Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__manon__

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 14:12

Oh ik hoop dat Hugo nog helemaal oke is...

Twis was gister en vorige week een beetje irritant met rijden.. ben er een paar keer bijna afgevallen Tong uitsteken 2x door mezelf, 1x werd hij opeens blij in het bos Clown en 1 keer zette hij erg laat af met springen.
Hij had lang niet meer gek gedaan, tot toen dus Vork Maar 1x boos worden en het is over dus Lachen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 18:25

Pff vandaag weer zon rare dag ( ik moest gewoon werken) Rob is vandaag gecremeerd.. Het schijnt erg mooi geweest te zijn geweest bij de kerk met de paarden erbij en heel changement met zijn allen opgesteld toen rob of de kerk ingedragen werd of eruit gedragen werd..

Maar waar gaat het in de wereld toch heen.. F was met B meegereden naar het crematorium..Had haar tas in de auto laten liggen.. Komen ze terug heeft er gewoon een of andere gek op t crematorium B's raampje ingetikt en femke der telefoon gejat (en wat geld + de rest van de tas laten liggen).. De politie had het al gezien en ze konden nu aangifte doen in hun eigen woonplaats..Pff waar halen ze het lef vandaan

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 21:44

Echt is iets voor iemand die niet spoort.
En al krijgen ze de dader te pakken dan staat deze toch zo weer op straat en kan hij zijn gang gaan.
Maar laten we hopen dat boontje komt om zijn loontje.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 21:50

Idd ik denk nog niet eens dat ze de dader te pakken krijgen..

Hugo had zijn eigen flink beschadigd..Het been was ook wat dik aan het worden.. Pff die 2 hebben ook altijd pech (replay ook)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:09

ja het zijn echt een stel pechvogels.
Misschien wel niet zo geschikt als manegepaard.
Zou willen dat ze een eigen paard werden.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:55

Ze moeten gewoon eerst nog paar maand de wei op en goed bijvoeren.. Dat ze zelf wat sterker worden

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:54

Ik wens het wel meer paarden toe dat ze eigen paard worden.
Ik vind het toch een hele prestatie dat ze dat manegewerk verrichten. In mijn ogen zou het toch idealer zijn als het paarden bestand wat meer kon wisselen zodat de oude rotten in het vak ook de kans krijgen op een eigen eigenaar. Helaas laat het manegewerk zijn sporen wel na, en krijgen ze denk ik niet een gelijke kans met paarden die altijd privépaard geweest zijn. Bovendien zijn er maar weinig paarden echt geschikt voor het manegewerk, en het is veiliger om dieren op stal te hebben staan waarvan je weet wat je aan ze hebt.
Maar áls het toch eens kon.... Dromen

En Hugo en Replay hebben idd elke keer wel wat. Hugo daar mag wat mij betreft een dikkere speklaag op, maar het is sowieso zo'n lange slungel. Maar ik weet niet of je die ooit dik krijgt, ik denk dat daar alleen een dikke grasbuik onder komt te hangen Tong uitsteken. Zou je m mooi in model willen hebben dat wordt het toch weer het privépaarden verhaal, want zoiets vereist deskundige training.
Dat wordt toch weer opzoek naar de formaatjes Leval en Boléro, lekker stevig, dat kan wel tegen een stootje Haha!

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 09:07

Wat een takke weer, dat wordt morgen in cromvoirt echt niks.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 12:21

Haha idd fijn weer ach ja ik zit ook op mijn werk lekker droog..

Om hoelaat moeten jullie morgen allemaal starten? misschien kom ik wel even kijken

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 12:28

Om hoelaat moeten jullie morgen allemaal starten? misschien kom ik wel even kijken[/quote]

onze rubriek begint om 14.00 uur ik moet als startnummer 8 ( dus rond 15.00 uur )

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 15:13

Ach Debbie, we monteren een parapluutje op de helm en gaan met die banaan.
Nee even serieus, het zal niet mee vallen, in de buitenbak is waarschijnlijk niet te rijden dus met zijn alle in de superkleine binnenbak. Heb me wel voorgenomen dat als het heel nat is (en met name glad) dan geef ik de pijp aan Maarten. Met de tank heb ik toch wel een beetje bodem nodig anders wordt het een glijpartij. Maar het is nog geen morgen dus we wachten rustig af.

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 16:42

Dames, allemaal veel succes morgen en ik zal duimen voor mooi weer!!

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 07:09

succes allemaal! hoop dat het beter weer gaat worden!!

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:58

Nou dat wordt zwemmen vandaag. Ze zeggen dat het vanmiddag wel opklaart maar daar wordt die buitenbak niet beter van na al die regen die gevallen is. Succes allemaal!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:23

Nou het terrein zag er verder super uit.. De losrijbak was zeker 'droog' als ik wist dat P vrij was Tong uitsteken

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 08:10

En hoe is t gegaan met de dames op concours???

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 10:47

Ik vind het zo zielig voor Mistery, dat ze zo op hol is geslagen (geschrokken in de trailer toch?) ze heeft echt geluk gehad met die trein, dat ze net tussen twee treinen doorging. En ook met de snelweg... Gelukkig heeft ze niets gebroken...

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 10:52

Volgens mij heb ik iets gemist... Klinkt wel erg schokkend en eng allemaal... Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd is?? en heeft Mistery er iets aan overgehouden ofzo??

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:04

Ik heb je gepmd, ik weet ook niet precies hoe het is gegaan, maar zo had ik het gehoord..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 12:13

Mistery haar l.a been is idd helemaal kapot (wondjes en de huid er af)

Amarie was niet gestart.. S had met prince 202 en 186 Ofzo?
W had met zipped 196 en 180
D met germus 189 en 171
Dus er zijn weer mensen met winst thuis gekomen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 16:15

Met Mistery gaat het weer wat beter.
Been is wel wat dikker en de schaafwonden zijn behoorlijk maar het ziet er ondanks alles wat er gebeurd is goed uit.

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 11:10

Nou ben ik toch wel heel benieuwd wat er dan gebeurt is.. gelukkig heeft ze wel mazzel gehad, lees ik!!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 11:56

Ze werd onderweg naar de manege heel erg onrustig op de trailer. Toen zijn ze gestopt en bleek dat het de schotten en stangen kapot waren, ze konden niet anders dan uitladen.
Longeerlijn eraan maar ze was zo door het lint dat ze losbrak. Vervolgens is ze volledig op hol naar huis gegaan. De spoorlijn als hindernis gebruikt (tussen 2 treinen door) en vervolgens de N65 overgestoken ook rakelings tussen de auto's door. Aan het einde van de Vijverbosweg kregen ze haar te pakken.
Gelukkig met behulp van een aantal mensen zijn er geen ongelukken gebeurd. En M zelf heeft een wat dik achterbeen maar ze gebruikt het goed en is goed wakker.
Het is gelukkig allemaal goed afgelopen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 15:27

Ja het zal je maar gebeuren joh.. Maar het been van Mis ziet er idd 'heel goed' uit

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 17:15

Ik heb het verhaal ook gehoord zeg...kreeg echt kippenvel ervan. Ondanks het avontuur vond ik Mistery er wel goed bijstaan. Dat zullen hele benauwde momenten zijn geweest...

Vandaag zelf ook weer gereden, maar het ging voor geen ene meter. Heb al privéles aangevraagd op Whitney Clown Af en toe lijkt het wel alsof ik gewoon niet meer kan paardrijden Boos!
Maar ja volgende week kunnen we weer.