manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:43

Zo te lezen was 't weer supertof Thirz! Gelukkig dat je helemaal heel bent gebleven; is wel wat handiger voor Nous hahaha! Hopen dat ze 't naar haar zin heeft op d'r nieuwe stal en dat jij lekker in de bak kunt rijden.
Heej welke van de Kim's is ze? Wel grappig, weer een Paardoes-ser bij Sturm, 't wordt nog druk!
Sorry hoor Annemijn, was ff aan de foon met Mariekje, en dat loop wel eens uit he Mariek Dus ik spreek je van de week nog op msn als ik eens niet aan 't bellen ben hihihi
Ehm Bar, zou niet weten waar m'n kwaliteitsverslag is, maar anders moet je me er zaterdag nog ff wat over vragen, dan leg ik 't wel ff uit. Zo moeilijk was 't geloof ik ook niet. Doe je het over het ziekenhuis? Lekker Eric z'n werkstijl analyseren Kan me wel voorstellen dat jullie gelachen hebben om die pakken!! Weer een MRSA geval? In ieder geval weer genoeg gelachen dus!
Nathalie, heb je al een poosje niet meer gezien! Gaan we nog eens samen rijden/wandelen?

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:05

Hee Bianz, je moet ook nog een keer Shaar komen meeten he?! Ik denk dat zaterdag avond niet zo makkelijk is want dan is t al donker en dr is geen stroom (dus licht) op stal, dus dat schiet niet echt op!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 10:24

Tja het wordt een hele paardoes gang bij sturm!
Um Kimberley van Beeck, van de dinsdagavond weet je wel bianz.....

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 10:25

Heej Bar, a.s zaterdag kan ik niet, sorry!
Alvast een fijne verjaardag! *o/*

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 11:40

Hmm jammer, agja volgende keer beter zullen we dan maar zeggen he Nel?!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 21:37

Hé jammer hoor Nel!
Citaat:
volgende keer beter zullen we dan maar zeggen he Nel?!

Citaat:
Sorry hoor Annemijn, was ff aan de foon met Mariekje, en dat loop wel eens uit he Mariek Dus ik spreek je van de week nog op msn als ik eens niet aan 't bellen ben hihihi

Jahoor, zomaar met mariekje gaan bellen en bij in de steek laten! Tss..
maar ik had al zo'n vermoeden dat t een belangrijk iemand was, dus ik dacht dan ga ik maar Soms heb je gwoon ff belangrijkere dingen te doen hè
Had vandaag een super trein reis dag! Helemaal geweldig!
eerst vanmorgen veels te laat op school (heel de eerste les gemist ) Er was een aanrijding gweest tussen Goes en kruiningen-Yerseke, die verbinding zou met bussen gemaakt worden. Nou de trein van 8 uur barstens druk natuurlijk, moest helemaal leeg op t tog al veels te volle Goese station. Het ongeluk was al een hele tijd geleden gebeurd, maarja de NS is nie zo snel dus nog geen bussen. Komt er na *gelukkig* maar 5 minuutjes wachten een eerste inni minnie bus aanrijden, kon ik natuurlijuk weer net nie mee. (Bar een klasgenootje van jou kon zich nog net wel in de bus proppen ) Dus ik en nog een halve trein braaf wachten op de volgende bus. Rijdt die lieve chauffeur helemaal door, stond ik verdorie weer achter in de rij! Kon ik natuurlijk weer niet mee. Maarja de stroom met bussen was nou onderhand opgang en de volgende enorme touringbus kwam al weer aanrijden met wel een plekje voor mij Dus in de bus ff naar Kruiningen getuft, komen we daar aan met 2 volle touringbussen, rijdt de trein net voor ons neus weg "Nee, die trein kon egt niet meer wachten hoor.. Hij had nl al 5 minuten vertraging, en we willen dat de treinen wel op tijd blijven rijden" ja logisch!
Al een uur aan t reizen, en àl helemaal in Kruiningen! T toppunt was dan nog wel, dat ik daarna in een trein ben gestapt die weer gwoon uit Goes kwam aanrijden! Ik had dus net zo goed in Goes kunnen blijven staan! Grr.. En dan heb je natuurlijk een rare tijd dat je aankomt in Roosendaal, dus daar in een stoptrein gestapt naar Amsterdam Centraal. In Dort weer snel overgestapt in een intercity naar Rotterdam, om vervolgens net na de tunnel en vlak voor t station een kwartier te moeten wachten, omdat alle perrons vol waren hoe je dat nou tog voor elkaar krijgt!
Vervolgens op de terug weg, ligt heel Rotterdam Centraal plat! Bus naar Dort waar gelukkig wel weer treinen reden... 3 uur uit, kwart voor 7 thuis! Soms heb je van die dagen *Heel verhaal, maar moest t ff kwijt.. Onder t motto: "schrijf t van je af, die woede"
Citaat:
Dus Eric en ik samen de vogeltjesdans doen daar in de gang, echt te melig!
Hihi, zie je egt al staan in zo'n gang! Een soorte van Clini-clowns maar dan anders

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:38

Bianz schreef:
Nathalie, heb je al een poosje niet meer gezien! Gaan we nog eens samen rijden/wandelen?

