Eerste stukje ging goed, totdat er van die wit-rode borden over het fietspad stonden (maar goed ook, zat een aardig diep gat in met allemaal slangen eruit)> Lady durfde er voor geen mogelijkheid langs. Draait zich heel snel om op twee achterbenen, dus ik stuur haar terug, nee, gewoon nog 5x achter elkaar. Dus ik gaf d'r een flinke jatser (was het echt ffeis zat) en toen kwam ze omhoog (dat heeft ze echt nog nooit gedaan en dit was geen angst van d'r...dit was gewoon een spelletje, d'r oren helemaal naar voren, gewoon voor de lol
)Nagoed...ik naar de andere kant van de weg...toen ging ze er wel langs, dus ik dacht: nagoed...dit overwonnen, de rest geen vervelende situaties meer....fout gedacht. 5 meter verderop doet ze het weer. Ik weet terug gedraaid en kwam ze weer omhoog. Er kwam een vrachtauto aan dus ik haar snel een erf opgetrokken...daar wilde ze niet meer vanaf..Nagoed..in z'n achteruit. Pff...ik scheet echt alle kleuren in mijn broek (en net nu het zo goed ging
). Toen ze er eindelijk af was, nog 10 meter verder laten lopen, stil laten staan..nog 5 meter laten lopen, deed alles netjes. Toen terug naar huis en nog even in de bak gereden. Lopen zal ze...kan ze het buiten, dan dus ook in de bak
. Pff...vond het zo eng en vooral raar omdat ze zo stom deed. Wil gewoon eens een keertje alleen lekker rustig naar buiten en niet het zelfde rondje (stukje om het erf heen met een paar weilanden ertussen en een fietspad). Is er een ander paard mee, doet ze echt alles wat ik vraag...ze kijkt rechtuit en ziet niks engs.Nagoed..sorry voor het verhaal, maar baal er flink van.
Job werd het zat want Ko werd er dus echt niet rustig van (want tja hij moest nog naar 2 klanten en volgens mij belde zijn vriendin ook nog om te vragen hoelaat hij thuis was
)
Met die 1cc dosis was Ko al snel vertrokken en uiteraard zonder praam verder aan het werk gegaan. Moest zijn tong vasthouden enzo.. Job was klaar, dus ik laat alles los.. bleef zijn tong uit zijn mond hangen
Arme Ko, John heeft nog nooit zo lang zo rustig kunnen knuffelen met Ko
Zijn hoofd over de staldeur, zo laag mogelijk met een zo groot mogelijke hanglippencentebak
Was vast een lekker rustig ritje geweest
.. ah nee hoor arme Ko
ik heb met Eviet en Anique & Jolly buiten gereden, we wouden eigenlijk het park in maar zijn toch naar het meertje gegaan in schiedam. Op de heenweg waren er 2 meiden die het leuk vonden om ons in draf in te gaan halen en vervolgens als gekken voor ons uit gelopeerden
nouja gelukkig hebben we brave knollen
Evita vertikte het, maar op een gegeven moment gaf ze toe dat ze het toch wel leuk vond en liep ze zo het water in
jammer dat haar lijfje niet altijd meer mee werkt.. ze wil nog zo graag!