Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yavanna schreef:Nou, geweldig, vroeg m'n bed uit om op gesprek naar het Goese Lyceum te gaan, omdat de Pontes te beroerd is om een beetje moeite voor zijn leerlingen te doen.
Mensen, ga massaal van deze school af
Oh, en ja de boktcensuur aanpassen aan het seizoen is een goed plan. Leg ff voor aan Bart of Eline:D
Jow schreef:ik kom dus al uit vroeger
mammaslamma schreef:Jow schreef:ik kom dus al uit vroeger
Wat nou vroeger, kom op, je komt net kijken........
Ik stam wel uit de leuke tijd, van voor de RSG in Poort Ambacht, wij fietsen nog heen en weet tussen 3 scholen, dat was een feest, kon je nooit halen natuurlijk, en je was lekker veel buiten.....
Toen de RSG er eenmaal stond, werd het ook anders, maar heb er een prima tijd gehad,zeker met de LTS ernaast, beetje owehoeren met die gasten, errug leuk...
Maar ja, tis alweer een jaar of 27 geleden, gaat veuls te hard!!
acacia schreef:hee tegelijk gepost, Juf Esther.....hahahah hoe lang is het voor jou geleden dan ?
shan schreef:@Acacia, zie je Melanie eigenlijk nog wel eens (meisje dat een poosje geleden haar arm had gebroken) Ik zie haar nooit meer, jammer het is een lieve meid!
Als je haar eens ziet, en haar ouders trouwens ook, doe ze dan eens de groeten van me.