Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JuuLePuuL

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:07

@ lied: Ja, als ik niet rijd dan rijdt Kim, eigenaar, Black zelf vaker, en andersom is het net zo, wel jammer want het gaat net zo goed... Kiet en ik zullen marisca ook gaan bellen, we willen voor na de vakantie een les afspreken bij ons Haha! yeaaaaaah!

@ sence: wat een baan zeg, de spits uitdelen zo vroeg, dat doe je niet elke ochtend hoop ik he? haha maar goed het verdient wel weer geld! Ja lief hondje ja! En als Kai kreupel loopt komen er idd geen rijfotos nee...

Ik hoef pas om 1 uur naar school en 14.15 al weer klaar, zal dan mn koffer gaan inpakken Haha! morgen nog even naar Bosgra voor wat rijspullen en nog Black even doen en dan naar Vlieeeeeland!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:09

Ik Spits niet elke dag. Vaak in de vakanties, en ik hoor officieel elke vrijdag ochtend te gaan maar ik zit met school. Omdat ik vandaag later moest beginnen, kon ik vandaag mooi Haha! Het is erg vroeg ja, maar dan heb je nog wel wat aan je dag, en hoef ik bv niet 's middags of 's avonds te werken. En het verdiend ook lekker, 7,50 per uur Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:10

Oeeeeh, leuuk!! Ik wil ook les van marisca:( Ik moet vandaag echt te veel doen en ik heb nu al geen zin meer:( Opdr maken, college, opdr maken, voorlichting en dan mag ik eeeeindelijk weer naar bed:P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:11

$#%$ ik moet voor morgen nog een half werkboek afmaken, ga er intussen maar mee bezig Nagelbijten / Gniffelen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:13

Ik heb ook geen zin, zit de hele week al in een dip Boos! heb straks Intercultural Communications... jeeeee engels praten en presenteren! En voorbereiden op een debat in brussel, in het engels.... aiiiiiii niks aan! gelukkig heb ik daarnaast nog mijn afstudeerrichting, tentoonstellingsplan maken voor een museum en uitwerken! En lekker creatief zijn!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:16

Ja blug.. ik zit ook in een dip.. er is echt niks leuks meer aan mn leven:P Stomme school, die opdr zijn zooo niet leuk:( En heb daarom ook helemaaaal nergens zin in.. Heb elke ochtend het gevoel alsof ik wel de hele dag in bed kan blijven liggen:P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:17

Ik kwam Sheilarianne trouwens tegen op het station Clown

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:18

Jaaaa dat heb ik ook! de hele week al, heb geen motivatie, inspiratie en ben anders altijd wel erg gemotiveerd maar deze week komt er niks uit, vreselijk!!! En wil ook thuisblijven, maar dat kan ik mn groepje niet aandoen... en heb maandag al een college geskipt!

Gister bij de paarden was er niks aan de hand, dan zie ik alles weer zonnig in! Was ik maar klaar met mn studie, had ik maar een vaste baan en kon ik elke dag dan mooi naar de paarden.... Boos!

Aankomende week gelukkig alle dagen rijden en lesgeven en lekker uitwaaien op Vlieland!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:19

@ sence: grappig dat je sheilarianne tegen kwam, ik denk alleen dat als ik jullie zou tegenkomen niemand zou herkennen, ja Lydia natuurlijk maar das logisch Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:21

Zullen we gaan staken in D'Haag Lydia!? Students againts college! haha

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:22

Ik denk dat ik jullie ook niet zou herkennen. Misschien wel van, hé die heeft een bekend gezicht, maar ik zou dan niet 1 2 3 weten waarvan Clown

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:24

Ja staaaaken staken staken! Dat vind ik wel een goed plan:P Ik denk dat ik Juul ook nog wel herken als ik over straat loop:P Haha.. zou niet best wezen anders:P

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:27

Juuuuuul, mag ik mee in je koffer!!!!! Ik ben nu echt ontzeeettend jaloers!! Heerlijk elke dag paardrijden en uitwaaien op vlie! Dat kan ik ook wel gebruiken:( Das precies wat je nodig hebt! Ik kan nu al niet wachten tot we naar vlie gaan! Ik heb soms ook van die vlagen. Het ene moment ben ik zooo down en kan ik echt niks, heb ook neeergens zin in... En op andere momenten kan ik me weer heel happy voelen, als ik bv lekker met iemand aan het kletsen ben ofzo.. En natuurlijk als ik bij de paarden ben, dan ben ik ook altijd happy:D:D Miss zitten we nog in een winterdip.. ik hoop alleen dat ik hier snel uitkom, want er is echt niks aan zo:(

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:31

Ik hoop ook dat ik er snel uitkom!! stomme winter!

JA uitwaaien is wat we nodig hebben! Je mag wel in de koffer, als dat past dan Knipoog Maar het zal wel heel druk zijn , erg fijn want dan heb je juist wat te doen, maar soms door stress vervalt het genieten dan even! Maar ik moet niet zeuren Tong uitsteken Vlieland is geweldig!

