Pebbs schreef:Komen Kirsten en ik op visite : Wacht ff hoor, nog 1 rondje! Mevrouw Schumacher is in der laatste rondje nog effe wachten hahah
Pebbs schreef:Hij loopt ook best wel hard.. En ik weet niet wat je met je handen doet, maar tis apart Hij liep een beetje over ze tempo, heel erg. Ohh , vond ze deze keer eignelijk wel netjes naast elkaar , wat was er apart aan dan
Sabinee__ schreef:Of dat je de kamer binnenkomt en ze gewoon vet push ups aan het doen is op 1 handDan zou ik echt raar staan te kijken
Pebbs schreef:Ik kan het niet uitleggen, het moet gewoon een keer gefilmd worden Ohh enige wat ik opmerkte daaran is dat ze meer naast elkaar stonden dan normaal .Maar goed apart of slecht apart ?
Is dat niet die nieuwe stal van Jennifer van Azra ? Ik las op der hyves dat ze een pensionstal gaat beginnen ofzo!
Hmmm okee, ik ben benieuwd , als het weer warmer buiten is nodig ik iemand pas uit. Zeker als ik buiten moet rijden, sterft die ander echt van de kou
Kirsten_S schreef:Ik wil, heel simpel, die stadsweide naast de manege.Is dat de pensionstal met overdekte bak en paddocks en een buitenbak in aanbouw