Haha.. ik heb net in een half uurtje opdr zitten maken:P En ben nu ook alweer aan het niks doen:P Heb hele seizoen van Greys Anatomy en Prison Break al gekeken:D Echt zooo leuk:D Ik moet morgen ook maar even wasje draaien enz:S
Ik ga vanavond ook niet op stap hoor:P Dan komt het morgen al helemaaaal niet goed:P Dan lig ik dus echt de hele dag op bed he:D Heerlijk dat je morgen lekker vroeg naar black gaat, sochends rijden vind ik echt lekker:) En natuurlijk smiddags alweer naar vlie:D
Ik wil ook fit zijn voor de wedstrijd:P Dus ga morgenavond ook vroeg naar mn bedje. Op zaterdag is de eerste ronde, dan rijd je in jouw categorie met drie mensen op hetzelfde paard. De beste daarvan gaat dan door en dan heb je zondag de halve finale en moet je van jouw categorie weer drie op hetzelfde paard. En daar de beste van gaat naar de finale en daar rijd iedereen ook op hetzelfde paard:P Lekker uitgelegd he:P Maar zaterdagavond is er ook feest, dus dan zal het ook wel laat worden:P En ja... als ik in de finale kom... moet ik wel een beetje fit zijn:P Haha... maar ik ben nu al zenuwachtig, dus ik kan het ook best allemaal wel verprutsen:P We zien het wel..
Maar goeeed, succes met school vanmiddag!! En op vlieeeee!!