Hier hebben we laatst per ongeluk een veulen gekregen, die ze eigenlijk niet wouden houden.
Ik heb voorgesteld dat ik alle verzorging en verantwoordelijkheid op me zou nemen als ze wel blijven mocht.
Dit was prima en nu 'heb' ik dus een geweldig veulen

De eerste keer dat ik met fp in aanraking kwam was toen ik mee zou gaan met een horsetycoon meeting

(de eerste keer toen ik wat las over fp was ik wss 10 jaar en las ik de penny en droomde ik weg bij de fp advertentie

Dus ik met een vriendin in de auto en naar het Fjordenpaard voor een rit van 3 uur (waarbij ik 1,5 uur naast het paard gelopen heb door een val en kapotte teugels). Deze rit reed ik op loeloe en viel ik er zelfs 2 keer af! Toch kon dat de pret niet drukken en waren mijn vriendin en ik ervan overtuigd dat we dit vaker moesten gaan doen.
Keer daarna weer mer ongeveer dezelfde groep. Toen reed ik op Dixie en ging gelukkig alles wel goed. Mijn vriendin reed op jamie, wat een leuk stel samen!
Keer daarna met onze vrienden groep met ervaren en onervaren ruiters. Rustig ritje, maar was ook leuk. Hier reed ik op imani, totaal niet mijn type paard qua karakter.
Toen nog een ritje alleen met mijn vriendin gedaan, toen reed ik op de brave duke

En als laatst een ritje met de ervaren ruiters van de vriendengroep, weer op loeloe en er 1 keer afgevallen

Aankomende donderdag ga ik weer, met de vriendin waar ik altijd mee ga, en een andere ervaren vriendin