Nee hoor Luna vind ik best leuk af en toe, maar dat werkt alleen niet als ze weer zo'n bui heeft! En ach als ik persé een keer op Oxana of Bo moet doe ik dan ook nog wel.Kanjer is gewoon een cool paard
Maar ik vind hem ook niet makkelijk Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nee hoor Luna vind ik best leuk af en toe, maar dat werkt alleen niet als ze weer zo'n bui heeft! En ach als ik persé een keer op Oxana of Bo moet doe ik dan ook nog wel.
Maar ik vind hem ook niet makkelijk 
)
(Kan ik me daar wel aan houden
) 
)
Maar volgens mij heb ik altijd op paarden meegedaan die al helemaal "out" waren 

Fenn schreef:Op wie heb jij dan nog niet gereden, wendy?
.
). Alleen Niels zou ik echt niet op willen al geef je me geld toe!
, al mis je aan Djol wel een hele hoop
Horsefreak schreef:Ja buiten mocht in van de zomer vaak op Lando en niels en boy, maar binnen krijg is ze niet
antoinetje schreef:ja, ik vindt het ook wel jammer dat ik nooit op haar gereden heb. Ik stond er wel 1 keer op ingedeeld maar toen gingen we op het laatste moment naar buiten dus toen pikte Aad haar in...

antoinetje schreef:Horsefreak schreef:Ja buiten mocht in van de zomer vaak op Lando en niels en boy, maar binnen krijg is ze niet
Jij hebt van de zomer toch een abonnementje op Bowie gehad?