!Tess je bent vroeg wakker haha, ik was pas om 13.00 wakker. Msn doet het niet dus we moeten ff bellen wanneer we tuig gaan poetsen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Shennaaa schreef:Citaat:Meidur, kan die vervelend zijn..?![]()
hy was heeel lief, is alleen heel bang met politietraining, en rent soms de mais in als er een heel eng karretje langs komt![]()
Maaar 't was egt zoo leuk op hem.. egt een heel stoer paardje,
Welke paarden zou je mij aanraden
Ik heb nog nooit gesprongen, en safety go first
Ik hoef niet al te snel ben al blij als ik heelhuids zaterdag thuis kom
maud_23 schreef:Heel veel plezier iedereen die vandaag al gaat, dat zal vast wel lukken. Hopen dat jullie beter weer hebben dan wij, alleen donderdag hele dag droog..Maar dat bederfde de pret natuurlijk zéker niet! Mirquis is echt geweldig, hij kan echt hard voor een ijslander. Echt een top pony!
Tess je bent vroeg wakker haha, ik was pas om 13.00 wakker. Msn doet het niet dus we moeten ff bellen wanneer we tuig gaan poetsen

Dat is nou echt iets wat ik geen jaar over wil slaan! Lekker geslapen? (Marlou zit voor zover ik weet niet op Bokt) Shennaaa schreef:_Lisanne schreef:Desie is heel braaf en springt heel makkelijk.
Je hoeft haar alleen maar te sturen en de rest doet ze zelf.
Verder weet ik het niet, Dees is t enige paard waar ik daar op gesprongen heb.
ECHT?
Ik wou haar al miss nemen, nu weet ik wel zeker (nu nog hopen dat ik de enige ben)

Was ie nog af en toe vervelend
?
[/quote]
maar wel eng denk ik toen je erop zat
ik lag daarachter in de rij iig in een deuk

ktink schreef:Haha.. beter in het mais dan in de sloot o.i.d.
Edit; typfoutje..

maud_23 schreef:Heel veel plezier iedereen die vandaag al gaat, dat zal vast wel lukken. Hopen dat jullie beter weer hebben dan wij, alleen donderdag hele dag droog..Maar dat bederfde de pret natuurlijk zéker niet! Mirquis is echt geweldig, hij kan echt hard voor een ijslander. Echt een top pony!
Tess je bent vroeg wakker haha, ik was pas om 13.00 wakker. Msn doet het niet dus we moeten ff bellen wanneer we tuig gaan poetsen
jij bent egt een slaapkop
stomme msn
Shennaaa schreef:Citaat:Meidur, kan die vervelend zijn..?![]()
hy was heeel lief, is alleen heel bang met politietraining, en rent soms de mais in als er een heel eng karretje langs komt![]()
Welke paarden zou je mij aanraden
Ik heb nog nooit gesprongen, en safety go first
Ik hoef niet al te snel ben al blij als ik heelhuids zaterdag thuis kom
en idd drôle en sjaan. en Sandor schijnt ook heel lief te zijn ( hoewel sommige mensen in onze JT daar anders over dachten
) en Mirquis natuurlijk, k zou die kleine grote man bijna vergeten
hea maud :o 
[/quote]
en idd drôle en sjaan. en Sandor schijnt ook heel lief te zijn ( hoewel sommige mensen in onze JT daar anders over dachten
) en Mirquis natuurlijk, k zou die kleine grote man bijna vergeten
hea maud :o[/quote]
marjow16 schreef:Nja enn Hertog Jan en Leffe niet vergete he![]()
Zijn echt sgattjes afgelope week was hun eerste JT en ze ware suppeer !!!![/
hertog jan
hij vond t niet eens erg om red bulls hoofd in z'n gat te krijgen
njaa.. misschien wel een beetje
x_elisa schreef:komt Marlou volgend jaar ook wea in week 1 dn, Helen?
HELder schreef:x_elisa schreef:komt Marlou volgend jaar ook wea in week 1 dn, Helen?
Dat weet ze nog niet zeker, ivm een eventuele nieuwe baan, maar we proberen week 1 wel weer samen te doen. Maar het hangt er natuurlijk wel een beetje van af; er zijn misschien wel meer mensen die week 1 willen begeleiden.
x_elisa schreef:Shennaaa schreef:
Meidur, kan die vervelend zijn..?![]()
iig geval nie op meidur..!
die is egt zoo druk.. enzo
maar na een paar keer over het zeil heenlopen durfde hij het wel

Tess_Liss schreef:marjow16 schreef:Nja enn Hertog Jan en Leffe niet vergete he![]()
Zijn echt sgattjes afgelope week was hun eerste JT en ze ware suppeer !!!![/
Natuurlijk niethertog jan
hij vond t niet eens erg om red bulls hoofd in z'n gat te krijgen
njaa.. misschien wel een beetje
en toppers Indy en Maroc!) Morgenavond stuur ik de foto's naar jullie op! Ik vond het super gezellig!
. Eigenlijk zijn er best veel paarden wel braaf. Dus als je niet zo goed kunt springen is dat niet zo'n heel groot probleem denk ik .. Zou echt super zijn als we weer met (bijna
)dezelfde groep zitten volgend jaar bij Helen & Marlou! mAnDyXX schreef:Haha die Sjaan en Drôle zien er heel erg dik uit zijn ze dat ook?