Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Om 12 uur sollicitatiegesprek nr 2, en dan naar de paardjes.

dat komt niet vaak voor.
best leuk school, en ik zit ook in de derde. dusja. maar je moet alleen geen presentatie van 2 uur houden want dan haken mensen denk ik af, maja dat zal op elke school wel zo zijn

Zin in vanavond? 

mandy zit er nu, geen idee welke klas eigenlijk.
Ik was net klaar met trainen voor streetdance, generale repetitie voor de wedstrijd zondag. 

Binnen twee weken krijg ik een mailtje over het inwerken, en daarna kan ik definitief starten

d0nnaa_dan schreef:Aangenomen!Binnen twee weken krijg ik een mailtje over het inwerken, en daarna kan ik definitief starten
gefeliciteerd!! 

x_kelsey_x schreef:Heej an! ben je al uit?Zin in vanavond?
Het is wel lekker weer, hopen dat het zo blijft!
@Sanne: mijn oude school is ook leuk, muurhuizen.mandy zit er nu, geen idee welke klas eigenlijk.
En hoe was het sporten?Ik was net klaar met trainen voor streetdance, generale repetitie voor de wedstrijd zondag.
Edit; en muurhuizen is nog best een kleine school!

d0nnaa_dan schreef:Aangenomen!Binnen twee weken krijg ik een mailtje over het inwerken, en daarna kan ik definitief starten
2 weken?? Das best lang, ik moest na 2 dagen direct aan het werk!

_Anneke_ schreef:Zeg, is het geen leuk idee om een keer een meeting te doen met zijn allen?
_Roosmarijn_ schreef:_Anneke_ schreef:Zeg, is het geen leuk idee om een keer een meeting te doen met zijn allen?
Ik vind het wel een leuk idee, tis een leuk groepje mensen dat we hier hebben!

maar denk dat het beetje irri is met zo'n grote groep
Dat moeten we zeker doen!