What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 16:21

ATE schreef:
ja en dat zijn nadine haar handen ze zijn echt mini al zijn ze niet kleiner dan vorige nest hoor
maar net als baby s je vergeet vaak hoe klein die zijn

Schattig hoor. Best eng om vast te houden lijkt me.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 16:22

Ik bewaar m'n leonidas maar voor later.........heb net een gebakkie op :9 :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 17:11

Shenavallie schreef:
Hoi!

Allereerst ATE nogmaals gefeliciteerd met je kleinkinderen!!!! Het blijft een wonder dat zoiets kleins al helemaal compleet op de wereld komt! ;)

En dan heb ik - tadadadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - ook goed nieuws!!!!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Gisteravond kwam Oege naar me toe, dat een collega-koetsier met zwangerschapsverlof gaat en dat het misschien wel handig was om mijn stem weer eens te laten horen. Duzzzzz, vanmorgen meteen gebeld en wat denk je: de eigenaar wilde mij ook al bellen! Hij gaat morgen eerst op vakantie tot half maart en bij terugkomst belt hij meteen voor een afspraak/gesprek!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ik stond na het gesprek helemaal te springen en te juichen in de longeercirkel en heb de gaten en kuilen als gevolg daarvan niet weggeharkt, sorry! :o

Wat leuk zeg...GEFELICITEERD!!!!

Maareh, Marcel heeft die kuilen voor je dicht gemaakt hoor. Hij heeft de bodem helemaal gevlakt!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 17:12

ATE schreef:
kijk liquita een kopie van cloeAfbeelding jammer dat hij erg wazig is

JAAAAH...lief :+:

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 17:18

Cloë heeft weer wat nieuws, zo grappig. Ze heeft een neusje van een speeltje afgescheurd en dat neusje is al een tijdje haar favoriete speeltje. Nu is ze dat neusje steeds aan het verstoppen in schoenen, slippers of tussen de kussens van bank. Ze stopt het er in/tussen en dan haalt het er meteen weer uit en zo kan ze er uren zoet mee zijn := .

(Ja..je moet het zien hoor, het is echt grappig ;) )
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 25-02-10 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:20

LIQUITA schreef:
Cloë heeft weer wat nieuws, zo grappig. Ze heeft een neusje van een speeltje afgescheurd en dat neusje is al een tijdje haar favoriete speeltje. Nu is ze dat neusje steeds aan het verstoppen in schoenen, slippers of tussen de kussens van bank. Ze stopt het er in/tussen en dan haalt het er meteen weer uit en zo kan ze er uren zoet mee zijn := .

Hihihi, ook lief toch. Het zijn net kleine kinderen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 17:21

Hahaha....ja inderdaad :j .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:31

meelen schreef:
Ik bewaar m'n leonidas maar voor later.........heb net een gebakkie op :9 :D

en straks nog uiteten~! Alvast eetsmakelijk

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 17:32

Raar he, nou hoor ik helemaal niks meer van degene van Marktplaats. Hij vroeg of ik nog interesse had, en ik heb ja gezegd maar nu krijg ik geen antwoord meer op mijn mailtjes. Ik zag destijds wel dat hij te snel met mijn bod akkoord was gegaan, want er werd nog flink over heen geboden. Misschien was dit ook allemaal wel de bedoeling, was het toch een smoesje over dat van het verkeerde adres enz. en heeft hij het nu voor meer verkocht. Ik vind het wel goed, heb m'n geld terug dus ga gewoon verder opzoek.

