Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 13:10

Ik ben nu op school Boos!

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 13:18

Me too.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:00

Ik ben lekker thuis Tong uitsteken
Ze gaan trouwens per maart weer paardenspullen bij de Lidl verkopen. Weer tijdelijk hoor Knipoog
Ze hebben oa, weer de dekens, dekje, halster, bandages enz..

Tja zal maar even mijn spaarpot plunderen voor z'on dekje Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:05

Toen ik het las ging ik even kijken, die borstelset lijkt me handig. Ben mijn borstels kwijt en het is maar 10,- Hoe duur is het normaal eigenlijk? Nagelbijten / Gniffelen

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:38

Pff, geen idee hoeveel je normaal kwijt bent. Ik dacht wel iets meer, maar niet extreem veel meer. Het hangt ook van de kwaliteit af natuurlijk Tong uitsteken

Ik heb een foto van een vriendin gekregen van haar paard.
Dit is Nicole, waar ik vorige week op mocht knolhobbelen. Ze is bijna vier jaartjes jong, vreselijk koppig en heet officeel Wolkom... Tja, vandaag de andere naam Knipoog
Afbeelding

En wat vinden jullie ervan?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:46

Ik ben ook al weer lekker thuis!

Zal de Lidl-collectie eens bekijken... maar vind dat nooit zo mooi eigelijk! Mooi paardje rianne!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:09

Hmmm niet echt veel soeps zoals gewoonlijk... alleen zon borstelset is idd handig en kan van pas komen en dat dekje met bontschoftje is wel leuk!

Maar ik koop het liever in een ruitersportzaak zelf...en heb en hou liever van wat meer kwaliteitsproducten...

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:29

Ik heb vorige keer dat zakmes gekocht, halster en longeerlijn. Bevallen allemaal nog steeds heel goed, mes is erg handig op buitenrit en dat halster (ik heb grijs) is best mooi. De longeerlijk wordt nu voor de hond gebruikt Tong uitsteken

Maarja, de kwaliteit is idd niet super, maar de Lidl is ook geen paardenwinkel. Voor bandages en deken zou ik eerder daarheen gaan Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:37

Een zakmes speciaal voor paarden/buitenritten verkopen mn ouders wel Knipoog, en idd een halster is wel handig, misschien als ze een leuke kleur hebben dat ik nog wel overstag ga Haha!

Dekens en bandages etc zou ik nooit daar kopen...

het is vakantie!!!!!!!!!! YEAH! alleen jammer is dat ik nu nog voor morgen een engels artikel aant vertalen moet... aiiii

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:38

Nicole is nog een mooi stukje bijgetrokken, ziet er goed uit! Jammer dat het soms zo'n onbetrouwbaar kreng is Schijnheilig

Ik vind dat jullie allemaal nog erg blij mogen zijn dat je nog op school zit hoor, werken is echt niet zo leuk als jullie zeggen Tong uitsteken Bij de meeste banen moet je gewoon van 8-5 braaf aan het werk zijn dan kan je pas 's avonds naar je paard, met school kan je tenminste nog eens door de week 's middags. (Niet dat ik mijn werk erg vind ofzo, het is hier super gezellig en het werk is erug leuk!)

oh ja, vakantie's... die hebben we hier ook niet Verdrietig Die mis ik wel Tong uitsteken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:41

Wie Nicole? Hoe kom je daar bij?
Ze is trouwens van plan heel binnenkort weer te gaan lessen bij Mariska, dus het komt nog wel goed met die twee.

Dus het is leuk daar? Mooi! Maar hoor je nu niet hard spelletjes aan het maken te zijn?
Owh.. ik heb vandaag m;n eerste werkdag!...

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:42

Ik weet wat het is om een baan te hebben hoor, heb stages gelopen van 8 tot 5 en zat vaak ook in andere steden voor mn stage op beurzen enzo... toen had ik helemaal geen tijd voor de paarden...zelfs niet in de vakanties...dus ik weet hoe je je voelt Lupi Knipoog waar loop je stage? Ik zag je je ook op de NHL zit? Welk jaar?