Ik zal douchen, dat stel ik al een half uur uit... en straks kom ik nog te laat....

IK WIL ZOMER!!!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:38

Ik wil ook zooooomer:( Alleen al door de zon ga je je beter voelen:P Heeerlijk!!:D Door het weer worden we gewoon gedwongen om de hele dag in bed te blijven liggen:P:P Haha.. Maar Vlie is super hoor! Even een weekje weg.. Wel druk natuurlijk, maar ook van dat drukke kan je genieten! Gewoon gezellige mensen, leuke paardjes, lekker rijden en heerlijk uitwaaien:D Wat wil je nou nog meer:D Ik moet volgende week gewoon naar college enz... Das toch heel wat minder dacht ik zo:(

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:49

Jaaa sorry!! jij hebt het erger! ik en henco zullen aan je denken Knipoog goed!?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:52

Haha:D Ik hou gewoon van zeuren:P Ben je al klaar met douchen??:P
Heel veel plezier op vlie, geniet ervan!!!:D

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:04

Jaa ik ben al klaar met douchen!!

Thank you! Ik hoor nog wel over the party he lied?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:05

Jup:D

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:08

Succes met school he lied? you can do it!!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:29

Haha:D But ofcooourse:D Ik heb 1 opdr al af:P Zometeen college (daar heb ik trouwens absooluuuut geen zin in:P) en dan weer opdr maken. En dan morgen opdr afmaken:P
En daaaaan.. eeeindelijk weekend!!!! Lekker paardje rijden:D Ik ga zeker weten even genieten en dan kan ik er volgende week weer tegenaan:P

Hoe lukt jouw schoolwerk? Gaat lukken vanmiddag?:P Ga je vanavond ook nog op stap ofzo??

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:33

Ehmm nou ik doe eigenlijk nu niks nog steeds haha... Bloos even wat eten, aankleden en dan op de fiets... zal vanmiddag wat doen voor school en mn huis opruimen en wat wassen draaien anders heb ik geen schone rijkleding om mee te nemen Tong uitsteken

Ik ga niet stappen, morgen al vroeg naar de paarden! uurtje of 10! En ik wil wat fit op vlieland aankomen Knipoog en ben ook wat blut... zoals iedereen student aan het einde van de maand! Morgen weer studiefinanciering! Haha!

Succes met je wedstrijd zaterdag! FF eerste prijs pakken he!?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:39

Haha.. ik heb net in een half uurtje opdr zitten maken:P En ben nu ook alweer aan het niks doen:P Heb hele seizoen van Greys Anatomy en Prison Break al gekeken:D Echt zooo leuk:D Ik moet morgen ook maar even wasje draaien enz:S

Ik ga vanavond ook niet op stap hoor:P Dan komt het morgen al helemaaaal niet goed:P Dan lig ik dus echt de hele dag op bed he:D Heerlijk dat je morgen lekker vroeg naar black gaat, sochends rijden vind ik echt lekker:) En natuurlijk smiddags alweer naar vlie:D

Ik wil ook fit zijn voor de wedstrijd:P Dus ga morgenavond ook vroeg naar mn bedje. Op zaterdag is de eerste ronde, dan rijd je in jouw categorie met drie mensen op hetzelfde paard. De beste daarvan gaat dan door en dan heb je zondag de halve finale en moet je van jouw categorie weer drie op hetzelfde paard. En daar de beste van gaat naar de finale en daar rijd iedereen ook op hetzelfde paard:P Lekker uitgelegd he:P Maar zaterdagavond is er ook feest, dus dan zal het ook wel laat worden:P En ja... als ik in de finale kom... moet ik wel een beetje fit zijn:P Haha... maar ik ben nu al zenuwachtig, dus ik kan het ook best allemaal wel verprutsen:P We zien het wel..

Maar goeeed, succes met school vanmiddag!! En op vlieeeee!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:42

Thank you!!!

Ja ik lig de hele week al om half 1 pas in bed... niet chet bevordelijk dus vanavond maar extra vroeg, volgende week ist ook elke dag 7 uur de wekker... ben benieuwd hoe ver je komt, vast heeeel ver en dan zit je zo in de finale! Nu nog even afwachten op welk paardje je moet rijden!

Ik ben niet zo van grey's en prison break ook niet echt... ben meer van LOST!!!! whaaaaa spannend! En van SATC maar dat is allang gestopt helaas... Boos!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:51

oooh, je MOET echt een keer Greys Anatomy zien!!! Is echt verslavend!!!:D Maar Lost is ook vet!!:D Kijk ik namelijk ook:P

Ik lig idd ook al de hele week laat op bed:P Maar gelukkig wel weer uitslapen.. alleen word je daar ook moe van:S

Je hoort nog wel hoe de wedstrijd is gegaan!:D Duimeeen...Tong uitsteken Have fun op Vlie!! xx