Kan haast niet wachten, jullie komen wel kijken hé!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:elady schreef:Fieke gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je nog leuke cadeaus gehad?
Dus morgen maar extra mijn best doen!!

Ireentjuh schreef:MOOGGEEEE
hihi net gezellig paasvuur met gloeitjes op het kastje gehad en ik ben weer thuis
awas wel gezellig,
JA TOOOCH!!

moossie schreef:EN...Niet een auto voor mijn auto neerzetten, WANT ANDERS v i j k e a![]()
![]()
ja dus kijk maar uit..
Twinklebel schreef:Ik ga morgen naar een paard bij Jan Verboon kijken. Ik had zelf nog niet zo'n haast, maar volgens Leone, mijn instructrise, is het wel wat voor mij. Ze was er voor haarzelf naar wezen kijken, maar wilde eigenlijk geen merrie. Het is volgens haar een heel leuk paard. Vier jaar, licht aangereden, zwart. Verder weet ik er nog niks van. Ben benieuwd, en ach, kijken kan geen kwaad.
kwam alleen wat moeilijk m'n bed uit vanochtend 
(v lancet), maar met een wat minder leuk prijskaartje
, dus even met haar gewandeld en weer een kwartier gekoeld met koud water. Ze heeft er echt last van en ontlast het been echt.
Zal morgen even een foto maken.

moossie schreef:Fieke Yus had geen spierpijn hoor!
ik heb vandaag weer heerlijk gereden. had er eigenlijk niet zo heel veel zin in, maar toen ik eenmaal bezig was liep hij weer super!Toen mijn knie stop begon te schreeuwen heeft [naam] Yus nog even overgenomen! Ging super he [naam]?
Vanavond ga ik proberen om te komen!
Kan ik trouwens nog iets meenemen voor maandagmiddag?