Nala26 schreef:das mooi dat jullei paardrijkleding aanhebben....alleenneee...geen ruzie maken wie Pasje uit mag stappen hoor! hehe
haha ik vind het ookal leuk genoeg dat ik mee mag
lief dat we mogen uitstappen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Nala26 schreef:das mooi dat jullei paardrijkleding aanhebben....alleenneee...geen ruzie maken wie Pasje uit mag stappen hoor! hehe
haha ik vind het ookal leuk genoeg dat ik mee maglief dat we mogen uitstappen

Sabinee__ schreef:Melis, hoe was t vandaag met Ayla?
tenminste.. ja was toch vandaag
Ben benieuwd naar de foto's van morgen!
Heeft dievan mij wel eens met der sperriem gedaan. Hoe heeft ze het voor elkaar gekregen?

)

En je dekkie is echt gaaf!
Melanie_B schreef:Leuke foto's Kirsten!
Doet ze dat vaak met haar tong??
Anders kan je de sperriem misschien een gaatje strakker doen
Wilt nog wel eens helpen..
Jane_ schreef:Wat ziet ze er goed uitttt
Aaah kakkie
Maarre let wel dat je der actief blijft rijden is moeilijk, maar dan valt ze ook minder op de voorhand

Kirsten_D schreef:Melanie_B schreef:Leuke foto's Kirsten!
Doet ze dat vaak met haar tong??
Anders kan je de sperriem misschien een gaatje strakker doen
Wilt nog wel eens helpen..
Thanks..![]()
Ja nou hangt een beetje van het moment af..
Helaas heb ik qua hoofdstel al alles geprobeert. Heb een aansnoerneusriem, wat het minder maakt.
En de sperriem staat op zijn strakst, maar helaas. (ken paarden die het nogsteeds voor elkaar krijgen met stang+trens..)Jane_ schreef:Wat ziet ze er goed uitttt
Aaah kakkie
Maarre let wel dat je der actief blijft rijden is moeilijk, maar dan valt ze ook minder op de voorhand
Geloof me, ze blijft actief, iets te..
Maar ze heeft de spieren nog niet om der achterhand erbij te zetten.
Ben nu aan het longeren met dubbele lijnen en binnenkort met pessoa, dan kan ik de achterhand ook meer gaan trainen.
!!!