Ehm zondag ga ik weer, als het goed is komen Sandra en die Kimberley dan misschien ook (even?).
Maar dan kunnen we misschien weer samen rijden/wandelen?
En vrijdag ga ik ook, maar ik weet niet of jij dan gaat?

hannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 23:06

Vandaag in de vrijwillegerles Sandra er af gevallen van indi
we gingen galoppeeren in 2 groepen en indi zat vooraan en er stonden er 3 op het midden en indi ging moeilijk lopen doen en sandra dreef der aan en een tik en ze loopt naar achter en steigert kaarsrecht de lucht in en indi kon het gewicht niet houden en viel met sandra om sandra slechte been geraakt en indi liep los die heeft Petra weer gevangen.Echt een gemeen paardje toen maar ja dit was het voor vandaag

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 23:40

he bah zeg, wat een rotpony is het toch!

Ik heb zin in zaterdag meiden! Hebben we nog een dresscode of mag ik mn eigen outfit samenstellen
Kan ik met jullie meerijden Anne? Ik heb het er nog niet met mijn ouders over gehad, maar ik denk dat ik wel mee ga stappen...

Oja, heel fijn. Volgende week moet ik een natuurgebied inventariseren op vogels, dat moet eigenlijk rond zonsopgang. Dus...nu gaan we dinsdagmorgen om jawel half 6 naar een natuurgebied hier in de buurt om vogels te kijken! Help....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 15:41

Ladylada schreef:
Ik heb zin in zaterdag meiden! Hebben we nog een dresscode of mag ik mn eigen outfit samenstellen
Kan ik met jullie meerijden Anne? Ik heb het er nog niet met mijn ouders over gehad, maar ik denk dat ik wel mee ga stappen...

Jahoor van mij mag je mee rijden En tuurlijk ga je mee stappen is gezellie!
mn pa kon wel rijden zei die, dus das mooi! Bianz rij je ook mee? Moeten we alleen nog ff kijken hoe we dan van Bar naar de stad gaan, maar t komt vast al goed!
Ah Sandra , en weer op der verkeerde been? Das rot!

Achjoh Cis, half 6 is miss heel vroeg, maar je hebt wel een extra lange dag! *bluh, ik moet morgen ook weer om half 6 mn bedje uit.. En jij moet om die tijd dan al bij die vogeltjes zijn, Leef met je mee hoor Cis, Sterkte!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 09:43

He heeft iedereen een bokdagje overgeslagen?
De 16de is er niks geschreven.
Allemaal een dagje vrij genomen?!

Nou had vorige week bloed laten prikken, belde de dokter dat ik bloedarmoede heb, dus moet even om medicijnen zo...
Ga echt geen spinazie en appelstroop eten hoor bah!

Nog 3 vrijdagjes werken en dan..........

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 13:56

Heej Nel, ff schrikken van je bloedarmoede, maar spinazie en appelstroop is toch best lekker? Maar met je medicijntjes ko,mt het vast helemaal goed!

Vanmorgen in de harde wind naar Nous gefietst, ze heeft het prima naar dr zin in dr nieuwe stalletje. Het rijden in de bak is nog ff wennen (voor ons allebei) maar we zien het positief, misschien wordt ze nog weleens een echt dressuurpaard Vandaag gingen Kim en ik aan het eind ook nog ff springen, dat vond Nous echt geweldig!! En ze kan het ook nog eens goed, dus dat gaan we zeker vaker doen, leuk voor de afwisseling!

Nu spring ik snel onder de douche en dan door naar mn werk. Ik moet deze week iedere dag werken, dus ik denk dat je me zondagavond op kan vegen! Gelukkig hoef ik maandag alleen maar naar de kapper, kan ik voor de rest uitrusten! Tot op Bar's feestje iedereen! (jammer dat jij er niet bij bent Nel!)

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:59

hoi Nel, ik ga morgen niet naar voice want ik moet naar mijn natuurgebied

wat doen jullie aan morgen? moeten we het nog een beetje op elkaar afstemmen of doen we gewoon iets leuks?

