Gevonden in dit profiel: http://www.bokt.nl/forums/memberlist.ph ... le&u=40624
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als die nou ook zo leuk onder het zadel liep! *heeft in profiel gespiekt.* Jimb0o schreef:Ik ben het Birgit onder de verkeerde naam, bij deze maar veranderen gaat niet meer als je al een bericht hebt geplaatst, dus hier MIJN originele bericht!
Fijne Kerst allemaal!* ik heb mijn kerstcadeautje al wel binnen
*

Gaat weer fijn

het was zo raar he! eerste proef ging wel, niet super goed maar ging wel aardig. tweede proef was zo bizar! het leek net of ze wist dat het de laatse was ofzo! opeens suuuper braaf, alle wissels netjes gesprongen, niet voor me uit gedacht maar steeds op me blijven wachten enzo, echt zo raar! bij het afgroeten ik naturlijk janken, lekker weer iets voor mij. als die mensen keken me aan".. een vrouw zei nog tegen ylona "zo, die is wel heel blij!!"
maar het was zo'n raar gevoel tussen mij en vick, kan het niet echt uitleggen haha. nou ik traantjes gedroogd en naar de prijsuitreiking. ik was de enige int Z2 maar ze hadden het samen gedaan met Z1, was ik 2 keer eerste!! eerste proef met 61,47%, dat is dus prima winst, vond ik wel goed gejureerd. en de tweede proef.... echt TE BIZAR!! had ik 65,29%
dat is dus 2 winst!! echt zoooo raar dat die proef zo goed aanvoelde en ook nog zulke punten, de laatste keer! stond ik daar weer te janken
dus ik ging gewoon naar huis met 3 winst. de jury kwam nog helemaal naar me toe jaaa, waarom stop je nu? je moet gewoon doorgaan, je pony heeft super veel kwaliteit blaa blaa. en toen je binnenkwam dacht ik dat het een HENGST was