pfffftttt.. Barbie loopt hier te "stofzuigen"... Ze loopt heel driftig door de kamer en maakt op haar manier de hele vloer schoon... en Nikita ligt erbij en kijkt ernaar
Ik zit GTST te kijken, echt superleuk al die oude stukjes... en wat voel ik me oud!! haha.. gtst bestaat 20 jaar ofzo... en ik kan me de eerste uitzending nog heugen!!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
heey kom net lekker terug van dikke buiken zwemmen haha gezellig vera er ook bij!! @nous: ik ben 5 jaar geleden ook in turkije geweest. was in Bitez, dat ligt vlakbij/naast Bodrum.
Heeft iemand vandaag mijn nieuwe verzorgster met vayo bezig gezien? was de eerste x dat ze hem ff alleen mocht doen.. dus vond het wel ff spannend.
tjah jah... uhm het moet nu maar ... moet nu toch iemand hebben voor hem. Dit meisje kan maar 2 dagen en ze is 12 dus ze mag niet heel veel met hem (niet springen, niet naar buiten en nog wat dingen) maar de basis van het verzorgen en het rijden kan ze wel. Ik wil er in het begin ook nog elke x bij zijn. Heb wel deze week weer 3 meiden gehad die ineens allemaal mailden van rond de 20 jaar... dus daar ga ik zowiezo nog ff naar kijken of dat wat is!
omdat ik een tijdje geleden 2 meiden had die hem samen de 7 dagen zouden gaan doen zegmaar.. maar de 1 moest ineens fulltime gaan werken dus die had geen tijd meer.. en de ander die mocht niet meer van haar moeder want die vond het te ver :S dus vandaar
ja is ook zo tis echt moeilijk om een leuk en goed iemand te vinden... het probleem bij mij is vooral dat ze inderdaad te oud of te jong zijn... Krijg veel mailtjes van vrouwen die dan een rustig buitenrijd paardje zoeken... nou dat kan gewoon niet met vayo of van meiden van een jaar of 9/10 enzo die het gewoon nog niet kunnen. Ook krijg ik mailtjes van meiden die dan een springpaard zoeken voor wedstrijden... tjah dat kan ook niet echt als je boven de 18 bent met vayo..
En de meiden die rond mijn leeftijd zitten enzo krijgen of net een eigen paard, of hebben al een bijrijdpaard of hebben er geen tijd voor ivm vriendje, school, huis etc... dus tis idd erg lastig..
Ja inderdaad ben nou zelf ook al een tid verzorgster maar zit nou ook met mn vriendje enzo Maarja als je eigen paard hebt en je moet steeds een andere nemen dan is het een beetje zuur
ja idd.. Ik was zelf ook 3 jaar lang verzorgster van allemaal paarden.. en ik stelde helemaal geen eisen enzo.. en had alle tijd van de wereld.. maar die meiden van tegenwoordig willen zelfs betaald worden omdat ze je paard dan doen. ja sorry maar vind het al duur genoeg!