Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azzaro schreef:okee bren zou ik het niet doen naja picas ging ook gewoon het land op
Het is voor de rest niet echt koud dus dat scheelt.
He shir goedemorgen! Ging zo goed he met missie gisterIk zag hem helemaal genieten en Bobbie trouwens ook! Vind ik zo leuk om te zien! Ik vind die twee ook echt een combinatie om te zien! Kunnen ze geen wedstrijden rijden:P
edit: extreem veel fouten

) 
pascha7 schreef:dat kunnen we toch zelf doen die onderlingen wedstrijden?
DoortjeD schreef:hee kim was het leuk vanmiddag??
Sta je ook op Taams en zo nee stel je dan even voor hier, is wel zo netjes als je hier binnenvalt
ShirleyA schreef:Ellen, ik werk soms ook nog tussendoor hahaha. Ben morgen naar mijn klant toe en dinsdag ook. Woensdag ben ik wel vrij en dus vroeg op stal. (maar hij moet eerst even schoon gemaakt dus gaat zo de machine in)
Jammer dat jullie nog geen stal hebben gevonden, maar t zal niet meevallen voor zo weinig geld... maar wie weet...
En ja hoor Ellen 'ff' kan nog wel maar 'cker' vind ik echt niet kunnen (persoonlijk) voor de leesbaarheid. Het gaat me er ook om dat er zo waanzinnig veel taalfouten worden gemaakt op Bokt en dat msn dat in de hand werkt. Volgens mij is t ook n bokt-regel toch?
Ik kan het allemaal prima lezen hoor. Brenda en jij maken toch ook wel eens fouten want jullie zijn toch beiden dislectisch (oliebol hoe schrijf je dat
). Daar stoor ik me verder ook niet aan. Ik vind het niet nodig om constant door te blijven hameren tegen bepaalde mensen over hun nederlands. Afkortingen/taalfouten maakt iedereen wel eens.. maar het moet natuurlijk wel leesbaar blijven dus echte breezah taal liever niet en is idd verboden maar zie hier verder gaan breezah taal
Zirano schreef:goedemorgen,Lekker geslapen vannacht Annemieke??
Gelukkig staat het mij en iedereen vrij hier op bokt en irl om te reageren waarop hij wil en wordt dat niet hier bepaald
Zirano schreef:Ik weet het dat het onderwerp afgesloten is maar je weet wat voor een rotgriet ik kan zijn door je nog even te kietelen.Hahahah.
Annemieke Nooit op een tochtig hoekje gaan staan is echt niet goed voor je.
Had wel mijn pettje op trouwens
Sommige grooms probeerden het ook wel over de andere grooms te storten
Kreeg wel wat slobber over mijn haar en een slobber zoen van het paard, Jive genaamd wat ik aan het groomen was
Pet ongevoerd
AnneOmie schreef:Oeps neem me niet kwalijk dat ik de sluiting van dit onderwerp gisteren gemist had.. ik was namelijk niet aanwezig gisteren dus kon ook niet reagerenGelukkig staat het mij en iedereen vrij hier op bokt en irl om te reageren waarop hij wil en wordt dat niet hier bepaald
![]()
Ik wil het hier ook graag gezellig houden in dit topic en ik vind met al dit geneuzel de sfeer er niet beter op worden

Zie ik achter in het land een trekkertje, zijn ze de slootkanten aan het doen. prima! Voor zover ik kon zien stonden alle paaltjes nog rechtop