Ik heb net mijn vlucht naar Kopenhagen geboekt...het komt nu wel dichtbij zeg!
nou dat was het wel, tot morgen!

ps: Nel spinazie is goed voor je hoor hihi, dan krijg je van die popeye armen Hopelijk gaat het gauw weer over

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 23:07

oja dat was ik nog vergeten te zeggen. Mijn vader heeft deze week vrij en hij wilde ons ook wel halen...dus dan hoeft jouw vader ons niet te halen annemijn

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 23:10

Oke cis is goed!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 20:44

Hee Nel, Wandor (van Lizzy en Joy) is dood! Gister ochtend kwamen ze op de wei en toen lag hij helemaal plat. Ze hebben hem toen overeind gesjord en de dierenarts gebeld. Die zei dat ze ermee moesten gaan lopen want hij dacht aan koliek. Dus wilde ze gaan lopen maar Wandor zette geen stap en wilde alleen maar door zijn benen zakken. Ze kregen hem echt niet vooruit. Dus dierenarts gekomen en die heeft hem een spuit gegeven. Het zou binnen een aantal uur beter moeten gaan zei hij. Maar het ging niet beter, dus dierenarts weer erbij, helemaal onderzocht, en bloed afgenomen. Uit het bloedonderzoek kwam helemaal niets, het enige wat de dierenarts kon vinden was een te hoge hartslag en koorts. Dus hij weer een spuit gegeven... Toen hebben ze hem met een aantal man richting de stal gebracht (half gedragen)... en hem daar neergelegd aangezien hij niet meer op zijn benen kon staan. Het leek toen even wat beter te gaan. s Avonds ging het weer slechter. Dus dierenarts weer gebeld maar die zei dat hij er niets aan kon doen en dat de kuur die hij hem gegeven had 16 uur zou werken, dus dat hij de nacht wel door zou komen. De man waar hij stond moest om 5 uur gaan werken, dus Irma had gevraagd of hij even wilde gaan kijken. En toen was hij dood...
Ze weten niet wat hij nou precies had... ze denken misschien aan een hartinfarct of een herseninfarct, maarja...
Hij is maar 5 jaar geworden, zo zonde!

hannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:42

hier ff paar foto's

Afbeelding
Don fuego en Lieve hannes

Afbeelding
Don fuego mooi

Afbeelding
Liberty schattig

Dit waren ze

Nou Thirzje je paard is sletje :p
Vandaag stond ze met don fuego in de bak die is er 7 x op gesprongen en nanda is super hengstig later ging ze met stud de wij op stud er twee keer op gesprongen Thirz voed er op:P

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 19:12

Blijf t een naar verhaal vinden Bar, t zal je maar over komen...
Leuke foto's Denice! Was wel lekkr weer vandaag zeg, super blauwe lucht op al die foto's.
Alles bij elkaar een leuk verjaardagje gehad Bar? Na Nationaal nog verder wezen party-en? En hoe is t nu met je stem? Hihi, ik vond t egt wel gezellie gister! Beetje jammer is alleen wel, dat ik nu zo ontzettend moe ben. Heb de rest van de nacht zo verrot geslapen nog. Heel vreemd, steeds heel even slapen en daarna een hele tijd wakker, om vervolgens in een ontzettend rare slaap te sukkelen Tja, dat heb je soms.... (of niet)
Vandaag hadden we t laatste deel van de les "spelletjes". Dus tussen tussen twee balken galoperen en dan kijken hoeveel galopsprongen je er dan over deed om van de ene balk naar de andere te hobbelen. Vonden de paardjes ook wel leuk, allemaal steeds vrolijker! Ook nog ff letterspel gedaan (rondjes rijden in de bak en dan als er stop wordt gezegd, zo snel mogelijk naar jouw letter crossen) Nou mijn paardje snapte wel dat ze snel naar de letter moest, maar was vergeten dat je daar dan wel moest remmen... Knal met der hoofd tegen de bakrand Tja dat vergeet ze nu dus nooit meer.

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:55

Ach zielig Bar, wel heel erg voor lizzy en joy!!!
En hij was nog zo jong........

Was je verjaardag leuk Bar?
Veel cadeaus gehad?

Zijn jullie nog wezen stappen?

Voice heeft vandaag voor het karretje gelopen voor het eerst!
Eerst ging Wilco met haar rijden, dat ging zo goed, toen durfde ik ook wel!
Was echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!

doeiiii

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 16:54

WOW, Voice de super fjord! Voice-je kan alles! Leuk hoor, en dan meteen al de eerste keer zo braaf zijn en snappen wat de bedoeling is
Citaat:
Zijn jullie nog wezen stappen?

