Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:18

Aaah dan moet je t zelf maar weten hoor!

Uhm.. of is ff goed je kamer opruimen?

Pluutje

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:20

Haha, nou, ik had vroeger wel een hele goede conditie door al dat lopen! Met de piepjestest liep ik zelfs de jongens eruit (die dat helemaal niet leuk vonden }> )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:23

@ Pluutje: dat is dan wel weer een voordeel haha, maarja een uur naast paarden rennen die heen en weer schieten was niet echt mijn ding.. wij hadden niet echt brave manege pony's haha vandaar dat er dus constant mensen naast moest blijven lopen, en loop maar een 5 rondjes mee als een pony in galop zit de huppelen.. pff word er nog moe van als ik er aan denk hihi
Ladyjoy; ik wil gewoon wat leuks doen, weg uit huis maarja strand ben ik vanmiddag al geweest, stal enzovoorts ook.. en verder is iedereen de hort op, dus blijft er niet veel over..

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:24

Ik had een jongen in de klas , die liep bij de piepjestest die hele test uit!
Hij kwam bij trap 15,5 ..En die test ging maar tot 14 ofzo..
En hij helemaal kapot ..

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:29

Lavandula schreef:
Ladyjoy; ik wil gewoon wat leuks doen, weg uit huis maarja strand ben ik vanmiddag al geweest, stal enzovoorts ook.. en verder is iedereen de hort op, dus blijft er niet veel over..

Oooh oke zeg dat dan !

Maar uhm.. dan kan ik je nog niet helpen hehe sorry

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:30

WOW!!
Ik weet niet meer tot hoever ik kwam, maar ik was vrij snel klaar.. (heb zwakke enkelbanden, dus ik klap op een gegeven moment erdoor heen en dan heb ik 2 blauwe dikke enkels.. is nu al zo erg dat ik geen 15 meter meer kan rennen..)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:31

ladyjoy schreef:
Oooh oke zeg dat dan !
Maar uhm.. dan kan ik je nog niet helpen hehe sorry

Mja precies.. net zo inspiratieloos als ik dus

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:31

Ik hou niet van gym dus ik ben er soms ook niet
Een keertje een keer of 15 keer niet geweest omdat ik ziek was of ik had een afspraak ergens.

En ik ben in '04 aangereden vlakbij school had ze me enkelband aangereden
Daar heb ik soms ook nog last van...
Ze hebben het zo geregeld , als we de eertse 2 uur niet mee gymen mogen we de laatste 2 uur terug komen gymen..
Hebben ze gezegt tegen mij en nog een klasgenoot

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:33

Lavandula schreef:
Mja precies.. net zo inspiratieloos als ik dus

Hehehe idd !!
Maar ik ben ook een huismusje hoor
Lig in t weekend altijd lekker op bed met mn vriend films te kijken met wat lekkers erbij

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:35

hellow..

Wat gaan jullie hard vanaf gistermaddig niet meer online geweest, moest were even wat dingen bijlezen. Gister dus naar Mus, was dus voor 16+, ben 15. Eerst 1x geweigerd bij de ID-check, terwijl mn vrienden er allemaal wel doorheen kwamen. later voor poging 2 gegaan, kwam er moeiteloos doorheen Om kwart over 4 weggegaan en op de taxi ( ) gewacht, bleek er dat er een vechtpartij oid aan de gang was. 8 politiewagens, 2 busjes hondenbrigage, motoren en een ME wagentje die dus de hele tijd voorbij zoefden En wij zaten daar maar op de taxi te wachten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:37

Sigislief schreef:
Ik hou niet van gym dus ik ben er soms ook niet
Een keertje een keer of 15 keer niet geweest omdat ik ziek was of ik had een afspraak ergens.

