aah sterkte bij de tandarts madelon!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ireentjuh schreef:Er zijn pas onderzoeken gedaan waaruit ook blijkt dat een peesblessure bij weidegang geen sneller maar wel beter herstel oplevert.
Marieke_ schreef:Ik ben vanmorgen naar de tandarts geweest. Mn verstandskiezen moeten eruit :'( Gelukkig mag ik nog een half jaartje wachten. Kan ik gelijk tandartskosten in mn verzekering op laten nemen.

AnitaJoeri schreef:haha dus nu weet je wat je met je eigen peesblessure moet doen Nous,anders longeer ik jou nog wel ff na mijn lessie hihi
Ik heb het liefst pessoa, ivm achterhand
vera23 schreef:ik zou het proberen kijken of het dan nog dunner is geworden meestal wel.....gewoon rustig aan...als ie maar goed loopt dan maakt het niks uit....
vera23 schreef:ja benen is een drama .....ukaat der benen zitten al vol schiefels ook heel mooi en fijn....
Zou alleen niet op die paden gaan zijn een beetje te zwaar...zou langs het fietspas gaan op het gras...

haha gelukkig nog niet gesnapt! Nee ukaat heeft gelukkig ook geen last van de schiefels(even afkloppen) 1 is door een ander paard geschopt (toen had ze ook zo n dik been maar liep niet kreupel gewoon doorgereden en werd weer dun) die andere heeft die dombo zelf geschopt.... AnitaJoeri schreef:Haha die Zeurlie.Ik zit juist weer teveel achterover.We mixen ons wel een beetje.Maar wat je ook goed kan zien is dat Banaantje achter de loodlijn loopt.Ik heb het niet over diep lopen ,maar van oor tot neus hoort een rechte loodlijn te zijn en het is nu een schuine lijn.Neus gaat teveel naar haar borst.
Ik wil ook nooit foto's,pffffffff dan is veel te duidelijk wat allemaal niet goed is.
Die Spetter,blij dat het weer goed gekomen is.
Xeen schreef:
Nou bedankt allemaal
Ik weet wel dat t een pismerrie is
Oke nous
ik kan denk wel
welke olifant ?