Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(in ons keurige nieuwbouwwijkje
)
Nou zullen we dan maar weer verder gaan brainstormen
Ik zal morgen wel even kijken of je je al op kunt geven en anders hebben we nog een hele week

Oxana? Guus? Alles kan, je hebt zoveel keuze
! ik kon hem niet rustig rijden, meneer liep zijn eigen tempo en wilde de hele tijd achter andere paarden plakken, heb dus bijna driekwart les voltes gereden. Toen was ik het zat, ik had zoiets van op hem ga ik niet galloperen want straks gebeuren er nog ongelukken. Mocht ik van Aad ruilen met de dame die op Lando zat. Nou toen viel er een 'last' van mijn schouders! Heerlijk ontspannen gegallopeerd, geen stress, fantastisch. En die dame op Pablo heeft nog geen 3 gallopsrpongen gemaakt want ze kreeg hem niet in galop. Ik snap niets van dat paard!

Hij had het alleen niet zo op Marloes en liep daar met een boogje omheen en toen ze met het zweepje naar hem ging wijzen werd het hem even iets te veel en gaf hij een protesterend bokje. Maar verder vond ik hem best ontspannen.

maar we hebben iedereen heel gelaten.
Die Luna toch.... 
kooslover schreef:mmm ja dat probleem heb ik vorige week ook bij hem herkend. Maar volgens mij is Pablo niet altijd zo hoor, hij kan ook wel "braaf" zijn
Vandaag heb ik op Guusje gereden. Nou dat vond ik toch wel weer eens tijd worden, dat beest rijdt heerlijkHij had het alleen niet zo op Marloes en liep daar met een boogje omheen en toen ze met het zweepje naar hem ging wijzen werd het hem even iets te veel en gaf hij een protesterend bokje. Maar verder vond ik hem best ontspannen.
Maar Guus rijdt echt zo lekker, ik kan hem je aanraden fen
Opgeven voor wedstrijd is nog niet mogelijk.
Ach Fen je kan natuurlijk ook op Oxaan gaan, die vind je toch zo leuk
Of jack
Izzy moet trouwens twee weken stil staan..... (Valt nog een soort mee)

Best grappig om daar ook eens op te rijden.
(is een zeer spectaculair paardje sas, dat kan ik je zomaar zeggen
)
)
Die valt overal van af
Naja bij omar wat toen meer over eraf vliegen te spreken 

)