manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 14:36

Mooi halster!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 14:36

Heeeeeeeej pagina 94 alweer!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 18:07

jeej, op naar de 100!
Echt gaaf Nel, dat Voice voor de kar kan! Lekker oefenen hartstikke leuk voor van de zomer als ze ijzers heeft.

Hoe gaat het met jullie huisje? Zie je het weer een beetje zitten, ik hoop dat het goed gaat!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 08:57

Ja leuk he!
Heb echt zin in de zomer, dan ijzers eronder en lekker met de kar rijden!

Nou de huiskamer is af, maar de rest dus nog niet.
Of we het nog zien zitten......soms, we zien nog zoveel werk en het meest moet nog binnen 2 maanden af.

Naja ik hoop gewoon dat het goed komt!

Weet je al of je zaterdag gaat rijden cis?
Ik ben vrij, dus voor mij maakt het niks uit, naja vrij, ga in mn huis werken, maar voor voice heb ik altijd wel even tijd!

Nou ik ga werken, mn laatste woensdagje, nog 5 dagen werken en dan ben ik klaar bij paardoes!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 09:23

Zo, alweer op school *voorlopig nog als enige en als eerste..*
en hoe was je laatste woensdagje Nel? nog iets speciaals gebeurd?
Zeg Cis hoe was t vogeltjes kijken bij zonsopgang nog? want dat was tog afgelopen dinsdag? Heb je genoten van je extra lange dag?
voicenel schreef:
Heb echt zin in de zomer, dan ijzers eronder en lekker met de kar rijden!

In de zomer is t ook meteen wat lekkrder weer Laat de lente en de zomer maar komen hoor *t sonnetje voelt door t glas heen al wel wat warmer, dus...
Nou der zijn alweer wat mensjes op school (al wel 3!), ga ik hun maar ff plagen in de tussentijd
Doegies

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 12:27

Zo ik heb foto's gemaakt van mn nieuwe hoofdstel! (De kieffer suleika)!
Dit hoofdstel wilde ik al eeuwen hebben maar het kostte zoveel geld... Maar nu, na mijn verjaardag heb ik hem gekocht! Wat vinden jullie ervan?!Zit er een mooie foto bij voor Annemijn dr moeder om te tekenen?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de laatste
Afbeelding

Owh ik ben helemaal verliefd op mn paardje!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 17:26

Spannend hoor Nel, die laatste daagjes Paardoes! Heb je ook nog zoiets als een afscheidsfeestje om iedereen uit te zwaaien? Je blijft toch nog wel in het Paardoes-topic op bokt he

Sjiek hoofdstel Bar! T zijn leuke foto's, maar voor een tekening vind ik een foto van voren mooier denk ik. Maarja, ik ben ook geen expert! (weet nog dat we foto's gingen uitzoeken bij Anne dr moeder, wij kozen alleen maar de verkeerde )

Ben net terug van Nous rijden, lekker in t zonnetje ! T gaat echt heel goed, we rijden al met een normaal bitje (zonder tonglepel dus) en zonder tiedeman, super he! En van t weekend komt Katie mij meeten. Ze gaat ook mee naar Paardoes en 's avonds naar de stad, ben benieuwd! Nou, dag dag!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 20:54

Citaat:
Ze gaat ook mee naar Paardoes en 's avonds naar de stad, ben benieuwd! Nou, dag dag!!

Haha, ga je Katie dan leren wat je allemaal met ijsklontjes kan doen? *gooien en uhm * En natuurlijk zwieperen! Nou ze vermaakt zich vast wel!
heb trouwens net ff de Amazone doorgebladerd, staat weer een stuk in over Apassionata, met egt super foto's! Ga me zo maar eens in t stuk verdiepen
Super van Nous! Braaf paardje *ik moet der egt nog een keertje meeten, zoekt nog ff naar wat tijd
Maarre kan je zaterdag wel ff mooi een baby-blauw-nep-anky-dekje-fotoshoot houden, je hebt nu mooi je "hulpje" mee is al wel weer een tijdje gelee dat we foto's van Nous hebben gezien hè, dus t kan wel weer
Egt een super hoofdstel Bar! een Bling Bling Paardje!
Citaat:
(weet nog dat we foto's gingen uitzoeken bij Anne dr moeder, wij kozen alleen maar de verkeerde
Haha, en wij maar doen alsof we der heel veel verstand van hadden "kijk, die kan wel want...." Argument een seconde later meteen de grond in geboord , maar zelf vind ik de laatste foto wel leuk. Geen idee of die geschik is hoor, zal wel een keertje vragen (ze zijn nou een rondje met t hondje..)
Vanmorgen stond ik dus best druk (spits) in de metro. Voel ik ineens mn schoudertas bewegen, dacht dat er gwoon iemand tegenaan liep of stond, gebeurd wel vaker in zo'n bom volle metro. Kijk ik om staat er één of andere oelewapper aan mn tas te prutsen! Dus ik kijk um kwaad aan zegt ie: "ow sorry dacht dat t mijn tas was" Tuurlijk joh! Snel de rits van mn tas weer dichtgedaan en een stukje verder gaan staan. Ikke blij dat mn portomonnee een beetje onderin mn tas was gezakt, vage goser! Voortaan nog beter opletten maar denk ik..

