Talida schreef:Mark heeft een zilvergrijze idd, maar ik heb nu een paarse! die kan echt niet missen!
Haha okee
Gaaapp, heb echt geen zin
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Talida schreef:Mark heeft een zilvergrijze idd, maar ik heb nu een paarse! die kan echt niet missen!

_Rijkie_ schreef:91... super leeftijd dus
Geeft niks van je punten... je moet ook niet te hard gaan... stal Jasper promo L team moet natuurlijk even op mij wachten![]()

_Rijkie_ schreef:Ligt eraan wanneer en hoelaat dat is

_Rijkie_ schreef:Hoe heb jij gereden Belin?
Mark zn opa is zondag overleden, heb vrijdag weer een crematie.
Fiek heb jij deze week nog een dagje zin/tijd voor Mina?
En natuurlijk heb ik daar zin in!!
Kelly_Taco schreef:Hehe ik kom je straks weer positieve moed instralen
Ik weet nog dat ik vorig jaar zei dat ik het ook leuk vond om weer in een lagere klasse te starten... nu mag die muts ook al Z1.
Kom je me aanmoedigen op mijn eerste wedstrijd Sies?
When?? Kelly_Taco schreef:Weer eens een filmpje van Taco gemaakt Click here to watch Taco---still-the-one
Allemaal leuke en mooie momenten
_Rijkie_ schreef:Geeft niks van je punten... je moet ook niet te hard gaan... stal Jasper promo L team moet natuurlijk even op mij wachten![]()
Jantine_ schreef:Mooi filmpje Kelly! Ben net pas uit, na de vakantie meteen hele dag op school
) Omdat ik niet wist waar we waren moest ik 2 bladzijde engels overschrijven. Ik heb wel wat beters te doen, en dat zei ik eerlijk
Was hij het niet helemaal mee eens
Dus moest ik schoolplein opruimen
Jantine_ schreef:Ik had dus tot 5 over 3. Maarja had rode kaart. (Rode kaart = als je je niet gedraagd volgends leraar.) Omdat ik niet wist waar we waren moest ik 2 bladzijde engels overschrijven. Ik heb wel wat beters te doen, en dat zei ik eerlijk
Was hij het niet helemaal mee eens
Dus moest ik schoolplein opruimen
Ik mocht hem echt niet maar dat wens je niemand, zelfs hem niet.
_Fieke schreef:Jantine_ schreef:
Je bent trouwens lekker bezig, donderdag ook al over je stukje vlees![]()
![]()
Jantine_ schreef:_Fieke schreef:Je bent trouwens lekker bezig, donderdag ook al over je stukje vlees![]()
![]()
Dat houden we onder ons
Dus doe ik het morgen wel
_Fieke schreef:_Rijkie_ schreef:Hoe heb jij gereden Belin?
Mark zn opa is zondag overleden, heb vrijdag weer een crematie.
Fiek heb jij deze week nog een dagje zin/tijd voor Mina?
Morgen en vrijdagEn natuurlijk heb ik daar zin in!!
Gecondoleerd met Mark z'n Opa