Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben vandaag lekker vrij
en vanavond weer druk trainen met het team voor zondag, de 5e voorronde van n.k. streetdance 2007!
En volgende week zaterdag optreden voor het goede doel en die zondag ook nog de wedstrijd op de manege!
ben er maar druk mee 

x_kelsey_x schreef:zo, iedereen geslapen?Ik ben vandaag lekker vrij
en vanavond weer druk trainen met het team voor zondag, de 5e voorronde van n.k. streetdance 2007!
En volgende week zaterdag optreden voor het goede doel en die zondag ook nog de wedstrijd op de manege!
ben er maar druk mee
Sanne, leuke foto's van valerie en bink!
En ik zag net Kim en Otis in de nieuwe paard en sport staan, die lieve otis toch!
Vanochtend het eerste uur vrij!
En Minnie heeft jongen gekregen vanochtend, heb ze geboren zien worden. Echt super schattig! Het zijn nog van die grijs/roze gerimpelde mormeltjes maar echt super lief!
Succes met de 5e voorronde! Ik kom nog een keer kijken hoor!

En je moet idd nog een keer komen kijken
Ik zal ff na vragen of je bij het optreden gewoon mag komen kijken. Die is in Amersfoort want de wedstrijd is in Breda haha. Ik heb de konijntjes vandaag ook gezien toen ik bij jou was! Echt lief zijn ze voor zo ver ik ze kon zien
De les maandag was leuk he? haha. Op Nando me proefje oefenen zonder zadel.
Niet zo goed kunnen oefenen maar het was wel grappig!

Dank je mandy

nee staat er nog niet op. Ik houd het al in de gaten

we gingen eerst serieus (proberen te) rijden en daarna crossen op het buitenterrein! haha, tommie kan hard!
het is echt een schatjee!! <3
het vald me trouwens nog mee hoe rustig ze nog is op stal!! ze is gewoon SUPA! <3333 

) 
Hopen dat hij snel weer helemaal beter is.