Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:51

Daarvoor zal ik even in mijn overvolle agenda moeten kijken (Misschien heb ik nog wel een gaatje voor je)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:54

Je moet wel een plaatsje vrijmaken hoor, anders ga ik gewoon als een groepie voor je deur liggen!!!!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:13

jaah, ik wil een groupie Haha! (in ons keurige nieuwbouwwijkje Go jij! Go jij! )

Nee hoor voor handtekeningen dinsdagmiddag, dan zijn sas en ik allebij op de manege.

edit: hoor net van Suzie dat haar zusje graag de wedstrijd op Grimeur wil doen en die rijd ook bij mij in de les. Ik ben niet te beroerd een ander paard uit te zoeken. Dus het wordt toch niet grimeur Clown

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 00:10

Haha dacht je er net uit te zijn Tong uitsteken Nou zullen we dan maar weer verder gaan brainstormen Knipoog Ik zal morgen wel even kijken of je je al op kunt geven en anders hebben we nog een hele week Lachen

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 09:12

Hmmm lastig dat je het nu weer niet weet Tong uitsteken Oxana? Guus? Alles kan, je hebt zoveel keuze Haha!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 11:35

Is Pablo niets voor jou??? Ik heb er gister op gereden en werd er doodzenuwachtig van Frusty ! ik kon hem niet rustig rijden, meneer liep zijn eigen tempo en wilde de hele tijd achter andere paarden plakken, heb dus bijna driekwart les voltes gereden. Toen was ik het zat, ik had zoiets van op hem ga ik niet galloperen want straks gebeuren er nog ongelukken. Mocht ik van Aad ruilen met de dame die op Lando zat. Nou toen viel er een 'last' van mijn schouders! Heerlijk ontspannen gegallopeerd, geen stress, fantastisch. En die dame op Pablo heeft nog geen 3 gallopsrpongen gemaakt want ze kreeg hem niet in galop. Ik snap niets van dat paard!

Yvonne vond het geloof ik niet zo leuk dat ik niet verder wilde op hem (hij is toch braaf...) Ja dat is hij zeker, alleen luisterd hij voor geen meter en ik weet niet hoe ik hem wel kan laten luisteren.

@ Wen: Volgende week Luna weer??? Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 12:49

mmm ja dat probleem heb ik vorige week ook bij hem herkend. Maar volgens mij is Pablo niet altijd zo hoor, hij kan ook wel "braaf" zijn Tong uitsteken

Vandaag heb ik op Guusje gereden. Nou dat vond ik toch wel weer eens tijd worden, dat beest rijdt heerlijk Lachen Hij had het alleen niet zo op Marloes en liep daar met een boogje omheen en toen ze met het zweepje naar hem ging wijzen werd het hem even iets te veel en gaf hij een protesterend bokje. Maar verder vond ik hem best ontspannen.
Maar Guus rijdt echt zo lekker, ik kan hem je aanraden fen Lachen

Opgeven voor wedstrijd is nog niet mogelijk.
Ach Fen je kan natuurlijk ook op Oxaan gaan, die vind je toch zo leuk
Of jack Knipoog

Izzy moet trouwens twee weken stil staan..... (Valt nog een soort mee)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:56

Pff kan ik mijn abbonement op Luna opzeggen? Stap en draf waren we het nog redelijk met elkaar eens, Luna boog beide kanten redelijk goed. En ze zit verder heerlijk, maar ik ben niet het type om altijd op dezelfde te rijden, ik wil op verschillende paarden. Luna en ik waren het alleen in de galop oneens, ik wilde op de volte galopperen, maar luna ging terug naar draf op de volte of vloog leuk over de buiten schouder van de volte, kon begrenzen wat ik wilde Bloos maar we hebben iedereen heel gelaten.
En antoinet ik had graag op pablo gewild, volgende keer ruilen als jij weer op hem zit?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 17:44

Nou dat klinkt ook als een boeiende les Knipoog Die Luna toch....

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 19:21

Flauw paard die Luna en ik snap precies wat je zegt hoor. Geen abbonement op paarden. Gewoon wat afwisselen, helemaal gelijk wendy Ja

Pablo vind ik zo Pablo... Schijnheilig

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 20:50

Nou als je regelmatig op Luna zit vind je een hoop goed (misschien zelfs Koos wel).
Omdat ik een van de betere uit de les ben krijg ik steeds de moeilijkere paarden (volgens yvon), of tewel Luna, andere moeilijke paarden mogen zeker niet meelopen Bloos

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 20:52

kooslover schreef:
mmm ja dat probleem heb ik vorige week ook bij hem herkend. Maar volgens mij is Pablo niet altijd zo hoor, hij kan ook wel "braaf" zijn Tong uitsteken