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:17

Ja die laatste foto is wel mooi, maar dan alleen haar hoofd op de tekening he...
Ik vind wel dat we nog een keer foto's moeten maken, is ook leuk!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 13:16

Nou mn laatste woensdagje was best normaal!
Heb de kindjes verteld dat ik weg ga, vonden ze niet zo leuk, zelfs de moeders waren sip (geeft een goed gevoel!)
De laatste les heeft Carola mee gereden op Nanda en heb ik dus lesgegeven.
Dat was wel leuk!
Gister nog een lieve tekening gehad van Bo (blind meisje)

Ik hou geen afscheidsfeest.
Vrijdag 31 maart, dan moet ik tot 22.00 uur werken dus dan wilden de vrijwilligers tot 23.00 uur blijven als afscheid, dat vond ik wel goed!
Jullie zijn natuurlijk allemaal welkom, maar zo bijzonder zal het niet zijn hoor, beetje kletsen met wat lekkere dingentjes erbij...

Ik blijf natuurlijk gewoon op bokt!

Bar, Cis en Bianz willen jullie je adres nog een keer opschrijven, (voor de bruiloft) ben ik nog iemand vergeten?
Volgens mij heb ik van de rest de adressen al en anders hoor ik het wel he!?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:53

Pff, ik had ook weer een avontuur hoor.... Onze kat Simba is krols en was dus gister de hort op. 's Avonds laat was ze er nog niet, dus ik besloot een zoektocht te doen...ik in mn pyjama met mn jas erover heen over de schutting klimmen en daar zoeken. Niets te zien. Dus ik liep verder (dan kom je bij het zusterplein uit) en ik daar kijken, niets te zien... Ik wilde wel verder zoeken, maar vond het ook zo wat om in mn pyjama de markt op te lopen, maar niet gedaan Uiteindelijk heb ik dr nog gevonden in de bosjes, samen met een zwarte kater! Gelukkig maar, anders had ik ook niet lekker kunnen slapen. Dus nu heeft ze huisarrest tot ze niet meer krols is!! (en weet niet of de poezenpil die ze slikt nog geholpen heeft, anders hebben we over een paar weken een nestje denk ik.... )

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:14

Tjonge, thirz.................
Katten........zucht!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 17:27

Hahaha nou Marieke en ik hebben de kittens al voelen schoppen gisteren hoor, dus Thirz dat nestje komt er aan. We voelden zo'n 24 pootjes, dus dat worden minstens 6 katjes (als ze allemaal compleet zijn natuurlijk, schapen kunnen ook ineens 6 pootjes hebben), ruim maar alvast ruimte in Hihihi nee hoor maar hopen dat het niet zo is; je kunt beter nog even wachten tot jij echt op je zelf gaat toch? Wordt anders een enorme kattenbende bij jullie thuis!
Was wel gezellig gisteren weer he! Hoe vond Katie het? Vandaag nog lekker naar het strand geweest? Ik was blij dat ik een 1/2 uurtje vroeger naar huis ging, want was echt kapot! Vandaag een beetje rustig aan gedaan en een dagje niet naar stal geweest, want Nero is nog steeds niet beter, dus mag nog steeds niks inspannends doen. Hopen dat het woensdag weer beter gaat, want de operatiedatum komt steeds dichter bij en ik wil zo graag nog een keer rijden daarvoor, want wie weet hoe lang het daarna gaat duren voor ik weer kan! Duimen jullie voor me? Boris is iig lekker fris; ging woensdag wandelen met hem en hij liepen gewoon naast me te draven en te galopperen: ik moest er echt achter aan hollen hahaha! Zal wel dom zicht geweest zijn Hopen dat het zo goed blijft gaan, maar doe volgende wandeling wel ff een hoofdstel aan voor de zekerheid hahaha!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 18:11

