schouwse ruiters topic....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:18

Pffff, men, wat zijn jullie hyper.... Is het toch nog veel te vroeg voor? >;)

Yavanna

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 22:10

Hyper, hyper.. wie is er hier hyper, ik niet hoor... lekker luchie, zal wel wat uit komen vallen
Enne startlijsten van oud beijerland staan online, kolere wat een starts, zaterdag 26 in de M1...

bokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 09:40

Ben ik blij dat we naar Halsteren gaan, maar ja daar zitten er ook genoeg in de rubrieken!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:11

k moetnog ff stal regelen bij obl!

blijf ik bij mn schoonmoeder slapen :D haha

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:57

Yavanna schreef:
Nou, geweldig, vroeg m'n bed uit om op gesprek naar het Goese Lyceum te gaan, omdat de Pontes te beroerd is om een beetje moeite voor zijn leerlingen te doen.
Mensen, ga massaal van deze school af :D
Oh, en ja de boktcensuur aanpassen aan het seizoen is een goed plan. Leg ff voor aan Bart of Eline:D

Ooit was de pontes leuk hoor... ;(
Maar sinds die ***** er is die er echt een zootje van maakt is er niks meer aan.
Mensen moeten gewoon accepteren dat mensen naar de pontes gaan omdat ze te lui zijn om in de bus te zitten, en die mensen willen gewoon op een relaxte manier school, fijn 5.5 jes halen en geen gezeur. :(
Ik ben ook naar deze school gegaan om vroeg uit te zijn. En in de brugklas etc. was het ook relaxt. Maar het is nu gewoon niet leuk meer. Weet je als je verhalen van vroeger hoort, van voor de grote hal... Zo moet het gewoon weer worden....
Pfff dat gezeur ook. Als ik happy ben met een 6 en dan naar de paarden wil, laat me dan!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:11

ik kom dus al uit vroeger ;(

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:13

Jow schreef:

Jowtje word oud. }>

(Nee hoor geintje, ik vind je nog hartstikke jeugdig! :(:) )

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:14

ben volgende maand WEER jarig.. gaat hard zeg... ;(

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:16

Jow schreef:

Ja je ben echt een hartstikke leuke meid hoor jolanda

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:17

Jow schreef:

Leeftijd is maar een getal. Het gaat erom hoe je je gedraagt. *D

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:19

14 dus whhhaaa schatje schatje..

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:20

daijano schreef:
14 dus whhhaaa schatje schatje..

Dan zullen we over jou maar niet beginnen hé? _O-

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:22

Jow schreef:

Wat nou vroeger, kom op, je komt net kijken........
Ik stam wel uit de leuke tijd, van voor de RSG in Poort Ambacht, wij fietsen nog heen en weet tussen 3 scholen, dat was een feest, kon je nooit halen natuurlijk, en je was lekker veel buiten.....
Toen de RSG er eenmaal stond, werd het ook anders, maar heb er een prima tijd gehad,zeker met de LTS ernaast, beetje owehoeren met die gasten, errug leuk...
Maar ja, tis alweer een jaar of 27 geleden, gaat veuls te hard!!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:23

mammaslamma schreef:
Jow schreef:

Wat nou vroeger, kom op, je komt net kijken........
Ik stam wel uit de leuke tijd, van voor de RSG in Poort Ambacht, wij fietsen nog heen en weet tussen 3 scholen, dat was een feest, kon je nooit halen natuurlijk, en je was lekker veel buiten.....
Toen de RSG er eenmaal stond, werd het ook anders, maar heb er een prima tijd gehad,zeker met de LTS ernaast, beetje owehoeren met die gasten, errug leuk...
Maar ja, tis alweer een jaar of 27 geleden, gaat veuls te hard!!

*Voelt zich nu helemaal een broekie.*

Meneer de Oude, die aardrijkskunde geeft had het daar toevallig over vandaag.... Hij is echt heel aardig, alleen over een paar dagen gaat hij met pensioen... ;(

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:47

Die is uit mijn tijd, heb er geen les van gehad, geloof ik, ik weet wel dat Vicky Faut er nog zit, vond ik weinig aan, en Everaars voor Frans, de rest zal wel nieuw zijn.
Had echt wel wat,2 scholen midden in de stad en 1 in Malta, soms moest je lopen, of achterop, of een fiets ergens neerzetten, leuke tijd....

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:14

Ik ook hoor, Marion ! Kom dan wel uit de "grote stad", maar wij moesten altijd tussen 2 scholen in fietsen en op maandagochtend de 1e 2 uur buitengym helemaal bij de Spijkenissebrug.....het was al gym op zich om erheen te fiebelen, maar ja, je moest wel....
Ik zie hier nu kinders die al gebracht worden als het een beetje spettert....ik kreeg een regenpak aan, mn ouders hadden maar 1 auto en daar was mn vader mee naar zn werk ;)
Maargoed, ik geloof dat ik mn kinders straks ook breng :D , tijden veranderen en als het toch kan......
Maar voor mij is het ook alweer 25 jaar gelee.......oooooo waar blijft de tijd..........

