Kirsten_S schreef:kijk diegene die nu komt is mooi. zwaar gebouwd en daar past een dikke nek op . wel gespannen door al die geluiden en omgecing.
die vind ik niet mooi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:kijk diegene die nu komt is mooi. zwaar gebouwd en daar past een dikke nek op . wel gespannen door al die geluiden en omgecing.
.
Astor schreef:Kirsten_S schreef:kijk diegene die nu komt is mooi. zwaar gebouwd en daar past een dikke nek op . wel gespannen door al die geluiden en omgecing.
die vind ik niet mooi
van iemand uit oostenrijk geloof ik =)
Astor schreef:
Maaikeee schreef:Ik ben het altijd heel regelmatig geweest, dus ben bang dat het daar niet aan ligt
Maar ik ben niet me hele leven al dun geweest zeg maar, het is pas sinds half jaar dat ik merk dat ik behoorlijk wat ben afgevallen vandaar
. tijdens de vakantie had ik toch vreetaanvallen zeg! echt niet normaal, terwijl ik er echt niks aan kon doen. ik had gewoon barstende honger en dat kwam steeds terug. En dan ging ik me wegen, en was ik zelfs afgevallen (als die weegschaal klopt) wat ook raar was , dat ik naar de wc was geweest voor dat ik ging zwemmen en voor der rest niks gedronken had, en toen ging ik in het zwembad en dan moest ik vet veel pissen. en dat zo'n 3 x . vet raar.
.
Jane_ schreef:Oh en even het gaat al beter met Phil!!
Ik had haar even gelongeerd kijken hoe ze in de draf liep en ze liep goed, nog niet helemaal soepeltjes maarr ze komt weer terug![]()
!
Maandag 5 uur en vrijdag 5 uur heb ik trowuens ook niet want dat zijn mijn vakkn niet. Hoop dat het zo blijft
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Oh en even het gaat al beter met Phil!!
Ik had haar even gelongeerd kijken hoe ze in de draf liep en ze liep goed, nog niet helemaal soepeltjes maarr ze komt weer terug![]()
Gelukkigg Jane! Het gaat de goede kant op!

blijf je bij me slapen enzo 

G1ovanna schreef:eljaa jou kwam ik tegen met uitgaan woeeii:D
hahah
en noortjee zaterdag uit hee!!
hihi
Ik ben echt verliefd op die knol ik volg altijd zijn topics