Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 14:46

hee ireentjuh...is het goed als ik morgen ga poepscheppen....misschien moet ik woensdag langer werken en dan kan ik niet....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 14:55

Ireen je heb helemaal gelijk en wielrenners zijn ook hartstikke vervelend.Erger nog je mag met je paard eigenlijk nooit op fietspad maar wordt op drukke wegen oogluikend toegestaan .En die van mij mest ook eigenlijk nooit op wandelpad enz. maar als ik kijk waar ik overheen moet springen als ik er loop hebben de meeste mensen er toch letterlijk sch ijt aan hoor.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 15:17

haha, ik zie Evita al gaan, over de provinciale weg ofzo Haha!

Is goed Vera, eigenlijk moeten we het even anders indelen denk ik met dagen (voor zolang ze nog staan). Ik kijk wel of ik het red woensdag en anders doe ik het donderdag, er ligt toch zowat niks zo met 2 paarden die alleen overdag staan Lachen

sh*t.. ik moet heel veel doen voor school, maar zit steeds ineens weer te bokken Nagelbijten / Gniffelen

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 15:19

Ireentjuh schreef:
haha, ik zie Evita al gaan, over de provinciale weg ofzo Haha!

Is goed Vera, eigenlijk moeten we het even anders indelen denk ik met dagen (voor zolang ze nog staan). Ik kijk wel of ik het red woensdag en anders doe ik het donderdag, er ligt toch zowat niks zo met 2 paarden die alleen overdag staan Lachen

sh*t.. ik moet heel veel doen voor school, maar zit steeds ineens weer te bokken Nagelbijten / Gniffelen

nee idd ligt haast niks nee had vorige keer ook maar vier hopen ofzo Haha!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 15:19

We zeggen gewoon niks meer tegen je Ireen, misschien dat je dan stopt met bokken. Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 15:42

kom net uit polder met hondje en daar loopt een vierspan kleine Vesra'tjes.Allemaal wit,geinig hoor

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 15:44

Ahh zo lief Lovers

Wel liever dan Vesra toch? Haha!
Ahh nee hoor Xeentje. Bloos

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 15:49

hihi dat weet ik niet ze waren rondjes op de ijsbaan aan het rijden.Echt schattig.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 15:54

AnitaJoeri schreef:
kom net uit polder met hondje en daar loopt een vierspan kleine Vesra'tjes.Allemaal wit,geinig hoor

Ja die heb ik ook wel eens gezien, staan volgens mij bij Chardon. Echt zooo schattig Lachen
Mag bijna naar huis Go jij! Go jij! Haha!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 15:56

Nog even volhouden Nous! Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 15:56

hey en ik mag bijna naar stal ,kunnen ook kleine Spettertjes geweest zijn hoor.Jippieeeeee bijna lessen pfffffffffffff

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:05

Hahahahaha ja het was vanmorgen echt komisch Madje Haha!
En wij gillen als debielen, geloof dat we er ook uitzagen als debielen en Caram en Beer rennen, recht op ons af, dacht even dat ze er zo overheen zouden rennen.
Toen begonnen de andere groepen ook nog eens te rennen, en zijn we dus maar het land uitgerent Haha!

Vandaag naar de groothandel geweest en hele leuke konijntjes, hammies en dwerghammies opgehaald.

Marieke ik hoop/denk dat je schoenen morgen binnenkomen Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:07

Ireen Helion liep vanmorgen ook al behoorlijk stijf, had hem zo nog niet meegemaakt dus zat al paniekerig tegen Madelon dat die kreupel liep Bloos
Doe jij Evita stalbandages om als het zo ver is of laat je het ook zo?

Meisje op mijn vorige stal deed dan altijd onderlappen met stalbandages, scheelde iig heel wat qua stijfheid.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:32

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:50

hoe kom je daar aan Sil?
fijn dat de schoenen binnen komen. Donderdag heb ik iig tijd, misschien ook nog eerder

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:03

Nee stalbandages heb ik nog nooit geprobeerd, maar dat lijkt me ook niet zo praktisch als ze straks weer in de uitloop staat Haha! Ik denk dat bewegen meer effect heeft.
De glucosamine scheelt ook al heel veel bij Evita, het is alleen zo duur dat spul! Maargoed het moet gewoon in de winter..