Citaat:
We voelden zo'n 24 pootjes, dus dat worden minstens 6 katjes (als ze allemaal compleet zijn natuurlijk, schapen kunnen ook ineens 6 pootjes hebben)

Humz,.. Strax blijken t maar 4 poesjes te zijn *kom je wel in t nieuws met Sim der kids Maar verder is t nie egt leuk! Nouja, laten we er voorlopig maar gwoon ff van uit gaan dat de kattenpil voor Sim gewerkt heeft (hihi, of dat de verleidelijke zwarte kater zijn voorzorgsmaatregelen al had getroffen )
Citaat:
Was wel gezellig gisteren weer he! Hoe vond Katie het?

T was idd gezellie gister
Hihi, Burka Maargoed, gister zei ze tegen mij dat ze zich wel vermaakt had in t vermoeiende zeeland K gloof alleen dat t percentage toffe types der tog wel een beetje tegen viel (of had ik dat nou ff helemaal verkeerd begrepen..)
Citaat:
Duimen jullie voor me?
Tuurlijk duimen we voor je! *duim* laat nero woensdag weer helemaal betertjes zijn *duim* Laat Bianz maar heel snel herstellen van de operatie *duim*
Haha en Boris is begonnen aan zn tweede jeugd! Boris just wanne have Fun! (ziet Bianz al achter Boris aan vliegen Zeg, jullie hebben toevallig geen zandbak in de buurt hè? )
Ow en Bianz, ik reed daarnet met mn pa een rondje met de auto en toen reden we ineens achter een Citroen, die redelijk veel op die van jou leek. Zelfde soort lampen, en ongeveer zelfde soort kofferbak. Volgens mn pa was t een C2 En ik vond t gwoon een oranje citroen Maar ook deze was egt zo gaaf! Die lampen zijn egt super!

Vannacht gelukkig geen last meer gehad van dat gebrande gat in mn maag. Die laatste flugel heeft de brand gelukkig geblust! Pff, dat was egt niet één van Dennis beste mixjes Maar met al die flugels erbij, was t (dacht ik) tog wel redelijk te doen. Viel uiteindelijk nog wel een beetje tegen, maarja kan wel tegen een stootje
Hihi en Mariekje, mn pa's eigen woorden over dat voorbij sjeesen gister: "Tja, ik was een beetje te enthousiast" Welnee, viel best mee. (Hij kwam me gister ophalen bij t bushokje, hij sjoefte me alleen eerst ff voorbij, om pas een endje verder te beseffen dat ie al voorBIJ t hokje was. Hij had zich op de lichtjes van t kruispunt gericht.Kon ie weer achteruit trug rijden Achjah, dat heb je soms als je om 3 uur uit je bed getrommeld wordt!
Voordeeltje van stappen op een klok-uur-vooruit-nacht is dat je veel minder last hebt van een jetlag gevoel. Normaal kom je overdag dan altijd een uur te kort, maar dat valt vandaag wel mee.

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 18:29

Ik was ook blij dat ik wat eerder naar huis was gegaan Bianz, want ik was ook helemaal dood! En ja ik moet nog opdrachten maken voor mn stage, voordat ik op mn kop krijg !

Vandaag eindelijk weer Sharon dr staart gewassen, het water wat eruit kwam was helemaal bruin!
Ik ben weer klaar voor de zomer!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 13:03

Klaar voor de zomer, dat ben ik ook!

Ja Bianz, dat duimen komt goed!

