He, waar is m'n post heen? Ik had het over Willie Wortel auto'tjes (van die zwevende) die dan heeft dan iedereen. En die zijn dan verkrijgbaar in zowel koets uitvoering als hypermoderne uitvoering.
Hahaha, hmm je hebt mijn sarcasme niet opgemerkt daar Hoewel die er best leuk uitzag in dat bad in de laatste film Maarja ik val nu eenmaal op nerdige jongens met lang zwart haar en een brilletje, zo ziet mijn vriendje er ook uit hihihi.
Ik heb het niet gezien, ouders hielden de tv bezet Maar die film heb ik al zooo vaak gezien Ik heb alle boeken thuis in het Nederlands en heb er een paar in het Engels gelezen. Films numero 1 tm 4 heb ik 'illegaal' op 1 dvd/cd-rom.
professor Sneep blijft mijn favoriet (of eigenlijk Zwarts, maar die was in de film niet zo leuk...) (en Lupos...) (jaaah, een echte fan hoor. Jullie kennen natuurlijk ook alle theoriën over zeven al...)
Plank (brrr ik vind die nederlandse namen zo stom ) is best grappig, hij praat schots en dat is altijd goed! Dumbledore en Harry zijn in de boeken mijn favoriete personages, maar in de films vind ik Harry nogal dorkig en is Snape veel leuker
Hier ben ik, school is er ook nog he! Ik heb eindelijk een nieuwe snaar en een nieuw plectrum, dus ik kan eindelijk weer gitaarpingelen Vandaag weer veel in de muziekstudio vertoeft, nu om anderen te helpen (wat uiteindelijk niet nodig bleek) / te steunen
[quote="Annemarie"] Hier ben ik, school is er ook nog he! [quote] klopt, ik vergeet telkens dat ik de luxe heb om op school te kunnen bokken Hoe is het nu met je liedje, is het al beoordeeld?
Nope, ik vroeg vandaag nog wanneer ik dat te horen zou krijgen. Ik wil misschien de zang nog weer opnieuw inzingen (wat m'n leraar niet snapte, maar oke) maar het ging toch om de vorm zei hij. Hij wil dat alle/het grootste deel van de liedjes er dan compleet op staan, zodat hij alles rustig terug kan luisteren en de cijfers/songs een beetje met mekaar kan vergelijken.
Ik heb er nog.. 3 gehoord geloof ik, of nouja, delen ervan, die zijn nog niet compleet zeg maar. Je hoort hem zo snel mogelijk, ben zelf ook wel benieuwd (heb hem natuurlijk wel gehoord, maar ja, buiten de studio is het toch anders ).