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:30

Even ter info voor degene die op de fietspaden rijden.....een boswachter mag alleen bekeuringen uitdelen als hij in het bezit is van zijn BOA-diploma en volgens mij zijn boswachters in het bezit van deze papieren. Ik meen me namelijk te herinneren uit een grijs verleden dat het namelijk bijzondere opsporingsambtenaren zijn. Dit kan ook het geval zijn met de stadswachten, ook deze mensen (mits ze in het bezit zijn van hun boa) kunnen dus ook bekeuringen uitschrijven, dus wees gewaarschuwd, anders zijn het gewone burgers met een apepakkie aan die net zoveel mogen als jij en ik. Wat je zou kunnen doen om die boswachter te pesten is van je paard af stappen en ernaast gaan lopen. Op dat moment ben je dus een voetganger en mag je op de paden lopen. Je kan hem er ook op wijzen dat het fietspaden zijn en dus ook niet toegankelijk voor voetgangers. Ik weet niet zeker of de honden verplicht aangelijnd moeten zijn in het park of dat ze daadwerkelijk los mogen lopen anders kun je daar ook wat van zeggen. Het is alleen wel de boel op de spits drijven. Ik hoop dat ik hem nog eens tegenkom met Spetter op de fiets, kan hij namelijk niets van zeggen. Ben dan een verkeersdeelnemer die een pony begeleidt op de fiets.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:59

Ha! Ik kan eindelijk ook reageren hier.

Hallo allemaal dus!

Knollies zijn inmiddels allemaal lekker weer binnen. Beer zag me aankomen en dacht meteen van: oh nee, daar heb je haar ook weer... Inmiddels weet ie dan wel hoe laat het is en zorgt ie wel dat er minimaal 1 paard tussen ons in staat. Alsof dat helpt, hahaha Haha!

Syl wist het al, maar ik kan morgen ochtend niet buiten zetten. Ik ga invallen op mijn werk. Al die zieken...
Voor 'straf' ( Tong uitsteken ) heb ik mezelf bij het binnenhalen bij de merriegroep van Par en Donna en natuurlijk Moons groep genoteerd. Dus ik is morgen avodn weer aanwezig voor het binnenhalen van enkele debiele koetjes Haha!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:00

Oh ja: en voor degenen voor wie het niet duidelijk is...

Djinnie = Tamara Knipoog

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:02

Lieve allemaal, hier spreekt jullie expert op het gebied van recreatie gebied MiddenDelfland en het Abtwoudse Bos(ja, het is een BOS Haha! )

Ik ben vorig jaar bij alle besprekingen geweest. Je hoort met je paard op het ruiterpad. Is het ruiterpad NIET BEGAANBAAR, dan mag je in de berm langs de fietspaden. Zorg dat je een ander niet tot last bent. Laat je paard zijn behoefte niet op fietspaden doen. Ga NIET op de wandelpaden (die smalle met gravel of schelpen bestrooide paadjes), die worden vrij snel kapot getrapt. Houdt rekening met elkaar, er zijn ruiters, fietsers, wandelaars, skaters enz..., we hebben graag allemaal plezier van het gebied.
Motorcrossers horen niet op de ruiterpaden Tong uitsteken . Brommers mogen niet op de fietspaden in het Abtwoudse Bos. Mountainbikers mogen alleen op het fietspad(lekker wild Party!! ).

Langs het fietspad richting Schiedam is vanaf de stal aan Uw rechterhand ook een ruiterpad.

De boswachters zijn best aardige kerels. Zij zijn in dienst van G.ZH. (Groenservice Zuid Holland) en belast met het toezicht in het gebied. Zij mogen bekeuren en/of aanwijzingen geven wat wel en niet is toegestaan. G.ZH. is ook belast met het onderhoud in het gebied.
Stadswachten hebben geen toestemming om in het gebied waarschuwingen en bekeuringen uit te delen (is in het verleden voorgekomen, zijn nu sluitende afspraken over).
Verdere info op de website van midden delfland.
Over honden wel/niet aangelijnd en waar ....er worden of zijn al afspraken over gemaakt. Grote groepen honden trainen? Alleen met vergunning.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:02

Ik had hem al door Haha!

Doet msn het nu al? Tong uitsteken

Ik werd trouwens vanmiddag helemaal gek van die krekels joh, die dingen blijven geluid maken.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:03

Gewoon doodslaan!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:03

He Jet doe eens niet zo belangrijk zeg Duivel Knipoog

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:04

Jetta schreef:
Gewoon doodslaan!

Denk niet dat ze dat heel erg leuk gaat vinden Tong uitsteken

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:27

hoi allemaal...hier is ik weer...

Sil ben vergeten op de lijst van morgenochtend te kijken! Bloos Bloos

Wie zijn er morgenochtend met het buitenzetten??? graag nog even melden hier thanks!!!!