Jepps we gaan vandaag verhuizen naar een andere stal...
Zoals Deb ook al overal aangeeft is t een heel dubbel gevoel...en we gaan jullie echt onwijs missen!! Via deze weg dus ook super bedankt voor de twee gezellige jaartjes!
Veel plezier op jullie nieuwe stal? Waar gaan jullie heen?
Xantha
Geplaatst: 01-12-12 18:32
Alles is heel goed gegaan, ze liep zo de trailer op en kwam daar vrij rustig eraf. Ze stond een beetje met grote ogen om haar heen te kijken, nam een hap gras en vond het allemaal prima. Even op stal gezet zodat ze lekker wat hooi kon eten en na een half uurtje heb ik haar maar in ᷰhaar paddock gezet. Ze staat met drie merries en het ging eigenlijk gelijk goed, ze stond nog wel wat apart van de andere drie maar dat is natuurlijk logisch. Aan het einde van de dag nog even geholpen alles weer binnen te zetten en zelf Xantha even meegenomen, dat was maar goed ook want ze vond het wel spannend allemaal en liep lekker druk te doen.
Yoline, ik heb een pensionstalletje gevonden aan de rand van Berkel/Rotterdam
Ik kom af en toe nog wel even buurten op dit topic!!
Yoline_U
Geplaatst: 01-12-12 19:25
Mijn eerste ? moest een ! zijn Fijn dat het goed ging en hoop dat ze snel went op haar nieuwe plekje
Goedemorgen Gelukkig regent het weer...al een tijd niet gezien....land werd te droog....NOT . Wanneer houden ze daar eens op boven, om met wolken te gooien?????? ZONNETJE!!!!!!!!! Waar ben je nou;( ???
Nou ik heb er een aardig poosje over gedaan.. uurtje, terwijl ik er normaal in een kwartiertje kan zijn. Maar dat was meer omdat iedereen niet harder rijdt dan de eerste versnelling
Hopelijk vanmiddag op tijd weg, even met mams de boom opzetten
taverno
Geplaatst: 07-12-12 10:18
Hopelijk is alles weg als ik ga werken vanmiddag.
cykie
Geplaatst: 07-12-12 12:21
Ik heb er 2 uur en een kwartier over gedaan om in Rotterdam te komen.... . Het stond op de binnenwegen om Rotterdam heen muurvast en ook op de snelweg. Maar het belangrijkste is dat ik er ben.
Ik ga zo maar eens werken.Er ligt nu van die lekkere sneeuwprut.
taverno
Geplaatst: 09-12-12 10:20
Alle prut is weg gelukkig!
nikkielvis
Geplaatst: 11-12-12 08:23
Morning
Niet te snel gaan in dit topic mensen anders moeten we weer een nieuw topic aanmaken.
Gister lekker met mijn paard gespeeld. Was eerst van plan hem los te laten lopen. Maar iemand had een bal in de bak laten liggen. Hij ging zowaar met de bal al rennend op de hoefslag. Leuk wel een voetballer. Was super leuk om te zien. En uiteraard zag niemand het en op het moment dat ik dacht ik kan het ook filmen moest ik er al weer uit.