Hé jammer hoor Nel!
Citaat:
volgende keer beter zullen we dan maar zeggen he Nel?!

Citaat:
Sorry hoor Annemijn, was ff aan de foon met Mariekje, en dat loop wel eens uit he Mariek Dus ik spreek je van de week nog op msn als ik eens niet aan 't bellen ben hihihi
Jahoor, zomaar met mariekje gaan bellen en bij in de steek laten! Tss..
maar ik had al zo'n vermoeden dat t een belangrijk iemand was, dus ik dacht dan ga ik maar
Soms heb je gwoon ff belangrijkere dingen te doen hè
Had vandaag een super trein reis dag! Helemaal geweldig!
eerst vanmorgen veels te laat op school (heel de eerste les gemist
) Er was een aanrijding gweest tussen Goes en kruiningen-Yerseke, die verbinding zou met bussen gemaakt worden. Nou de trein van 8 uur barstens druk natuurlijk, moest helemaal leeg op t tog al veels te volle Goese station. Het ongeluk was al een hele tijd geleden gebeurd, maarja de NS is nie zo snel dus nog geen bussen. Komt er na *gelukkig* maar 5 minuutjes wachten een eerste inni minnie bus aanrijden, kon ik natuurlijuk weer net nie mee. (Bar een klasgenootje van jou kon zich nog net wel in de bus proppen
) Dus ik en nog een halve trein braaf wachten op de volgende bus. Rijdt die lieve chauffeur helemaal door, stond ik verdorie weer achter in de rij! Kon ik natuurlijk weer niet mee. Maarja de stroom met bussen was nou onderhand opgang en de volgende enorme touringbus kwam al weer aanrijden met wel een plekje voor mij
Dus in de bus ff naar Kruiningen getuft, komen we daar aan met 2 volle touringbussen, rijdt de trein net voor ons neus weg "Nee, die trein kon egt niet meer wachten hoor.. Hij had nl al 5 minuten vertraging, en we willen dat de treinen wel op tijd blijven rijden"
ja logisch!
Al een uur aan t reizen, en àl helemaal in Kruiningen! T toppunt was dan nog wel, dat ik daarna in een trein ben gestapt die weer gwoon uit Goes kwam aanrijden! Ik had dus net zo goed in Goes kunnen blijven staan! Grr.. En dan heb je natuurlijk een rare tijd dat je aankomt in Roosendaal, dus daar in een stoptrein gestapt naar Amsterdam Centraal. In Dort weer snel overgestapt in een intercity naar Rotterdam, om vervolgens net na de tunnel en vlak voor t station een kwartier te moeten wachten, omdat alle perrons vol waren
hoe je dat nou tog voor elkaar krijgt!
Vervolgens op de terug weg, ligt heel Rotterdam Centraal plat!
Bus naar Dort waar gelukkig wel weer treinen reden... 3 uur uit, kwart voor 7 thuis! Soms heb je van die dagen
*Heel verhaal, maar moest t ff kwijt.. Onder t motto: "schrijf t van je af, die woede" 
Citaat:
Dus Eric en ik samen de vogeltjesdans doen daar in de gang, echt te melig!
Hihi, zie je egt al staan in zo'n gang! Een soorte van Clini-clowns maar dan anders