Bar en bianz, willen jullie nog even je adres opschrijven?
Van cis heb ik het via een pb gehad!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:38

He Nel, hoe was die paardenshow nog? Dat was toch afgelopen weekend, ik ben wel heel benieuwd wat je er van vond! (niet dat het iets uitmaakt, ik heb de kaarten al op mn bureau liggen maar toch )

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 20:19

Sow, keuzevak vandaag ook weer overleefd Volgende week maandag lekkr vrij (whieie!) en de week erna een toets (blegh!)
Maargoed vandaag hebben we nog wel even wat zinnigs geleerd:
1) spinazie en vis is niet goed (volgens de keuzevak meneer dan hè) want het nitraat van de spinazie in combinazie met de vis, tast je systeem aan ofzo , iig het was niet goed (ja let wel op hoor, alleen de details hè moeilijk.. )
2)het was volgens hem niet bewezen dat vitamineC je een verhoogde weerstand geeft of op een andere manier helpt bij je verkoudheid ( lekkr dan! en ik zodra ik een kuchje heb maar sinaasappels eten...)
3)Pizza's zijn goed voor je (mits ze niet aangebrand zijn, want dat is natuurlijk weer wat minder goed voor je) Dus; ben je verkouden, ben je ziek.. neem een Pizza! (hij heeft niet in zoveel woorden gezegd dat de pizza's goed zijn hoor, maar hij had t over de goede werking van bewerkte tomaten. Tomaten hebben een speciaal stofje die beschermend werkt tegen kanker, maar dat stofje kunnen we alleen opnemen als de tomaten bewerkt zijn. Zoals in de italiaanse keuken zei die. Nou pizza's dus ook
Wat een raar weertje trouwens zeg.. Kwam vandaag in Goes, begint t ineens met plenzen! *stukje van te voren nog stralend blauw luchtje * Had nog even goeie hoop dat de bui misschien al weg was in vlissingen, maar die werd al snel weer weggeblazen door de enorme hoosbui die er in Middelburg viel. Allemaal zeiknatte mensjes die de trein in kwamen Nog even overwogen om me op te laten halen, ga een beetje door dat rot weer fietsen.. Maar heb mezelf even streng verteld dat ik geen watje ben dus dat ik dat stukje best door dat kleine (tog wel grote ) beetje regen kon fietsen. Gelukkig was ik net over t kanaal heen toen t sonnetje al weer vollop scheen, dus t natte pak viel reuze mee
Citaat:
Vandaag eindelijk weer Sharon dr staart gewassen, het water wat eruit kwam was helemaal bruin!

Jakkie! een koffie staart Als je dan zo'n staart bekijkt denk je dat t allemaal wel mee valt, tot dat je de zooi ziet die je er allemaal uit wast. Dachten Thirz en ik toen van de staart van Nanda, ow valt wel mee... Nou vooruit we wassen hem tog nog even, we zijn hier nou tog. Een hoop bruin schuim en bruin water. Was tog wel weer nodig dus.. *SLURP *
Ben benieuwd of vandaag Next Top Model komt *ga er maar ff van uit!* Spannie wie gaat der winnen!
Citaat:
Klaar voor de zomer, dat ben ik ook!

Laat de zomer maar komen hoor!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:20

Nou Cis,
Ik had er meer van verwacht, het was een soort circus, maar dan alleen met paarden.
Er zaten leuke stukken bij, maar ook stukken die toch wel heel slecht voor je paard zijn, dus dat was een beetje zielig, maar verder was het leuk hoor!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:07

Das wel jammer Nel!
Vandaag weer lekker op Sharon gereden, ze wordt alweer wat fijner om te rijden, het gaat de goede kant op!
En morgen komt Bianz om Shaar te meeten dus ik heb dr even streng toegesproken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:14

Zo, daar ben ik ook weer eens! En of jullie nou willen of niet, ik ga jullie lastig vallen met foto's, hihi! Van het weekend namelijk veel foto's gemaakt toen Katie op bezoek was. Ze vond het erg leuk in zeeland, ze was helemaal verliefd op Anza en op Paar (of was het Does?) Ze voelde zich ook helemaal thuis als vrijwilliger, iedereen vroeg of ze een nieuwe vrijwilliger werd....Nou, toch maar niet vanuit Utrecht!
En wat ze van het stappen vond? Nou, ze heeft iig genoeg lol gehad, haha!! Ik moest de volgende keer maar naar Utrecht komen, laat ze me haar stapavond zien...ben benieuwd tussen al die kakkers van een studenten, haha!!

