Uhm.. of is ff goed je kamer opruimen?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

(die dat helemaal niet leuk vonden }> ) 
maarja strand ben ik vanmiddag al geweest, stal enzovoorts ook.. en verder is iedereen de hort op, dus blijft er niet veel over..
..En die test ging maar tot 14 ofzo..Lavandula schreef:Ladyjoy; ik wil gewoon wat leuks doen, weg uit huismaarja strand ben ik vanmiddag al geweest, stal enzovoorts ook.. en verder is iedereen de hort op, dus blijft er niet veel over..

ladyjoy schreef:Oooh oke zeg dat dan !
Maar uhm.. dan kan ik je nog niet helpen hehe sorry

Lavandula schreef:Mja precies.. net zo inspiratieloos als ik dus

vanaf gistermaddig niet meer online geweest, moest were even wat dingen bijlezen. Gister dus naar Mus, was dus voor 16+, ben 15. Eerst 1x geweigerd bij de ID-check, terwijl mn vrienden er allemaal wel doorheen kwamen. later voor poging 2 gegaan, kwam er moeiteloos doorheen
Om kwart over 4 weggegaan en op de taxi (
) gewacht, bleek er dat er een vechtpartij oid aan de gang was. 8 politiewagens, 2 busjes hondenbrigage, motoren en een ME wagentje die dus de hele tijd voorbij zoefden
En wij zaten daar maar op de taxi te wachten
Sigislief schreef:Ik hou niet van gym dus ik ben er soms ook niet![]()
Een keertje een keer of 15 keer niet geweest omdat ik ziek was of ik had een afspraak ergens.
En ik ben in '04 aangereden vlakbij school had ze me enkelband aangereden
Daar heb ik soms ook nog last van...
Ze hebben het zo geregeld , als we de eertse 2 uur niet mee gymen mogen we de laatste 2 uur terug komen gymen..
Hebben ze gezegt tegen mij en nog een klasgenoot
ladyjoy schreef:Hehehe idd !!
Maar ik ben ook een huismusje hoor
Lig in t weekend altijd lekker op bed met mn vriend films te kijken met wat lekkers erbij
hihi
Ik had altijd wel een smoes en de leraren trapten er altijd in. Soms had ik een briefje van m'n moeder, soms banketstaaf ik gewoon zelf wat. Op een gegeven moment was het geloof ik zo dat je niet over kon/slaagde als je een onvoldoende voor gym had. Toen kneep ik hem wel even, maar geloof dat de leraren mij wel mochten, dus had ik een V
(toen deed ik wel ietsje vaker mee hoor)
hihi