Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, en idd een halster is wel handig, misschien als ze een leuke kleur hebben dat ik nog wel overstag ga
Bij de meeste banen moet je gewoon van 8-5 braaf aan het werk zijn dan kan je pas 's avonds naar je paard, met school kan je tenminste nog eens door de week 's middags. (Niet dat ik mijn werk erg vind ofzo, het is hier super gezellig en het werk is erug leuk!)
Die mis ik wel
waar loop je stage? Ik zag je je ook op de NHL zit? Welk jaar?
Waaacht maar tot je aan het werk moet
Haha.. dat weet ik ook wel. Maar ik heb nu gewoon totaaaal geen zin meer
Sommige opdr zijn zo nutteloos!! Laat mij maar de hele dag op een manege hangen ofzo, dan vermaak ik me wel...
Al kan deze docent net wel wat leuker vertellen als anderen, in sommige colleges val ik echt in slaaaaap.. vanavond naar een mastervoorlichting, moet toch maar es aan de toekomst gaan denken dacht ik zo
Heb nog geen idee eigenlijk
Maar volgend jaar is alweer laatste jaar bachelor en daarna wil ik wel nog een master doen.. denk niet echt dat ik er zin in heb, maar je hebt wel veel betere kansen op een baan. Dilemma
Alleen die rijbroeken enz zien er niet uit! Kan me niet voorstellen dat dat comfortabel zit. Als je niet veel geld hebt, is het wel een goede keuze. maar ik ga dan toch liever voor wat meer kwaliteit. Zit veel lekkerder en kan langer mee. In dat opzicht vind ik comfortabel belangrijker dan de prijs
Maar borstels enz.. dat maakt niet echt uit wat voor kwaliteit vind ik, is toch allemaal hetzelfde..
Alleen heb ik op zich wel eind maart ergens twee weekjes vrij omdat ik zo slim ben en niks hoef te herkansen
muhaha.. Afgelopen blok mn vakken gehaald met een 5,5 en een 6
Superrelaxed, gehaald is gehaald

en een man vinden... met centen zodat we buitenuit kunnen gaan wonen, stallen erbij, paardjes, pensionklanten, zelf mooi blijve rijden
jaja mooi toekomstbeeld dacht ik zo! 
Hoewel werk opzich ook niet lastig is ofzo, gewoon meer uren (en geen vakantie
).
Haha..
Op school verdien ik ook niets en dit is vele malen leuker
maar ik kies bij mn afstudeerstage wel een bedrijf waar ik vergoed krijg, krijg al geen studiefinanciering mee, dus dat speelt bij mij wel een rol en heb een huis(je)