Gister had ik 203. Errug schaamtelijk maarja.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shalimar schreef:Echt mazzel dat je 2 proefjes kan rijden...wij moeten altijd 4 weken wachten...hoeveel punten had je dan bij allebei de proeven?
Shalimar schreef:Ze hebben bij ons ook besloten om er 3 pp's van te maken...(: Nu moet ik dus 3x de F8 rijden om door te mogen....ze vonden dat we allemaal te snel gaan...
Marloess_ schreef:Nou, mijn 2 dagen wedstrijdjes. Zaterdag had ik een PP, het ging echt onwijs lekker!
Gister geen PP, het ging even niet zo lekker tussen mij & mn pony, maargoed. Ik zit nu iig in de F13.
Shalimar schreef:Echt mazzel dat je 2 proefjes kan rijden...wij moeten altijd 4 weken wachten...hoeveel punten had je dan bij allebei de proeven?
Shalimar schreef:Ze hebben bij ons ook besloten om er 3 pp's van te maken...(: Nu moet ik dus 3x de F8 rijden om door te mogen....ze vonden dat we allemaal te snel gaan...
M_hOrse schreef:Degene die 203 pt. en 206 pt. hebben gereden, welke proeven starten jullie dan? Dat jullie het zo schaamtelijk vinden.
Shalimar schreef:Ik had 206 in de F8...maar de pony waar ik op reed liep niet zuiver en was superdruk...had het proefje ook niet kunnen oefenen...
_Denise_ schreef:Shalimar schreef:Ik had 206 in de F8...maar de pony waar ik op reed liep niet zuiver en was superdruk...had het proefje ook niet kunnen oefenen...
Hmm, wij mogen sowieso vanaf F7 niet meer oefenen... Dan rijd je gewoon je proef op een willekeurig paard.
Flower schreef:_Denise_ schreef:
Hmm, wij mogen sowieso vanaf F7 niet meer oefenen... Dan rijd je gewoon je proef op een willekeurig paard.
Oefenen doe je tijdens de les .....
Flower schreef:Dus jullie hebben ook niet met z'n allen de proef een keer
gereden ( gezamenlijk )
Flower schreef:Denise ik vind het een heel raar verhaal
Maar goed ... die proeven .. moet je daar nu echt zo gruwelijk voor oefenen![]()