stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:34

jaa leuk he shir die filmpjes Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:34

hahah goed zijn die he!!

ik heb het filmpje al 6 keer bekeken ofzo maar hij blijft fum
alleen die geluidjes al Haha!

maar ik ga nu naar stal,tot vanmiddag Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:36

Azzaro schreef:
okee bren zou ik het niet doen naja picas ging ook gewoon het land op
Het is voor de rest niet echt koud dus dat scheelt.

He shir goedemorgen! Ging zo goed he met missie gister Haha! Ik zag hem helemaal genieten en Bobbie trouwens ook! Vind ik zo leuk om te zien! Ik vind die twee ook echt een combinatie om te zien! Kunnen ze geen wedstrijden rijden:P

edit: extreem veel fouten Bloos

Dat wil Bobie ook wel zei ze maar bij ons is geen pony rubriek, dus dat kan niet. En onderlinge wedstr zijn er niet meer. Jammer he. Maar voor Missie is t wel top dat ie even lekker naar buiten kon ja, ik geloof dat hij daar echt v genoten heeft, en Bobbie ook ja hahahah.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 09:38

dat kunnen we toch zelf doen die onderlingen wedstrijden?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 09:39

ik ga naar stal ga ze toch buiten zetten Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:45

Goede morgennnn!
Die filmpjes Naadje hahahaha om te gillen, vooral die 2e Haha! Haha!
Nog 7 daagjes, en 7 nachtjes Natas, en dan ben je er eindelijk! hihi

Ik ben laat vandaag! (goh, gebeurt me nou NOOIT! Tong uitsteken )
Ik ga nu ook naar stal, paardjes buiten zetten Haha!

Tot laterz!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:04

pascha7 schreef:
dat kunnen we toch zelf doen die onderlingen wedstrijden?

Hoop werk, dus hoop tijd en dat heb ik niet......

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:34

DoortjeD schreef:
hee kim was het leuk vanmiddag??

Uh wie ben jij Verward Sta je ook op Taams en zo nee stel je dan even voor hier, is wel zo netjes als je hier binnenvalt Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:36

goedemorgen,Lekker geslapen vannacht Annemieke??

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:38

ShirleyA schreef:
Ellen, ik werk soms ook nog tussendoor hahaha. Ben morgen naar mijn klant toe en dinsdag ook. Woensdag ben ik wel vrij en dus vroeg op stal. (maar hij moet eerst even schoon gemaakt dus gaat zo de machine in)
Jammer dat jullie nog geen stal hebben gevonden, maar t zal niet meevallen voor zo weinig geld... maar wie weet...
En ja hoor Ellen 'ff' kan nog wel maar 'cker' vind ik echt niet kunnen (persoonlijk) voor de leesbaarheid. Het gaat me er ook om dat er zo waanzinnig veel taalfouten worden gemaakt op Bokt en dat msn dat in de hand werkt. Volgens mij is t ook n bokt-regel toch?

We zitten hier toch niet in het Taal topic Shir Verward Haha! Ik kan het allemaal prima lezen hoor. Brenda en jij maken toch ook wel eens fouten want jullie zijn toch beiden dislectisch (oliebol hoe schrijf je dat Verward Haha! ). Daar stoor ik me verder ook niet aan. Ik vind het niet nodig om constant door te blijven hameren tegen bepaalde mensen over hun nederlands. Afkortingen/taalfouten maakt iedereen wel eens.. maar het moet natuurlijk wel leesbaar blijven dus echte breezah taal liever niet en is idd verboden maar zie hier verder gaan breezah taal Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:46

Hi shirley,
Ik ben ouder dan jij(een stuk ouder) en ik kan het ook lezen hoor.
Wacht maar af totdat Timo groot genoeg is en zelf opmsn gaat dan kun je het echt niet meer volgen hoor.
Dan komen er plaatjes en afkortingen aan je voorbij dat je denkt wat staat daar nou weer.Als je er dan wat langer over nadenkt blijkt er logica in te zitten???????zegt Chantal tenminste.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:48

Zirano schreef:
goedemorgen,Lekker geslapen vannacht Annemieke??

Ja prima, ben alleen snot verkouden Boos!

Bren sterkte en beterschap met je oma Ach gut

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:49

Nogmaal we hadden t onderwerp al afgesloten! (Maar als Thimo met zulke taalfouten aan komt als die ik vaak op Bokt lees, stuur ik m echt nog een paar jaar naar een lees en schrijf klasje hahahaha)

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:55

Ik weet het dat het onderwerp afgesloten is maar je weet wat voor een rotgriet ik kan zijn door je nog even te kietelen.Hahahah.
Annemieke Nooit op een tochtig hoekje gaan staan is echt niet goed voor je.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:55

Oeps neem me niet kwalijk dat ik de sluiting van dit onderwerp gisteren gemist had.. ik was namelijk niet aanwezig gisteren dus kon ook niet reageren Knipoog Gelukkig staat het mij en iedereen vrij hier op bokt en irl om te reageren waarop hij wil en wordt dat niet hier bepaald Haha!

