. Het is een langharige chihuahua
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Annie_ schreef:Hooi heb veel bij moeten lezen. Jammer manon dat je de klik niet had.
Ik kan begrijpen dat het een rede kan zijn om je paard weg te doen. Zelf zou ik het niet kunnen dan was jas namelijk al lang weg geweest. En met lessen kan je heel ver komen idd maar ligt naar mijn idee ook aan je paard. Ik les meestal wel elke week en het ene moment loopt ze de Sterre van de hemel en ze kan ook omslaan en dan moet ik al blij zijn met een rondje door de bak rijden zonder dat ze er telkens vandoor vliegt en dan heb ik jas nu al weer 10 jaar.
Leuk Melanie dat je naar kos gaat daar ben ik tijd terug ook geweest(jaren). En het is inderdaad moeilijk je paard achter te laten had ik ook toen ik naar Aruba was voor 3mnd.
. 
gisteren naar die cecilia kapper geweest (waar vroeger DA zat)
nu had ze er 'lange laagjes' in gezet.. en zegt ze aan eind nog met een lach "nou je hoeft niet te betalen hoor, dit is service"... zou beetje gek gevonden hebben als ik wel moest betalen
en service???? ze liet me gewoon met natte kop naar buiten gaan
.
. En hoe is het met Worlino? Had toch last van haar rug? (dachten enkele mensen) Iriis_ schreef:Mooie foto's Manon, hij blijft een leuk hondje! Vind vooral de laatste erg mooi qua sfeer ook!
@ Melanie, wil het een beetje lukken om iemand voor Dunzell te vinden? Zag dat je weer een oproepje geplaatst hebt op Facebook. Ik dacht eigenlijk dat je wel snel iemand zou vinden voor haar!
En die is tot op heden nog niet gevonden.