En ik ben in '04 aangereden vlakbij school had ze me enkelband aangereden
Daar heb ik soms ook nog last van...
Ze hebben het zo geregeld , als we de eertse 2 uur niet mee gymen mogen we de laatste 2 uur terug komen gymen..
Hebben ze gezegt tegen mij en nog een klasgenoot

Hmm das balen!! Kan je geen dokters verklaring voor je enkels krijgen? als je die inleverd op school mogen ze je namelijk niet verplichten om mee te gingen met dat soort activiteiten, groot kans dat je wel een vervangende opdracht krijgt dan.. maar beter dat dan pijnlijke enkels toch??..

ladyjoy schreef:
Hehehe idd !!
Maar ik ben ook een huismusje hoor
Lig in t weekend altijd lekker op bed met mn vriend films te kijken met wat lekkers erbij

Kijk daar zit het al he.. Ik heb geen vriend waar ik tegen aan kan kruipen :p heb alleen een hyper huishondje
Maar ik kan best goed een huismusje zijn hoor, maar niet als ik weg wil (tis hier niet zo gezellig op het moment) dus als ik weg wil wíl ik ook écht weg hihi

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:39

Dan zeuren ze dat ik niks heb en dat ik heeeeel normaal loop!
Ik gaa eerder snel door me enkels dan dat ik last van me enkelband krijg...(mischien is dat het zelfde?)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:41

Maar zegt jouw dokter ook dat je nix hebt? misschien moet je fysio nemen als je er echt last van hebt.. dan kan je het met de fysio kaart ook aan tonen bij je leraar.. of zoiets.. anders weet ik het ook niet eigenlijk

Pluutje

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:47

Poeh gym, echt vreselijk gewoon! Sommige dingen deed ik wel maar ik deed echt bijna nooit mee Ik had altijd wel een smoes en de leraren trapten er altijd in. Soms had ik een briefje van m'n moeder, soms banketstaaf ik gewoon zelf wat. Op een gegeven moment was het geloof ik zo dat je niet over kon/slaagde als je een onvoldoende voor gym had. Toen kneep ik hem wel even, maar geloof dat de leraren mij wel mochten, dus had ik een V (toen deed ik wel ietsje vaker mee hoor)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:49

haha ja dat had ik dus ook, vond alleen de turn gedeeltes leuk van gym (bok,ringen,brug,mat enz) voor alle ren onderdelen had ik hele mooie briefjes van de dokter en fysio, de laatste 2 jaar helemaal niet meer gegymt wegens een hernia, dus dat was ook een goede reden

Mendi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 20:34

Hai Afbeelding

Ben vanmiddag dus in het A´damse Bos wezen rijden!!
Het was hartstikke leuk en wat een prachtige paden liggen er!
Zeker voor herhaling vatbaar

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 20:39

Mooi zo!!! Ben je niet verdwaalt? die nare gewoonte heb ik nog weleens als ik niet zit op te letten hihi

mustang123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 20:48

Ik ben de laatste tijd toch al wat stil op dit topic (en overal elders, wegens heftig tijdgebrek), maar morgen ga ik op vakantie. Dus 3 weken geen bokt ... Veel plezier jullie in A'dam e.o., ik hoop op mooi weer.

En Sigislief, was wel gezellig vanmiddag ondanks die mafkezen in het park. Het lukte mij nog om hard te lopen en ondertussen te praten (daar was ik wel trots op, want meestal kan ik na twee rondjes draven niet meer meekomen!).

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 20:53

Fijne vakantie Mustang!! Waar ga je heen zo lang??!! Geniet ervan, en rust maar lekker uit!!

mustang123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:21

Dank je Lavandula. Naar Vlagtwedde en Lauwersoog, beide in Groningen. Ik hoop in ieder geval 1 x te gaan paardrijden, maar wie weet zit er nog meer in. We hebben plannen voor een half jaar, en uitrusten hoort daar ook bij.

Groeten allemaal.

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:24

ja ik had op de terugweg van de wedstijd 6 mei ook een paar mafkezen, hooiden met een bal op riff's buik. Gelukkig was het riff dacht ik, want het paard en het meisje waar ik mee was die was er echt vandoor gegaan.Riff is in dat soort dingen wel een coole kikker..
Er was een vrouw die dat zag en die dreigde de politie te bellen,, haha die jongens wisten ff niet meer hoe snel ze weg moest komen.. dus ik in draf achter ze aan om zo nog een beetje op te jagen.. Nou, volgens mij doen ze het nooit meer!

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:43

@ Els : Die manege ligt in Onstewedde , dus naast Vlagtwedde
Op Woensdag hebben ze zelf ook nog lessen met gehandicapten

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 22:13

Ben ik ook weer

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:20

Jaaaaah daar was je weer Schimm!!! vertel eens.. wat was dr nou gebeurt??

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 22:26

Een ontrechte ban, al denken de mod's daar vast anders over...