Ik wil het hier ook graag gezellig houden in dit topic en ik vind met al dit geneuzel de sfeer er niet beter op worden Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:56

Zirano schreef:
Ik weet het dat het onderwerp afgesloten is maar je weet wat voor een rotgriet ik kan zijn door je nog even te kietelen.Hahahah.
Annemieke Nooit op een tochtig hoekje gaan staan is echt niet goed voor je.

Gisteren in Ommen overal op de tocht gestaan Haha! Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:59

Ja daar heb je het al.Geen bontmuts opgezet zeker???

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:08

Nope en hele dag in mijn t-shirtje rondgerend Haha! Had wel mijn pettje op trouwens Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:09

Ja maar was dat petje wel gevoerd??
Dat water moest ook over de paarden heen gegooid worden en niet over jou hoor.
Shirley,Sterkte vandaag.
Brenda Sterkte met jouw Oma.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:11

Hahaha water ging ook over de paarden Haha! Sommige grooms probeerden het ook wel over de andere grooms te storten Tong uitsteken Kreeg wel wat slobber over mijn haar en een slobber zoen van het paard, Jive genaamd wat ik aan het groomen was Haha! Pet ongevoerd Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:14

Weet je meteen wat ik elke dag in het land voel als ik Zirano slobber met Arnica ga geven en Omar wortels.Ze slobberen mij helemaal vol met z'n tweeen.(NAT HE)

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:37

AnneOmie schreef:
Oeps neem me niet kwalijk dat ik de sluiting van dit onderwerp gisteren gemist had.. ik was namelijk niet aanwezig gisteren dus kon ook niet reageren Knipoog Gelukkig staat het mij en iedereen vrij hier op bokt en irl om te reageren waarop hij wil en wordt dat niet hier bepaald Haha!

Ik wil het hier ook graag gezellig houden in dit topic en ik vind met al dit geneuzel de sfeer er niet beter op worden Knipoog

Daarom hadden we t ook afgesloten, want Kim kreeg t gevoel dat ik het puur op haar ging betrekken. Wat niet mijn bedoeling was. En dat vind ik dus ook niet leuk want ik wil haar zeker geen k*t gevoel geven. En ik had al meerdere keren aangegeven dat ik zeker niet foutloos schrijf. Maar ik doe wel mijn best en Kim ook op haar msntaal dus...... aub dit ongezellige onderwerp niet meer uitdiepen.
Tuurlijk mag jij en iedereen op alles reageren maar juist omdat het verzoek om geen msntaal te gebruiken onprettig werd gaan we nu weer over leuke dingen kletsen, toch?
Over iets 'leuks' gesproken: mijn moeder zit op een telefoontje te wachten over wat de heren doktoren het beste vinden voor haar. Ik kan dus alle duimen gebruiken. Dus als jullie even niets te doen hebben, graag draaien met die duimen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:57

*duim duim duim duim duim duim duim* Haha!

Vanmorgen wel gelachen.. Eerst zet ik Bella buiten. Kom ik bij het land, staat het hek al voor me open. WAGENwijd.. Verward Zie ik achter in het land een trekkertje, zijn ze de slootkanten aan het doen. prima! Voor zover ik kon zien stonden alle paaltjes nog rechtop Haha!
Ik laat Bella los.. en ze gaat toch aan de ren! woeiii, 'kom op meiden, sta niet zo te suffen, kom meeee' leek ze wel te roepen naar die andere paarden! Toen zag ze die tractor. zoooo DIE is intressant! Al snuivend, en rennend, en kop-schuddend rent ze langs die tractor, de andere paarden opjuttend. Nouja, zit wel goed dus.
Ik ga terug naar stal, Raisa halen. Kom ik met Raisa op het land, zelfde verhaal! Raisa begint ook als een malloot te rennen naar de groep, en Bella ziet daarin de kans om de boel WEER op te jutten! Het was net zo'n speelse kat. Bokkend, springend kopschuddend door dat land heen! hahaha
Nu maar hopen dat alle paaltjes overeind blijven.. Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:57

geen zin meer in mijn werk.... week is nog maar net begonnen......

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:03

Lekker Ellen dat hek open... kunnen de paarden er nu dan gewoon uit wandelen?????
Leuk he spelende paarden. Blijft altijd heerlijk om naar te kijken.