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:33

Wasmachine draait! Grote was (kan tot 7 kilo), had ook heel wat badlakens van de afgelopen zwemdagen.
Ga in de badkamer een vouwdeurplaatsen, levert me weer wat ruimte op. Heb er nl nog een staan. Dus weer een klusje erbij.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:34

LIQUITA schreef:
Raar he, nou hoor ik helemaal niks meer van degene van Marktplaats. Hij vroeg of ik nog interesse had, en ik heb ja gezegd maar nu krijg ik geen antwoord meer op mijn mailtjes. Ik zag destijds wel dat hij te snel met mijn bod akkoord was gegaan, want er werd nog flink over heen geboden. Misschien was dit ook allemaal wel de bedoeling, was het toch een smoesje over dat van het verkeerde adres enz. en heeft hij het nu voor meer verkocht. Ik vind het wel goed, heb m'n geld terug dus ga gewoon verder opzoek.

ja je heb er altijd van die mensen tussen
en wij zijn vaak te goed van vertrouwen
gelukkig heb je je geld terug

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:35

winnitou schreef:
Wasmachine draait! Grote was (kan tot 7 kilo), had ook heel wat badlakens van de afgelopen zwemdagen.
Ga in de badkamer een vouwdeurplaatsen, levert me weer wat ruimte op. Heb er nl nog een staan. Dus weer een klusje erbij.

en waar heb je uiteindelijk nou gekocht ??

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 17:35

winnitou schreef:

Lekker he, onze volgende (en dat duurt niet lang meer) wasmachine wordt er ook een die tot 7 kilo kan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:40

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Lekker he, onze volgende (en dat duurt niet lang meer) wasmachine wordt er ook een die tot 7 kilo kan.

ik vond het zelf eigenlijk niet nodig met zijn tweetjes maar deze past zich aan aan het gewicht. Dus ook grote dingen kunnen er makkelijk is. Kan soms wel eens makkelijk zijn.
en na een weekend of vakantie op de camping is het ook wel makkelijk

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:41

LIQUITA schreef:

gelukkig maar dat je je geld terug hebt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:42

ga even eten maken voor de vakantie ganger die hier op de bank aan het voetballen is op de WII

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 17:48

Eet smakelijk voor straks! Ik ga ook aan het eten beginnen.

Laterssss!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 18:00

ik ga naar manege tot laterssssssssssssssssssssssssssssssssssss

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 18:48

yep als het goed is gaan we zaterdag richting bijna duitsland.
losser ofzo iets.
mik wil eigenlijk meteen de trailer meenemen.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 18:49

nicol nog lekker gereden.
hoe is het met je frontriem. alweer heel? :o

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 18:58

LIQUITA schreef:
Maareh, Marcel heeft die kuilen voor je dicht gemaakt hoor. Hij heeft de bodem helemaal gevlakt!

Oh Fijn.
Ik had het daar gister al met hem over, maar toen gingen we eerst iets doen aan de overstroming in
het hok van Grardus. :D
Marcel heeft vanmiddag ook al de stapmolen gevlakt. (en daarna waarschijnlijk de longeercirkel)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:00

Ik ga vanavond voor het eerst in 3 weken weer rijden met een zadel. *\o/*
Ik ben benieuwd.
Het hoesten is alleen nog in het begin dat hij gaat draven, zo'n 3 tot 4 keer en dan is het over.
Vanmiddag heeft ie ook lekker los gestaan in de bak en is lekker uit zijn dak gegaan.
Ik heb hem toen geen enkele keer horen hoesten.
Daarna heb ik hem "beter" verklaard :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:01

mntj schreef:
yep als het goed is gaan we zaterdag richting bijna duitsland.
losser ofzo iets.
mik wil eigenlijk meteen de trailer meenemen.

Spannend !!!!!!
We zijn benieuwd.
Succes.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 19:20

Jaaah...spannend Mntj. En inderdaad gewoon de trailer meenemen :j .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:15

Zo de vouwdeur hangt er in en mijn lichaam is gebroken.
Voel me rug behoorlijk. Maar het is me gelukt, tot nu toe ben ik er wel blij mee, heb het gevoel dat me badkamer (heb geen bad, dus eigenlijk douchekamer) een stuk groter is. En nu kan de deur van mijn wasmachine niet stukgeslagen worden door de deur van de bad/douche kamer. Weer opgelost.
Nu niet te lang wachten met nog een vouwdeur plaatsen. (op de plek waarvoor ik deze eigenlijk bestemd had maar daar moet een grotere oplossing voor komen qua bevestiging (wat ook weer schilderwerk inhoud). Ik weet nu nog hoe het moet.