Ik wens het wel meer paarden toe dat ze eigen paard worden.
Ik vind het toch een hele prestatie dat ze dat manegewerk verrichten. In mijn ogen zou het toch idealer zijn als het paarden bestand wat meer kon wisselen zodat de oude rotten in het vak ook de kans krijgen op een eigen eigenaar. Helaas laat het manegewerk zijn sporen wel na, en krijgen ze denk ik niet een gelijke kans met paarden die altijd privépaard geweest zijn. Bovendien zijn er maar weinig paarden echt geschikt voor het manegewerk, en het is veiliger om dieren op stal te hebben staan waarvan je weet wat je aan ze hebt.
Maar áls het toch eens kon....
En Hugo en Replay hebben idd elke keer wel wat. Hugo daar mag wat mij betreft een dikkere speklaag op, maar het is sowieso zo'n lange slungel. Maar ik weet niet of je die ooit dik krijgt, ik denk dat daar alleen een dikke grasbuik onder komt te hangen
. Zou je m mooi in model willen hebben dat wordt het toch weer het privépaarden verhaal, want zoiets vereist deskundige training.
Dat wordt toch weer opzoek naar de formaatjes Leval en Boléro, lekker stevig, dat kan wel tegen een stootje