@ Gomir; das aan jou om te beslissen natuurlijk! En anders moet ik heel snel een rijke vent aan de haak slaan die met een trailer kan en mag rijden enzo.... ik wil zo graag nog es oefenen voor de 2e kerstdag snappie. Laat maar weten, je hebt mn nummer en mail...
Ik heb vandaag gereden op Beau eindelijk eerst 10 min. in de binnebak, toen begon de les dus ging ik in de longeerbak rijden.. had het aan mvr leijsen gevraagd haha, hij sprong 3 keer weg recht op het hek af maar was erop blijven zitten.. verder liep ie wel lief vond ik opzich, hij liep er in 1 keer in
Ging op zich wel heel goed toch in de longeerbak . Voor de eerste keer . Vond het er wel eng uit zien hoor dat ie recht op dat draad afvloog.. Dacht echt dat je zo met je kop in dat hek terechtkwam .
Ja zeker! zag er best wel grappig uit.. Opeens iemand aant rijden in de longeerbak. hihi. En de bak was ook nog best wel zwaar. Nja, beter als de buitenbak, die was helemaal niet te rijden toch!
Ja.. waarom zou dat niet kunnen dan? heb ook gegallopeert enzo, ging heel goed hoor.. en heb niet lang gereden, 20 min. ofzo, anders is ie morgen kreupel straks...
Wie is Martijn?? alleen als t een lekker ding is mag ie in mijn oude stal met zijn pony!! hahahhaaha ..Luc gaat goed verder...niet mer kreupel.....hij werd beetje kreupel toen we daar op de dijk langs het wad liepen....oeps...nu gaat het wel weer....
HihIHihih, ja Martijn is echt een lekker ding hahahaha, jochie van 12 ofzo.... Ik moet wel toegeven dat ik bij het horen van dat er een martijn op stal kwam, dat ik dacht ooohhh misschien is ie wel lekker.... (goeie zin he?!)
@SL: de volgorde is nog niet helemaal bekend, Jan kon het nog niet zeggen
en voor nik en mij misschien wel de allerlaatste springmogelijkheid, snik... fiets werk fiets geld altijd.... boehoe