LIQUITA schreef:Iris_ schreef:ik weet het maar ik dacht misschien heb je het niet gezien..![]()
![]()
hahaha...ik had toch geantwoord...muts(je)
jaa maar dat had ik nou net weer niet gezien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Iris_ schreef:ik weet het maar ik dacht misschien heb je het niet gezien..![]()
![]()
hahaha...ik had toch geantwoord...muts(je)

meelen schreef:Nou, hier zijn dan de foto's van afgelopen week van mijn uurtje ATE hobbelen.
xan schreef:meelen schreef:Nou, hier zijn dan de foto's van afgelopen week van mijn uurtje ATE hobbelen.
Ik zie dat je Ate nu influistert:
"kom op wij gaan meedoen bij de eerstvolgende onderlinge wedstrijd !"![]()
ATE schreef:Hackie schreef:Donderdag is geeft Linde volgens mij les
nee linde is er h![]()
elaas mee gestopt
Iris_ schreef:YES!!! WEER EEN PAGINA!!!
xan schreef:meelen schreef:Nou, hier zijn dan de foto's van afgelopen week van mijn uurtje ATE hobbelen.
LIQUITA schreef:xan schreef:
JAH....ik heb het zelfs gehoord!!!
Shenavallie schreef:Nou, Meelen, je hoort het: je wordt verwacht op de komende wedstrijd!
sanne zou het ook zo leuk vinden die doet dan natuurlijk ook mee op tornado

LIQUITA schreef:Beetje rustig vanaaf hier?
xan schreef:LIQUITA schreef:Beetje rustig vanaaf hier?
Zit heerlijk naar Grease te kijken. Geweldig !
Shenavallie schreef:Ik hoor om mij heen heel veel kreten van "hangerig zijn" en "nergens zin in hebben", dus waarschijnlijk is het daarom wat rustig hier. Heeft vast met het weer te maken!

, dan kom ik ff langs ! LIQUITA schreef:xan schreef:
Zit heerlijk naar Grease te kijken. Geweldig !
Ja..die zit ik ook vanuit mijn linkerooghoek te kijken, hihhi!!! Ben ooit nog met John Travolta op de foto geweest, daar had ik een button van.
ik heb net house gekeken xan schreef:Ik ben voorlopig even uitgereden.
Xandra staat nu ff op het land van een korte vakantie te genieten. Ik ga zo af en toe wel heen, maar niet meer om echt te rijden.
Dus wanneer is het gezellig, dan kom ik ff langs !

). De vader is al uitgezocht en een naam ook (hengstjes moeten sowieso met de eerste letter van hun vader beginnen), nu nog een paar jaar wachten
De naam Am'hula vond ik zelf erg grappig
(en zowel voor een hengst als een merrie te gebruiken
) LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ik hoor om mij heen heel veel kreten van "hangerig zijn" en "nergens zin in hebben", dus waarschijnlijk is het daarom wat rustig hier. Heeft vast met het weer te maken!
Ik ben alvast creabea geweest met een nieuwe collage!