ATE schreef:Ik hoop het ook voor jekon vandaag niet eens ff mijn broodje eten zo druk had ik met bezoekers hahahaha ik hoop echt dat er nu eens een koper tussen zit is trouwens best gek mensen dor je huis laten lopen en laten zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:Ik hoop het ook voor jekon vandaag niet eens ff mijn broodje eten zo druk had ik met bezoekers hahahaha ik hoop echt dat er nu eens een koper tussen zit is trouwens best gek mensen dor je huis laten lopen en laten zien
. Anders gaan we toch eerst beginnen met de schriktraining, op zondagochtend 7:00 uur. Waslijntje ophangen enz. enz. ATE schreef:al vind ik het de eerste keer weer erg eng hoor
LIQUITA schreef:Hier verlang ik ook naar
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Hier verlang ik ook naar
echt wel, komt goed, vlgde week word het heerlijk warm!!!!!
ATE schreef:hahaahha leuk dat hij weer op ate wil hij vind het best wel eng het paard rijden en ate is een drol die vind alles oke al lag ik er zelf van de week bijna af hahahahahaha ik gaf hem een tik met zweep hij reageerde met een leuke bok ik wist niet wat me over kwam gelukkig stond hij daarna helemaal weer stil kon ik weer goed gaan zitten
_sandra schreef:In Suriname zekerLIQUITA schreef:Hier verlang ik ook naar
echt wel, komt goed, vlgde week word het heerlijk warm!!!!!
.
!! Maar wel met temperaturen boven normaal
! ATE schreef:san ga je morgen ook rijden ?????
ATE schreef:Goed voor de schriktrainingparaplu mee
. LIQUITA schreef:ATE schreef:Goed voor de schriktrainingparaplu mee.
_sandra schreef:ATE schreef:san ga je morgen ook rijden ?????
ja, om elf uur, of anders in de buitenbak!
ga stoppen, nog ff op bank hangen. tot morgen ate, en jij tot maandag liquita!!!![]()