Wie gaat er naar de KNHS instructieweken?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:31

Debbie schreef:
Ergens best jammer O:) Ook al zit er nog wel wat springbloed in mijn paard..
Gewoon rechtdoor, dwars door de hindernis heen lopen is toch wel de nummer 1 keus van Mevrouw.
Misschien wat door een waterbak heen vliegen? Altijd leuk :+

Dan gaan we maar eens een poging longeren doen..

Otto kan ook niet springen hoor :D Waarschijnlijk nog minder dan die van jou haha! :P Maar ik wil wel een longeerles of een SGW les meepikken met em ;)

nicolailover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:37

Estelle schreef:
Welke week ga je nicolailover ?

Voor mij zou de zondag geen probleem zijn.. maar het vervoer met de trailer wel ! Misschien dat de eigenaresse van stal zou kunnen rijden, anders word het echt de paardentaxi ! :(

ik ga week 11b

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:40

Al bijna 100 pagina's hier :oo

Ik ga ook naar week 11B :) Hoop echt dat het niet al vol zit als ik me inschrijf...

Estelle

Re: Wie gaat er naar de KNHS instructieweken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:40

@ Nicolailover... oke gaan we niet naar de zelfde ik ga naar de 2e week :D

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:59

Pletje123 schreef:
Debbie schreef:
Ergens best jammer O:) Ook al zit er nog wel wat springbloed in mijn paard..
Gewoon rechtdoor, dwars door de hindernis heen lopen is toch wel de nummer 1 keus van Mevrouw.
Misschien wat door een waterbak heen vliegen? Altijd leuk :+

Dan gaan we maar eens een poging longeren doen..

Otto kan ook niet springen hoor :D Waarschijnlijk nog minder dan die van jou haha! :P Maar ik wil wel een longeerles of een SGW les meepikken met em ;)

Ga je toch dressuurweek doen?
Volgens mij ga ik anders ondertussen als enige.. :=

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:03

Pletje123 schreef:
@Sammie: volgens mij schreef ik dat het eten goed is :) Maar dat is dan inderdaad voor de mensen. Mij viel het niets tegen iig!

Mwa afgelopen jaar ging het eten wel,
vond het middageten wel heel lekker, het avondeten was niet super.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:43

Het leuke van een instructiekamp (of ponykamp) is wel dat je gezellig met paard op vakantie kan. :D

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 19:04

Flurk schreef:
Pletje123 schreef:
Heb net gebeld naar de KNHS voor meer duidelijkheid over de M/Z dressuur week voor paarden. Het is als volgt:

Op maandag kom je aan, dan krijg je 1 uur dressuurles.

Op dinsdag t/m donderdag krijg je 1 uur dressuurles en een les naar keuze (SGW, Longeren of springen). Op vrijdag heb je nog een dressuurles met ik verwacht een instructeur naar keuze.

Dus: geen twee dressuurlessen op een dag. Dat biedt voor mij en mijn trouwe Fries mogelijkheden :D

@Debbie: met het eten viel het toen ik er was echt reuze mee hoor! :)

das dus door de jaren heen veranderd maar klinkt nog steeds niet gek
Echter verschil met al round kamp is nu niet zo veel

Vind het juist wel jammer. Heb absoluut niets met SGW of springen... Maargoed, misschien kan ik net als vorig jaar wel wat ruilen!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 19:08

Pletje123 schreef:
Heb net gebeld naar de KNHS voor meer duidelijkheid over de M/Z dressuur week voor paarden. Het is als volgt:

Op maandag kom je aan, dan krijg je 1 uur dressuurles.

Op dinsdag t/m donderdag krijg je 1 uur dressuurles en een les naar keuze (SGW, Longeren of springen). Op vrijdag heb je nog een dressuurles met ik verwacht een instructeur naar keuze.

Dus: geen twee dressuurlessen op een dag. Dat biedt voor mij en mijn trouwe Fries mogelijkheden :D

@Debbie: met het eten viel het toen ik er was echt reuze mee hoor! :)

oh, dan ga ik net zo lief naar de allround week..krijg je net zoveel dressuur eigenlijk :P maar het is wel goedkoper. Alleen de instructeurs zijn anders. Maar vanwege de examens is M/Z voor mij waarschijnlijk toch al geen optie

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 19:45

Moet zeggen dat ik nu ook stiekem begin te twijfelen tussen M/Z en Allround.. O:)
Vooral omdat ik bij allround iets zag staan over een buitenrit over de veluwe! Gebeurd dat niet bij dressuur?
Maargoed... ik ga braaf naar de M/Z week denk ik :j

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 19:57

hoellaat schreven jullie andere jaren in? Ik moet naar school, ben half 5 thuis, als het half 6 op de mail staat zou dat te laat zijn?

_Pasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:33

@Romy, zo vroeg mogelijk. Ik heb geen idee of je dan nog op tijd bent, ligt er denk ik aan naar welke week je gaat.

Het inschrijven begint al dichtbij te komen! Zijn er nog mensen die de P&S voor vrijdag krijgen, zodat zij het inschrijfformulier misschien al in dit topic kunnen zetten *D

Break_sd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:42

nog maar een een week en een nachtje en dan kunnen we ons al inschrijven :))

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:58

Zou het een probleem zijn als alleen de handtekening van mijn moeder erop staat? (ben 16) Anders moet of ik naar huis in de 20 min tussen mijn toetsen, of zij naar mij, of pas om 1 uur inschrijven..

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:01

:P
Citaat:
ik waarschijnlijk ook in de MZ dressuur week. Zijn we waarschijnlijk al met 2 :(:) :D

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:01

Shanty_Muis schreef:
Zou het een probleem zijn als alleen de handtekening van mijn moeder erop staat? (ben 16) Anders moet of ik naar huis in de 20 min tussen mijn toetsen, of zij naar mij, of pas om 1 uur inschrijven..

Weten die mensen hoe jou handtekening eruit ziet? :=
Je moeder kan daar toch gewoon jou naam opgeschrijven? (eventueel met een kriebeltje er door heen)
Denk dat de handtekening van je moeder belangrijker is aangezien je nog minderjarig bent.
Handtekeningen van minderjarige zijn immers toch niet geldigd..

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:02

tamoreliefje schreef:
:P
Citaat:
ik waarschijnlijk ook in de MZ dressuur week. Zijn we waarschijnlijk al met 2 :(:) :D

*\o/*

PartOulOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:08

Vorig jaar hadden we met een heleboel allemaal pizza besteld. ik denk zo'n 10 pizza's ofzo, er kwam toen zo'n mannetje die pizza's bij het raam van de kamer brengen :+ was lekker makkelijk!
Het eten vond ik lekker hoor! net als het jaar ervoor!

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:09

Debbie schreef:
Shanty_Muis schreef:

Weten die mensen hoe jou handtekening eruit ziet? :=
Je moeder kan daar toch gewoon jou naam opgeschrijven? (eventueel met een kriebeltje er door heen)
Denk dat de handtekening van je moeder belangrijker is aangezien je nog minderjarig bent.
Handtekeningen van minderjarige zijn immers toch niet geldigd..

Dat dacht ik ook al :D Dan schrijf ik me denk ik in zonder mijn handtekening :D Mocht het dan toch nodig zijn hoor ik het wel :)

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:10

PartOulOver schreef:
Vorig jaar hadden we met een heleboel allemaal pizza besteld. ik denk zo'n 10 pizza's ofzo, er kwam toen zo'n mannetje die pizza's bij het raam van de kamer brengen :+ was lekker makkelijk!
Het eten vond ik lekker hoor! net als het jaar ervoor!

Dat vind ik een erug goed idee :D

Eten op mijn schoolweek vorig jaar was megaslecht, en ik wil nóóit meer zo slecht (en daardoor zo weinig) eten :+

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:11

ik twijfel nog steeds welke week ik moet gaan _O-

Het maakt mij niet uit.. maar de meeste bokkers gaan week 2 (allround paarden) die andere week gaan niet zoveel bokkertjes..

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:14

ik ga waarschijnlijk naar de allround paarden t/m 20 jaar. Enigste datum dat het misschien kan. Ik zou ook graag in week 2 gaan..maar moet even kijken of die datum wel kan ivm examen

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:15

Ik vond het eten er trouwens altijd erg lekker! 1e jaar dat ik ging was de kantine nog niet verbouwd en het eten ook niet bijzonder. 2e en 3e jaar hadden ze de nieuwe kantine en was het eten ook super. Het is een soort buffet. Je kunt zelf langslopen en uit verschillende dingen kiezen. Maar ik ben dan ook geen moeilijke eter, lust eigenlijk alles :p
Laatst bijgewerkt door Phylos op 07-01-10 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

PartOulOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:16

Ja zeker de lunch is altijd lekker! er zijn altijd wel mensen die zeggen dat ze het niet lekker vinden maar ik ben best makkelijk met eten hoor!

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:21

Zonde dat het zo ver is!!!!!! Met auto en trailer, vrees ik makkelijk 3 uur en heb geen idee hoe de filles zijn onderweg.