Maarja zo weet ik wel wat het is als ik over een tijdje een vaste baan heb... nog een jaartje dan maar ff van school genieten!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:44

Ik heb net braaf een interaction design gemaakt voor ons DS project, even wat anders doen hea Schijnheilig

Succes alvast! Misschien kom ik wel even langs, moet toch kijken voor een bitje (bij de Jumper dan, maar dat ligt op de route)

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:47

Ik zit nu in het 4e jaar van Informatica, ben met mijn afstudeerstage bezig bij Triangle Studios (plug: http://www.triangle-studios.com) met het maken van een DS titel

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:51

Owkee leuk! Ik had allang aan het werk kunnen zijn, dit is al mijn 6e jaar HBO..oeps haha ben weer met een nieuwe studie begonnen!

Ik ben nu zelf 3e jaars, communicatie: eventmanagement&styling, heb net ook een stage achter de rug. Maar jij zit dan op de tesselschadestraat den ik he?

Succes met stage, ik zal de site eve bekijken!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:55

Eerst op tesselschade ja, nu ben ik aan het werk vlak bij de Schrans in een kantoor Lachen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:03

Owkee, mooi dat je wel in lwd kan blijven i.v.m aranka!

Krijg je ook stagevergoeding?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:18

Achja... ze zeggen idd dat je nu nog moet genieten van het studentenleven en dat je een luizenleventje hebt Tong uitsteken Waaacht maar tot je aan het werk moet Tong uitsteken Haha.. dat weet ik ook wel. Maar ik heb nu gewoon totaaaal geen zin meer Tong uitsteken Sommige opdr zijn zo nutteloos!! Laat mij maar de hele dag op een manege hangen ofzo, dan vermaak ik me wel...

Ben nu net terug van college, ubersaai Boos! Al kan deze docent net wel wat leuker vertellen als anderen, in sommige colleges val ik echt in slaaaaap.. vanavond naar een mastervoorlichting, moet toch maar es aan de toekomst gaan denken dacht ik zo Tong uitsteken Heb nog geen idee eigenlijk Tong uitsteken Maar volgend jaar is alweer laatste jaar bachelor en daarna wil ik wel nog een master doen.. denk niet echt dat ik er zin in heb, maar je hebt wel veel betere kansen op een baan. Dilemma Verdrietig

Lidl paardrijspullen is soms wel handig, omdat het wel goedkoop is. Als er een mooi kleur dekje is is dat mooi meegenomen toch Haha! Alleen die rijbroeken enz zien er niet uit! Kan me niet voorstellen dat dat comfortabel zit. Als je niet veel geld hebt, is het wel een goede keuze. maar ik ga dan toch liever voor wat meer kwaliteit. Zit veel lekkerder en kan langer mee. In dat opzicht vind ik comfortabel belangrijker dan de prijs Tong uitsteken Maar borstels enz.. dat maakt niet echt uit wat voor kwaliteit vind ik, is toch allemaal hetzelfde..

Paardje ziet er trouwens leuk uit Rianne! Echt een schatje! Denk ik wel leuk om op te rijden ofniet?

Ik ben zo jaloeeeers dat jullie morgen vakantie hebben!!!! Hele week mooi paardrijden enz.. op stomme universiteit hebben ze dat niet Boos! Alleen heb ik op zich wel eind maart ergens twee weekjes vrij omdat ik zo slim ben en niks hoef te herkansen Haha! Haha! muhaha.. Afgelopen blok mn vakken gehaald met een 5,5 en een 6 Haha! Superrelaxed, gehaald is gehaald Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:24

Inderdaad, mijn motto ook altijd, gehaald is gehaald!! Haha!

Ja die broeken zijn afschuwelijk, sorry, voor mensen die net beginnen en een minder breed budget is het natuurlijk leuk, maar ik ga niet in zon draak van een broek lopen haha

Dat dekje is idd nog wel leuk... Ik heb koppijn!!! whaaaa en moet een opdracht mailen voor morgen, maar heb geen zin meer, ben op de helft!