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:14

Jow schreef:

me too!

lijkt zoooo lang geleden.....

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:15

hee tegelijk gepost, Juf Esther.....hahahah hoe lang is het voor jou geleden dan ?

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 13:42

Oh, de oude Pieter Zeeman, en dan vooral die in de Nieuwe Boogerdstraat, die was zo gaaf.. dat oude gebouw, overal hout en mooie dingen.. * zucht * dat waren nog eens tijden, en dan in de Manhuisstraat, met zijn allen wachten tot de deuren open gingen.. erg he als je dan ziet wat voor een nieuwbouw er voor teug is gekomen.
Hoewel, toen ik daar zat was het wel leuk, Pillie zit er nog steeds, is nu ook een leraar van Lars en ik kan het er nog steeds prima mee vinden.
En onze laatste schooldag, met een band op het plein ( trio+1 natuurlijk) dat waren nog eens feesten, maar ja, dat is voor mij dan ook een grijs en ver verleden.
En oh, ik moest zo lachen toen ik op de open dag kwam voor Lars, komt wimpje Mulder naar me toe zegt ie " we worden toch wel oud he, als nu de kinderen van je vroegere leerlingen op school komen, houdt jouw zoon ook zo van Adam and the Ants" :D
Heb ik toen echt zo gelachen

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:46

Wat een jeugdsentiment weer, Pilgram heb ik maar 1 jaar gehad, leuke vent,toch ben ik wel veel kwijt hoor, zie soms mensen lopen dat ik denk, zat jij nou bij in de klas of niet, er is weinig blijven hangen......

Gerrit moet 14 dagen op rust, wrs verstapt, zat 2 weken geleden een kleine denneappel tussen zijn hoef en ijzer, dacht aan een drukking, maar Dingena is geweest en het zou ook beginnende artrose kunnen zijn, dus daar begint de ellende, maar hopen dat het niks is......
Heb net zaterdag een lange buitenrit met de menvereniging, en ik heb 3 van die grutjes van 8 en 10 onder mijn hoede, nog ff wat verzinnen, fietsen over het strand lijkt me ook zo wat.....

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:39

acacia schreef:
hee tegelijk gepost, Juf Esther.....hahahah hoe lang is het voor jou geleden dan ?

Valt wel mee, 99 kwam ik eraf geloof ik, zat bij jow in de klas.

heb er wel een leuke tijd gehad, altijd veel gelachen en qua leraren ook niet verkeerd. We hadden ook wel een erg gezellige klas. Ben er pas in de 3e opgekomen, daarvoor zat ik op de buys ballot in Goes. Op de rsg overgestapt naar de havo, goeie keus geweest was 1000 x gezelliger dan vwo in goes.

Heb nu wel eens contact met Vicky ivm kinderen uit groep 8, en heb van bv Mulders wel eens een kind in de klas gehad. Best grappig dan eigenlijk.

@mammaslamma: fietsen op 't strand lijkt me geen aanrader :-)
maar hoe dan? heb even geen helder moment, sorry

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:48

Het zal toch wel een paard lenen worden, anders geef ik die kinderen ook niet mee, ik wil er zelf bij zijn, vind het ook zo sneu om te zeggen dat het niet doorgaat....
Ik wil nu ff zeker weten wat het is, voordat we dalijk in de vacantie richting de Veluwe gaan, daar is het behoorlijk zwaar rijden,voor je het weet verpest je het met zijn benen.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 18:00

@Acacia, zie je Melanie eigenlijk nog wel eens (meisje dat een poosje geleden haar arm had gebroken) Ik zie haar nooit meer, jammer het is een lieve meid!
Als je haar eens ziet, en haar ouders trouwens ook, doe ze dan eens de groeten van me.

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 18:26

shan schreef:
@Acacia, zie je Melanie eigenlijk nog wel eens (meisje dat een poosje geleden haar arm had gebroken) Ik zie haar nooit meer, jammer het is een lieve meid!
Als je haar eens ziet, en haar ouders trouwens ook, doe ze dan eens de groeten van me.

Melanie is van school af gegaan....haar broertje zit nog wel bij mijn zoontje in de klas. Ik zal het doorgeven, maar ik begrijp dat ze dus ook helemaal niet meer is komen rijden ? |(

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 19:09

Nee ik zie haar nooit meer.
Ik dacht, ze is misschien toch een beetje bang geworden, begrijpelijk trouwens hoor.