Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
*verslavend*

ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeel me..... me paarjde is zo lief op t land met skribble..................
maar aan de ene kant wil ik niet weg en an de andere kant wel...
zin in
gaat echt steets beter
giedje moet k ook nog rijde en ga waarschijnlijk ff naar MJL... Purmerburger schreef:Ok ik heb je even bij mijn vrienden toegevoegd
als je het tegen mij had

Skrib en Giedje lopen als een hondje 8er elkaar aan, vet goed is dat want als we naar die andere stal gaan moeten ze ook op het land.. dus hebben ze elkaar gewoon...
hahahah
mjaaa..
hahaha ik gaa ook maar ff kijken dan heaa..
Wie gaan er vandaag allemaal naar de manege.. ??

. En toen zag ik ook Otje en Unique in de wei staan. Bleek dus dat de manege ze al in de wei had gezet enzo, terwijl wij dat eigenlijk zelf zouden doen. Mja, ik dus meteen naar die wei, Otje nog steeds kreupel dus ik haar eruit gehaald en even laten zien aan Angeline. Daarna heb ik de smid gebeld, en hij zei dat ik morgenavond even moet bellen als ze nog steeds kreupelt. Hij zal dan donderdag komen om er naar te kijken en eventueel het ijzer er opnieuw onder slaan ofzo.
echt mongolisch
Vooral die schimmel
hahaha nee maar echt raar Everest zen halster en peesbeschermers.. zijn nu ook weg die heeft de manege..

*na het bekijken van steff's profiel, mooi trouwens!*

, niet biologisch iig
.