poe geen idee. Ik wil ook weer lekker op stal rond lopen nu met dit mooie weer baal ik er echt van...
En lor staat gewoon lekker al op het land verwent nest. Maar ze zal vast niet zo veel snoepjes krijgen als wat ze hier kreeg.
Wilde me anky dekjes verkopen voor die roze kreeg ik gewoon een bod van 50 euro! Voor een anky! Die roze die ik heb is niet meer tekrijgen. Maar kon hem toch niet weg doen. Stom he...
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-09 20:26
x_Mliss schreef:
Ow het is gelukt Lida mooi zo!! Mooie trailer hebbie hoor!!!
dank
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-09 20:28
Fammiie_x schreef:
Morgen is het me eerste stage dag bij jullie op stal Ik ben erg benieuwd wat ik ga doen morgen
Gave foto's van je cross wedstrijd
ik heb je toch al zien lopen? was je toen alleen maar op bezoek?
treasure27
Geplaatst: 06-04-09 20:46
x_Mliss schreef:
Hey pris hoe is het met Bolero
ja super hij is echt heel braaf, bokt alleen f met longeren maar voor de rest doet hij niks was er afgelopen woendag toen ze net ging beginnen dus f gekeken. Wrs mag ik er deze week al ffies op dus ben benieuwd
treasure27
Geplaatst: 06-04-09 20:47
Fammiie_x schreef:
Morgen is het me eerste stage dag bij jullie op stal Ik ben erg benieuwd wat ik ga doen morgen
Gave foto's van je cross wedstrijd
haha veel plezier morgen, wrs paarden in de stalmolen zetten en veulens losgooien enzo hoelang moet je stage lopen??
x_Mliss
Geplaatst: 06-04-09 21:27
Ow gaaf Pris! Leuk dat het zo goed gaat.
En dat dacht ik inderdaad ook al en het weide seizoen komt er aan dus paarden op het land en er af halen denk ook. Teminste ligt er aan hoe lang je blijft.
Wanneer gaan ze eigenlijk naar buiten ben der niet meer zo bij hoor.
treasure27
Geplaatst: 06-04-09 22:36
x_Mliss schreef:
Wanneer gaan ze eigenlijk naar buiten ben der niet meer zo bij hoor.
haha moet je wel bijhouden he!! Met koninginnedag goh wat een raar woord eigenlijk haha nou ja 30april dan maar omdat dan de meeste mensen vrij zijn en dan is t bijna mei!! bol komt ook voor die tijd terug kan die gelijk mee
Ik heb je toen wel gezien zoiezo toen ik met Melis mee was naar Loran om die foto's te maken
treasure27, tot 3 juli Laatste 3 weken van me stage moet ik 5 dagen in de week gaan lopen Ik weet nog niet precies wat me tijden zijn, want dat kan verschillen wanneer ik begin en wanner ik klaar ben
AHHHHH me moeder is woensdag jarig en word 50 ik geef haar disney cadeau maar weten jullie een leuke manier om er toch nog een beetje een cadeautje van te maken we gaan pas in de loop van het jaar. Dus kan haar nu nog geen ticket geven of iets.
En het is al over 2 dagen!! AHHH Help! En morge moet ik ook nog eens werken.
Laatst bijgewerkt door x_Mliss op 06-04-09 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Hoorde net van een vriendin dat ze er een brand oefening hadde met rook in de stalle...?
Weet niet zo goed wat ik daar dan van moet vinden.. Waren alleen de manege paarden.. Maar kan me goed voorstellen dat de paarden dan overstuur raken. Tuurlijk is het wel goed voor de veiligheid maar om dat die paarden nou aan tedoen voor niks. Beetje vreemd.
Een brand is altijd onverwachts en eer de brandweer der is laten ze de mensen echt niet meer naar binnen Of er nu paarden in staan of niet.
Eigenlijk zouden ze een systeem moeten maken op de staldeuren als er brand is dat de staldeuren automatische open gaan maar dat er tegelijkertijd het buitenhek naar de grote weg dicht gaat dat ze dara niet zo de snelweg op rennen. Hebben ze toch een kans dan maar af tewachten op hun dood.