Vandaag heb ik op Guusje gereden. Nou dat vond ik toch wel weer eens tijd worden, dat beest rijdt heerlijk Lachen Hij had het alleen niet zo op Marloes en liep daar met een boogje omheen en toen ze met het zweepje naar hem ging wijzen werd het hem even iets te veel en gaf hij een protesterend bokje. Maar verder vond ik hem best ontspannen.
Maar Guus rijdt echt zo lekker, ik kan hem je aanraden fen Lachen

Opgeven voor wedstrijd is nog niet mogelijk.
Ach Fen je kan natuurlijk ook op Oxaan gaan, die vind je toch zo leuk
Of jack Knipoog

Izzy moet trouwens twee weken stil staan..... (Valt nog een soort mee)

Hij was ook wel braaf, alleen kon ik hem niet rustig krijgen en daar werd ik bloednerveus van...
Ik kan Guus ook aanraden hoor!!! echt een lekker ding is dat! Vingers aflikken

Waarom moet Izzy stilstaan?? wat heeft ze nu weer?... het arme schaap...

En ik wil wel een abonnementje op Lando!! maar ik ben bang dat ik niet de enige ben Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 21:28

Haha nee volgens mij wil de halve manege een Lando-abonnement Knipoog

Izzy had laatst verkeerd gelegen en sindsdien heeft ze niet meer gelopen dus het zal daar dan wel weer van zijn :S

Maar Pablo kan af en toe gewoon zo Pablo zijn Clown

Maar je hoort het fen, Guus voor jouw Haha!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 23:36

Ik wil geen abonnement ik wil elke keer een ander. Liefst totdat ik ze allemaal gehad heb Knipoog

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 23:40

@ Wen: dus een hele goede reden om heel lang te blijven rijden!!!!

Het is deze week een jaar geleden dat Flap is ingeslapen.. Huilen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:10

Ach gut

Op wie heb jij dan nog niet gereden, wendy?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:59

Jeetje zeg.... Ach gut

Ik wil ook wel op alle paarden rijden, en dan het liefst zowel binnen als buiten Knipoog
Maar ik ben redelijk op weg, alhoewel ik betwijfel of ik buiten ooit op Alex kom Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:00

zowel binnen als buiten Nagelbijten / Gniffelen
Ik betwijfel of ik ooit nog op Alex, Omar, Grimeur of Jack naar buiten mag... (of ik er uberhaupt nog een keer op kom..)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:12

Ja dat had ik ook met Omar, maar vorig jaar was hij er ineens binnen hoor Lachen Best grappig om daar ook eens op te rijden.
Verder wil ik binnen graag nog eens op Xandra en Grimeur lijkt me ook wel cool Haha!
En naar buiten op Manda wordt waarschijnlijk ook niets meer Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:15

maar dat heb ik al een paar keer gedaan Haha! (is een zeer spectaculair paardje sas, dat kan ik je zomaar zeggen Clown )

Ja, op Omar heb jij wel eens gereden. Wist jij nog dat Esther daar toen vanaf was gevallen? (de week erna mocht iker op, de enige keer ooit en Omar was super braaf Ach gut )

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:22

Ja Omar is altijd superbraaf maar je weet toch wat voor invloed Esther op paarden heeft Clown Die valt overal van af Tong uitsteken Naja bij omar wat toen meer over eraf vliegen te spreken Knipoog

Ik heb buiten ook nog ergens ooit een keer op Omar gereden, en vond hem best sloompjes...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:25

Weet eigenlijk niets meer van die keer op Omar. Omar was toen super hip en iedereen wilde erop. Ik ook, dus het kwam mij wel uit dat Esther eraf viel. Was ie opeens veel minder lief Vork

Esther valt van elk paard af, jij zorgt ervoor dat elk paard rustig en lief is. Ja

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:30

Nee dat werkt lang niet bij alle paarden hoor fen, Oxana, Bo, Luna (zeg maar alle merries) klikken niet zo goed met mij

Ja dat was inderdaad in die tijd dat Omar hip was, dus ik was ook wel benieuwd, maar vond hem best tegenvallen Tong uitsteken

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:31

O en paarden die al niet te snel vanuit zichzelf zijn, daar heb ik ook nogal eens problemen (Dat zijn dan dus bij elkaar bijna alle paarden Tong uitsteken)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:33

Ja, dat heb ik geloof ik ook. Ik vind Kanjer ook veel moeilijker te rijden dan uhm... neem maar een paard dat wel doorloopt.
Daarom is Kanjer ook wel leuk Vork
(en jij en die merries. Daarom zijn merries juist beter om op te rijden.)