ATE schreef:ja en dat zijn nadine haar handen ze zijn echt mini al zijn ze niet kleiner dan vorige nest hoor
maar net als baby s je vergeet vaak hoe klein die zijn
Schattig hoor. Best eng om vast te houden lijkt me.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shenavallie schreef:Hoi!
Allereerst ATE nogmaals gefeliciteerd met je kleinkinderen!!!! Het blijft een wonder dat zoiets kleins al helemaal compleet op de wereld komt!![]()
En dan heb ik - tadadadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - ook goed nieuws!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteravond kwam Oege naar me toe, dat een collega-koetsier met zwangerschapsverlof gaat en dat het misschien wel handig was om mijn stem weer eens te laten horen. Duzzzzz, vanmorgen meteen gebeld en wat denk je: de eigenaar wilde mij ook al bellen! Hij gaat morgen eerst op vakantie tot half maart en bij terugkomst belt hij meteen voor een afspraak/gesprek!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stond na het gesprek helemaal te springen en te juichen in de longeercirkel en heb de gaten en kuilen als gevolg daarvan niet weggeharkt, sorry! :o
.
) 
LIQUITA schreef:Cloë heeft weer wat nieuws, zo grappig. Ze heeft een neusje van een speeltje afgescheurd en dat neusje is al een tijdje haar favoriete speeltje. Nu is ze dat neusje steeds aan het verstoppen in schoenen, slippers of tussen de kussens van bank. Ze stopt het er in/tussen en dan haalt het er meteen weer uit en zo kan ze er uren zoet mee zijn.
LIQUITA schreef:Raar he, nou hoor ik helemaal niks meer van degene van Marktplaats. Hij vroeg of ik nog interesse had, en ik heb ja gezegd maar nu krijg ik geen antwoord meer op mijn mailtjes. Ik zag destijds wel dat hij te snel met mijn bod akkoord was gegaan, want er werd nog flink over heen geboden. Misschien was dit ook allemaal wel de bedoeling, was het toch een smoesje over dat van het verkeerde adres enz. en heeft hij het nu voor meer verkocht. Ik vind het wel goed, heb m'n geld terug dus ga gewoon verder opzoek.
winnitou schreef:Wasmachine draait! Grote was (kan tot 7 kilo), had ook heel wat badlakens van de afgelopen zwemdagen.
Ga in de badkamer een vouwdeurplaatsen, levert me weer wat ruimte op. Heb er nl nog een staan. Dus weer een klusje erbij.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Wasmachine draait! Grote was (kan tot 7 kilo), had ook heel wat badlakens van de afgelopen zwemdagen.
Ga in de badkamer een vouwdeurplaatsen, levert me weer wat ruimte op. Heb er nl nog een staan. Dus weer een klusje erbij.
Lekker he, onze volgende (en dat duurt niet lang meer) wasmachine wordt er ook een die tot 7 kilo kan.
LIQUITA schreef:Raar he, nou hoor ik helemaal niks meer van degene van Marktplaats. Hij vroeg of ik nog interesse had, en ik heb ja gezegd maar nu krijg ik geen antwoord meer op mijn mailtjes. Ik zag destijds wel dat hij te snel met mijn bod akkoord was gegaan, want er werd nog flink over heen geboden. Misschien was dit ook allemaal wel de bedoeling, was het toch een smoesje over dat van het verkeerde adres enz. en heeft hij het nu voor meer verkocht. Ik vind het wel goed, heb m'n geld terug dus ga gewoon verder opzoek.

LIQUITA schreef:Maareh, Marcel heeft die kuilen voor je dicht gemaakt hoor. Hij heeft de bodem helemaal gevlakt!

.