Ja we zitten bij elkaar!! Yes dan kunnen we tenminste lekker wat vooruit met springen en cross hoop ik.Gezellig dat we weer samen zitten Samantha.
Kan iemand zien bij wie ik zit :p mijn verzoek is gister pas de post op gegaan Nou eindelijk komt er iemand kijken naar fjord (had echt veeeel reacties maar nog niemand die kwam kijken omdat ze duitsland zo ver vinden klinken )
colette van hout, monique gils, marleen bernhard, shelley roby kruiverdus das ook een half bokt groepjesuc6 met de kijkers!
Ik zit volgens mij van niemand van bokt maar wel bij mn stalgenootje, ik hoop dat zij dat ook leuk vindt
Maar is er ook nog iemand die me kan vertellen welke instructeurs groep 7 les van krijgt??? Ben zo nieuwschierig maar zit nog wel even op het werk....
groep 7:maandag dressuur J.R Luijmes en L.Lammers (smiddags)Dinsdag Wal a.v.ijzendoorn dressuur p.vosWoensdag sochtends buitenrit smiddags dressuur A. zeemanDonderdag springen d.bakhuis dressuur d.larink
ik zit in groep 2 (Bianca)Voor zover ik weet niemand die ik ken. Heb jullie allemaal al even roze gemaakt op mijn lijstje
Dank je Wollie Zijn weer leuke mensen en ben weer benieuwd wat we dit jaar te doen krijgen En springles van Dienke