Jup, met onze hawai-slingers

Mariekje,
Uit t wie is de Mol topic gevist:
Gjilke schreef:
Toine en Karel waren vanaaf in Koppensnellers!
Jack tegen Toine: Wat vind je er van dat op internet al uitgelekt is dat jij de Mol bent.
Toine kijkt onozel.
Jack: Ja het was te proberen

Lijkt me sterk dat als hij idd de mol is, dat ze dat dan zo gaan zeggen tog? Humz, misschien moet ik tog ook maar eens gaan denken aan een andere Mol... Pfft, heb egt nog nooit de Mol ontdekt (ja, soms heb ik bij de laatste 2 afleveringen ineens een ingeving, maar dan zijn er ook niet egt veel kandidaten meer over hè )
-----
Citaat:
liz, heeft een rol gespeeld, in lucky strike.. (voor wie is de mol..)
als..:
TANGODANSERES!!
dus die tango is haar al bekent. Waarom heeft ze dat niet verteld? waarom doet ze alsof ze het helemaal niet kan..?
verdacht..

----
Citaat:
Roderick voor in zijnintrofilmpje voorgesteld met een fragment uit RTL-Z. Daarin zegt hij iets als:
" En de aandelen van EndeMol zijn 9% gedaald"

Ik had dat egt niet gehoord ofzo, jij wel tog thirz? Ik ben zo slecht in dat spel..
----
Gjilke schreef:
Tsjek dees dan:
Afbeelding

Oke dan, hoe erg kun je opletten.. Maar hield hij nou t geld bij of, staat zijn hoofd om een andere reden bij dat geld?
--> Voorlopig weet ik nix meer zeker en blijf gwoon nog ff bij Toine

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:25

Nou, Voice wordt nog een hele veelzijdige fjord, super zeg!! Kunnen we binnenkort een een huifkartocht met dr maken?

En Bar, nog een kado van je ouders gekregen? En je halster al bij Shaar gepast? De hawai-slinger-avond was weer geslaagd, behalve toen die ene nerd hem ging slopen bij Bar Volgende week kwam hij met een hele doos vol met slingers toch?!

Ik ga nu ff de Mol kijken, want was vrijdag aan t werk. Dacht dat ik m niet meer kon kijken, maar hij werd gistermiddag herhaald. Ikke blij Dus nu ga ik ff genieten, doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:30

Jeetje wat was het lekker weer zeg vandaag! Jammergenoeg had ik geen tijd om te rijden, maar ik heb wel even lekker met Sharon geknuffeld en morgen ga ik weer rijden.
Ik ben helemaal happy want ik heb net het hoofdstel overgekocht (van een bokker) wat ik altijd al wilde hebben! De kieffer suleika, echt super mooi!
Ff een voorbeeldplaatje!
Afbeelding

Zal ie mooi staan op shaar denken jullie? Ik wil hem als wedstrijdhoofdstel gebruiken en voor bijzondere gelegenheden.... Annemijn, we moeten nog een keer foto's maken voor de tekening die je moeder van Shaar gaat maken! Jij zou fotograaf zijn toch? Dan moet ze echt dit hoofdstel aan!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 20:56

Citaat:
Annemijn, we moeten nog een keer foto's maken voor de tekening die je moeder van Shaar gaat maken! Jij zou fotograaf zijn toch? Dan moet ze echt dit hoofdstel aan!

super hoofdstel! Volgens mij staat ie egt mooi bij shaar *Vind alleen wel dat ons halster mét halstertouw (teugels niet nodig) veel beter past bij de wedstrijd outfit! *
Ik wil best fotograaf zijn hoor, moeten we alleen nog ff een tijd vinden Je kan ook zelf een keertje foto's maken hoor, zó enorm goed ben ik nl ook niet in t maken van foto's (lees: doet ook maar een dotje! ) Bij Stud en Nanda hadden we t geluk dat van de ongeveer 100 foto's er een aantal tekening-waardige foto's tussen zaten (haha koste ons ook bijna geen moeite om ze een beetje leuk op de foto te krijgen hè. Thirz heeft staan trappelen op de stenen en Bianz zitten trommelen op een emmer, maar t hielp wel )
Maarre als je t hoofdstel hebt, geef je maar een brul en dan kijken we wel ff wat en hoe we t doen..

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 23:21

Naja huifkartocht, volgend jaar wel hoor!
Eerst ijzers eronder, we hebben in de bak met het karretje gereden.
Als ze ijzers heeft gaan we met de grote kar buiten rijden, oefenen voor het sjeesrijden, daar willen we volgend jaar aan mee doen!

Mooi hoofdstel Bar!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:15