Ik heb 20 balen hooi opgestapeld, 10 balen stro en nog wat pakken zaagsel.. En met opstapen viel ik van een baal hooi af omdat die kantelde en ik nog een baal vast had, en toen hing ik aan de stal, en moest mijn moeder heel hard lachen, en kon ik zelf niet meer los komen Ik heb gisteren lekker gesprongen Ze was erg braaf Lag er wel een keer bijna naast, maar dat was omdat we eerst steeds 2 hindernissen moesten nemen, en dan iets naar rechts en dan hindernis 3, en toen moesten we ineens 2 hindernissen, en dan linksaf en een andere hindernis 3.. En ik ging gewoon links, maar Tivara wilde rechts
Doet me denken aan gister; toen liepen Pinkel (kleine schattige welsh) en Part Two (grote merrie) samen in de bak los, echt superleuk gezicht Ze leefden zich lekker uit!
Ik had wat "rare" hindernissen neergezet. Lees: Strobaal, pak zaagsel, kliko, kratjes etc. In het begin was ze kijkerig (wilde de bak niet eens in) daarna wat sprongetjes genomen. In het begin sprong ze wel hoog, omdat ze de hindernissen eng vond. Later had ze echt iets van "Och, laat maar zitten" En sprong er gewoon bovenop, liep ertegen aan.. Gewoon link dus.. Dus toen ben ik maar gestopt met springen en wilde dressuur gaan doen. Maar dat vond ze ook niet goed, dan liever crossen Maarjaa..