Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn lieve paard is namelijk niet zo voorzichtig met zichzelf in een gekke bui
*Jammer genoeg voor mijn portemonee
*

Kleinste pony springt het hoogst

't zijn niet zo veel dingen hoor!
Maar die hou ik lekker zelf

Heb ff gekeken
Ik heb zover ik weet niks nodig, maar hoop dat je kopers vind 

Tivara was zo gek als een deur
Ik galopeerde aan, rustig galopje, Tivara kop tussen d'r benen, schudden met d'r kop en piepen..
Dat doet ze altijd als ze gaat bokken dus ik gaf een keer flink been, schoot ze vooruit, maar ze bleef zo gek doen
Toen een heeeeel lang pad wezen crossen, was echt heerlijk 
, en ze is 6
" Zij weer: "Nee nee, dat gaat niet
, Maar er zit zeker arabieren-bloed in of niet? Zo veel pit als ze heeft!" Ik: "Nee, een echte KWPN'r" Die vrouw weer: "Nou en, pit heeft ze iig!
Ga maar weer lekker verder rijden!"
Eerst een arabier onder mijn kont, daarna een shetlander.. Laatst was een man al helemaal boos dat ik de manen & sokken bij mijn fries had weg gehaald..
Gaat goed met mijn arme paard

Tivara staat normaal super braaf op de trailer, maar vorig jaar rond de winter wilde ze ineens niet meer laden, sloeg de trailer in elkaar als ze erin stond (zeker bochten naar rechts waren een ramp), nou beetje aangekeken, en toen ging het weer beter. Nou is ze de laatste tijd weer een beetje aan het donderen in de trailer, maar vandaag was een ramp. Op de heenweg had ik mijn moeder bijna laten stoppen op de vluchtstrook zo gek deed ze
. En op de terugweg was ze weer zo gek.
. Tivara heeft zichzelf geraakt op haar achterhoeven en heeft nou een stuk of 4/5 wondjes in haar kroonrand..
En ook nog wat wondjes op haar kogel achter, maar het bloedde dus nogal toen ik haar uitlaadde.. Heb het even met betadine shampoo gewassen en maar even afwachten..