Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Emmaa_ schreef:Ik krijg via mijn zusje af en toe nog wel het een en ander mee dus ik ben ook nog wel op de hoogte haha. Vond het wel jammer om te horen dat Joos weg is, had graag nog een keer een rondje op haar gedaan.
Emmaa_ schreef:Ik krijg via mijn zusje af en toe nog wel het een en ander mee dus ik ben ook nog wel op de hoogte haha. Vond het wel jammer om te horen dat Joos weg is, had graag nog een keer een rondje op haar gedaan.
Manon_S schreef:Haha als ik een les moest inhalen reed ik met sabine altijd mee bij de beginners. Koos ik Jozele altijd, lekker gassen als we 1 voor 1 door de bak een rondje mochten galoperen wahaha.
. Astor schreef:Iris, wanneer komen de foto's van de manege paarden op de site die jij en Jasmijn toen gemaakt hebben?
En toen hadden jullie zeker ook nog foto's geschoten van Jozele etc?
Wel gek idee dat die er allemaal niet meer zijn. Wel beter voor de paardjes, ze waren vast helemaal op.....
Astor schreef:Leuk dat er een nieuwe site komt! Ben jij die weer aan het ontwikkelen? Wanneer is die af?
Erg benieuwd haha! Ben je nu lekker op vakantie met Djerkoh? Of zag ik oude foto's voorbij komen op Instagram en Facebook?
. Er is een nieuw paard op mijn pad gekomen: Sha Pull. Arabische merrie van 10 jaar oud. Erg mooi en leuk dier kan mooi lopen. Staat nu zo'n halfjaar stil omdat eigenaresse niet veel meer mag doen met haar lichaam. Ik lease haar nu en mag haar als mijn eigen beschouwen. Ze is dr bespiering behoorlijk kwijt geraakt dus daar gaan we mooi aan werken
.
Of heb ik dat verkeerd begrepen? 
dat wist ik niet! Wat erg!!