Ben jij over je toekomst aan het nadenken lied? oeeeee doe ik ook wel eens, straks afstuderen bij een leuk bedrijf en er een baan aan overhouden, geld verdienen, in mn leuke huisje voorlopig blijven wonen Haha! en een man vinden... met centen zodat we buitenuit kunnen gaan wonen, stallen erbij, paardjes, pensionklanten, zelf mooi blijve rijden Haha! jaja mooi toekomstbeeld dacht ik zo! Knipoog

Ik ga maar even snoepjes eten...
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 22-02-07 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:24

Momenteel geen stage vergoeding, niemand krijgt hier nu betaald (zelfs de oprichters van het bedrijfje niet)! Als we de licentie krijgen voor de game waar ik nu mee bezig ben krijgen we wel betaald.

Je raakt best wel gewent aan het luizenleventje van school Tong uitsteken Hoewel werk opzich ook niet lastig is ofzo, gewoon meer uren (en geen vakantie Verdrietig).

Ga je ook foto's maken zaterdag Lydia? Wil wel zien waar je nu rijdt Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:27

Hmm jammer dat je niks vergoed krijgt, toch wel mijn eis bij ee stage, maar als het maar leuk en leerzam is en voorbereidend op je toekomstige werkveld is!

Ja lied, maak maar even fotos zaterdag! Moet je in wedsrijdtenue of in een clubtrui?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:32

Haha.. ik ben ook wel voor de man met veel geld en dan heeeel veel paardjes kopen, zodat ik lekker de hele dag kan paardrijden:D

Ik wil deze studie afmaken, dan een master doen, dan weer naar Leeuwarden verhuizen.. daar een baan vinden en een mooi huisje en dan gewoon heeeel gelukkig worden Haha! Haha..

Die broeken bij de Lidl zijn uuuberlelijk:P Hebben totaal geen vorm.. En ze zijn ook heel kort:P haha... Nee doe mij maar een mooie eurostar ofzo Haha!

Ik wil niet meeeer... ik wil film kijken ofzooo... stomme voorlichting:( Blug..

Als het lukt maak ik wel even fotos zaterdag:D ben benieuwd hoe het gaat. Ik moet in clubtrui rijden. We hebben een heeeele mooi donkerblauwe trui, met wit kraagje in het model unisex:P Je raad het al.. niet echt sexy:( maar ja... iedereen rijd erin:P En met een witte rijbroek staat het wel heel netjes..

Maare dit is een foto van een paardje dat ik nu heeeeeel vaak rijd: BARRY!!!! Het is een draver geweest en hij is denk ik zo groot als Tinky ofzo:P Echt zooon leuke pony!
Afbeelding

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:33

Oja, btw heb ik op die foto ook mn mooie bestuurstrui aan:P haha.. mooi he:D Met mn naam erop zodat iieeeeeedereen weet hoe ik heet:D:D

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:33

Ik kon kiezen tussen een bedrijf waar ik 45m in de trein voor moet, saai werk moest doen en 400 euro in de maand kreeg of een bedrijfje waar ik super veel leer, na afloop een game op mijn naam heb staan en waar ik kan doen wat ik het allerliefste wilde doen (ontwerpen) maar niets verdien. Ben toch maar voor die laatste gedaan Lachen Op school verdien ik ook niets en dit is vele malen leuker Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:37

Jaaa precies das waar Haha! maar ik kies bij mn afstudeerstage wel een bedrijf waar ik vergoed krijg, krijg al geen studiefinanciering mee, dus dat speelt bij mij wel een rol en heb een huis(je)

Oeee lydia wat een leuke trui, vooral met je naam erop int roze!!! We kunnen voor vlieland wel een trui/shirt laten bedrukken met: ik ben een paardentrutje of ik ben een pennymeisje erop!!! jaaaaaaaaa