Maar hier de foto's. Eerst op Paardoes Katie met Anza:
Afbeelding

Daarna gingen we door naar Nous, want die moest ook gemeet worden natuurlijk..(met baby-blauwe pad )
Afbeelding
Afbeelding

Ook een klein huppeltje kunnen we nemen:
Afbeelding

Van het stappen hebben we helaas geen foto's....jammer hoor! Vooral onze gezichten bij het proeven van het laatste drankje was echt een leuke foto geweest

En toen was het zondag, Katie woont niet bij het strand, dus waar ga je dan naartoe als je in Zeeland bent? Juist!

Afbeelding

Tja, wat doet Katie hier toch?
Afbeelding

Nog ff met paps erbij op een rij:
Afbeelding

Ik duw ff een paal terug op zn plek:
Afbeelding

En als laatste nog bij de duinen:
Afbeelding

Zeker een geslaagd weekend! Nou, tot sinas!

Farah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:19

He Thirz, heb hier wel niet zoveel te zoeken, maar zag wat leuke strandfoto's voorbij komen! Nous ziet er ook goed uit zeg, ik moet haar ook maar snel eens meeten!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:25

Nel je hebt mail hoor!
Nou Bar, bijt Shaar dan als ik haar wil aaien??? Hihihi ik ben heel benieuwd naar d'r hoor! Ben nu nog ff op zoek naar m'n DAM map... we doen een mulitfunctionele meeting!
Thirz je foto's zijn echt supergaaf!! Je kunt zien dat je nieuwe toestel echt nog scherpere foto's maakt! Vooral die met je pa voor alle fans hihihi
Nog even gezellig met Katie gekletst zaterdag in de kroeg hoor! Ook niet zo'n hardcore fan he Katie?? Was wel leuk om d'r weer eens te zien, kan me bijna niet meer herinneren wanneer ze er was! Ze vond dat ik snel nog eens een keer naar t Reelaer moet komen en heeft me bijna overgehaald voor een ruiterbewijsweekend: slagingsgarantie erbij gekregen hihihi!
Morgen mag ik weer even heel kort op Nero rijden: veearts is geweest en heeft nog medicatie voor 10 dagen gekregen, maar mag heel kort bij goed weer lichte inspanning leveren. Dus ga lekker een kwartiertje stappen en een beetje oefenen. Ben allang blij dat ik weer ff mag rijden, dus nu maar hopen dat Nero zich ook een beetje in kan houden, want anders werkt 'ie zich nog in 't zweet omdat hij zo graag z'n energie kwijt wil (heeft toch 2 1/2 week niet gelopen)! En zwetende paarden, die willen we niet hahahaha... nu mag het echt niet van de veearts dus daar houden we ons dan braaf aan!
Doeidoei!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 20:37

Hey egt super leuke foto's! Nousje en der baby blauwe dekje , staat der egt mooi hoor Thirz! goeie keus dat blauw!
en heb je de paal nog op zn plek gekregen? *klink wel een beetje apart zo *
Je ziet wel dat Katie niet gewend is aan t strand en de palen hihi, op die ene foto met jou, zit ze nog half op der knieen terwijl jij al heel relaxed staat (tja, thirz oefent dit natuurlijk dagelijks!) & de op een rij foto met je paps, staat ze ook een beetje te wankelen, terwijl de echte zeeuwen heerlijk stabiel staan. Zoek de niet zeeuw!
Citaat:
Ze voelde zich ook helemaal thuis als vrijwilliger, iedereen vroeg of ze een nieuwe vrijwilliger werd....Nou, toch maar niet vanuit Utrecht!

Flauw hoor, is best te doen.. Ligt er maar net aan hoe vroeg je zaterdag morgen wil vertrekken! Zou op zich wel gezellie zijn, een katie er bij
Citaat:
En zwetende paarden, die willen we niet hahahaha... nu mag het echt niet van de veearts dus daar houden we ons dan braaf aan!

Nee! Nooit! zwetende paarden Maar wel beter dat je nu iets met nero mag gaan doen, gaat de beterende kant op nu dan tog? t arme paardje, werd ook wel weer tijd ook.. hij is al zo lang ziekjes!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:43

En als Nero weer helemaal de oude is (en Bianz ook na dr operatie) kom ik nog een keer kijken en lesgeven! En andersom bij Nous en mij ook. Binnen de korste tijd is onze houding dan weer goed

Tja, zelfs Katie als half-zeeuw (haar vader komt uit Zeeland) moest ff wennen aan de paalhoofden. Maar alles kwam gelukkig goed!!