat t allemaal wel mee valt, tot dat je de zooi ziet die je er allemaal uit wast. Dachten Thirz en ik toen van de staart van Nanda, ow valt wel mee... Nou vooruit we wassen hem tog nog even, we zijn hier nou tog. Een hoop bruin schuim en bruin water. Was tog wel weer nodig dus.. *SLURP
*
*ga er maar ff van uit!* Spannie wie gaat der winnen!Citaat:Klaar voor de zomer, dat ben ik ook!
Laat de zomer maar komen hoor!
En of jullie nou willen of niet, ik ga jullie lastig vallen met foto's, hihi! Van het weekend namelijk veel foto's gemaakt toen Katie op bezoek was. Ze vond het erg leuk in zeeland, ze was helemaal verliefd op Anza en op Paar (of was het Does?) Ze voelde zich ook helemaal thuis als vrijwilliger, iedereen vroeg of ze een nieuwe vrijwilliger werd....Nou, toch maar niet vanuit Utrecht!
)
Hihihi ik ben heel benieuwd naar d'r hoor! Ben nu nog ff op zoek naar m'n DAM map... we doen een mulitfunctionele meeting!
Was wel leuk om d'r weer eens te zien, kan me bijna niet meer herinneren wanneer ze er was! Ze vond dat ik snel nog eens een keer naar t Reelaer moet komen en heeft me bijna overgehaald voor een ruiterbewijsweekend: slagingsgarantie erbij gekregen hihihi!
, staat der egt mooi hoor Thirz! goeie keus dat blauw!
*
hihi, op die ene foto met jou, zit ze nog half op der knieen terwijl jij al heel relaxed staat (tja, thirz oefent dit natuurlijk dagelijks!) & de op een rij foto met je paps, staat ze ook een beetje te wankelen, terwijl de echte zeeuwen heerlijk stabiel staan. Zoek de niet zeeuw!
Citaat:Ze voelde zich ook helemaal thuis als vrijwilliger, iedereen vroeg of ze een nieuwe vrijwilliger werd....Nou, toch maar niet vanuit Utrecht!
Citaat:En zwetende paarden, die willen we niet hahahaha... nu mag het echt niet van de veearts dus daar houden we ons dan braaf aan!
Maar wel beter dat je nu iets met nero mag gaan doen, gaat de beterende kant op nu dan tog? t arme paardje, werd ook wel weer tijd ook.. hij is al zo lang ziekjes!