Tot vanavond!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Anneke_ schreef:Vinden jullie trouwens dat ik te groot voor haar lijk als ik engels met haar rijd? ben bang dat de jury dat zal zeggen als ik ga starten...

en normaal rijd ik altijd op pony's en die zitten lekker
en gister moest ik op een paard en dat zit gewoon zo anders

Shetjjee__x schreef:x_kelsey_x schreef:jaaHaha.. diesel zit lekker!
Ja als je steeds moet opstaan enzo he?![]()
je bent zeker vroeg uit
julie gaan toch van Peter les krijgen? wij ook volgens mij, dat zei Mike maar wist het niet zeker
weet jij of die leuk les geefdt?
Je leert wel veel van m. Geeft altijd wel goede tips enzo. (en ook leuk springles!
) 

_Anneke_ schreef:ohja die strandrit! ik had ook echt graag meegewilt. maarja ben geen lid meer he..
gelukkig vinden jullie mij niet te groot! en tijdje geleden was de hoefsmid geweest en die zei dat ik te groot voor dr was ofzo, dus ik zeg zo nou zal wel meevallen toch, maarja later dacht ik, tja hij is natuurlijk wel hoefsmid en zal er wel verstand van hebben. maarja gelukkig vinden jullie van niet! zou dr echt nooit weg kunnen doen
Mijn hoefsmid mag commentaar leveren en tips geven over m'n paard z'n hoeven en voeten, en voor de rest moet hij vooral lekker zelf weten wat hij nog meer zegt, hij weet wel dat ik er toch niet naar luister
Er zijn zat mensen die heel wat groter en zwaarder zijn dan jij en die allemaal op een quarter rijden. Dat nou toevallig veel paarden de hoogte in gefokt worden voor de sport betekent toch niet dat je niet op een wat kleiner paard (met een veel natuurlijker maat) zou kunnen rijden? xandra88 schreef:ja iddGoedemiddag!
Allemaal positieve verhalen over de strandrit!
We hadden het ook best goed getroffen met het weer (op de mist na op het strand).

Ik heb trouwens hellemaal geen spierpijn!!!
_Anneke_ schreef:betsy_noach schreef:@ Anneke, Wat ga je hard voor uit met je paard
Jullie passen echt zo goed bij lekaar.. Je ziet echt veel verandering!
Veel succes en natuurlijk heel veel plezier met haar.
Aahw Ashley das echt lief van jeik ben idd echt nogsteeds zo blij met haar
ik zie haar gewoon elke keer weer vooruit gaan. met jou en dodge gaat het ook steeds beter he?

Shetjjee__x schreef:leuk ashley
warneer heb je weer knhs?

Allemaal pagina's vol met strandrit