Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

je hebt vakantie!
Ireentjuh schreef:ik heb hem verstuurd hoor
maak er niet te veel werk van he?je hebt vakantie!
Heb je hoop ik een beetje geholpen!! En als je het niet begrijpt hoor ik het he?
En nog wat dingetjes laten liggen zoals de garnalen en stukje vogel waarvan ik niet meer weet wat voor soort het nou was
Ik heb het wel geproefd maar vond het echt niet lekker
(vis-iets met zalm, iets met rosbief waarvan ik ook de naam niet meer weet (carpaccio??) en het hoofdgerecht, ook een duur visje waarvan ik niet meer weet hoe het heet
was ook echt heerlijk
paar bolletjes ijs, stukje appeltaart, mous, en nog een paar kleine hapjes
Marieke_ schreef:hmmm lekker carpacio... ja weet ook niet hoe je t schrijft maar wel lekker...
wat voor etentje had je?
Binar schreef:Moet er trouwens iemand nog een keer richting Apeldoorn![]()
Weer een leuk Stubben zadel op het oog, maar weer veels te ver weg.. waarom verkopen de mensen hier in de regio nou niet hun stubben zadel??![]()
Massollll!!
Twinklebel schreef:Binar schreef:Moet er trouwens iemand nog een keer richting Apeldoorn![]()
Weer een leuk Stubben zadel op het oog, maar weer veels te ver weg.. waarom verkopen de mensen hier in de regio nou niet hun stubben zadel??![]()
Massollll!!
Ik moet het weekend die kant op. Paardje staat in Barneveld. Maar ik ga waarschijnlijk ook met de tsjoektsjoek (trein).
moossie schreef:Wat leuk joh! kan je ze op bokt zetten de foto's?