Ja maarja we reden in een wijk in utrecht waar alleen buitenlanders wonen en 40% daarvan rijd blijkbaar auto zonder rijbewijs wat een aso's! Je ziet daar ook overal politie want die willen ze er natuurlijk uit filteren
wat een rot weeer ! Gadsie! Net terug van mijn werk en de ratten van de buren verschoond, haha die beesten klimmen continu op je als je met hun hok bezig bent. Maar goed, ik ga denk ik niet rijden nee. De buitenbakken zijn een zwembad en de binnenbak is les... dus ik ga maar lekker poetsen enzo de eigenaresse is gister bevallen van een gezond zoontje ! maar nog te vroeg om langs te gaan, dus dat komt volgende week wel.
Zijn we weer! Net een rustige rit gedaan, was een beetje nat op de paden vandaar. Vandaag hadden ze de dagtocht dus we hadden nu beetje aparte paarden mee ±P
Ik had Fraulein, sim snippie, heidi roos, britt smokey en joen bonny. Dat lange stappad naar huis wilden we nog even een drafje doen en zjoeffff daar gingen we
Wauw netjes Marieke! En leuke paarden Suus, is weer eens wat anders! Ik heb net part 1 van harry potter gekeken, vond hem wel leuk maar niet super spannend ofzo. Wanneer ik deel 2 zie weet ik niet, dat duurt denk wel even....
Dat is toch een gevangenis midden op een eiland in een baai? Waar je nooit vanuit kunt ontsnappen? Lijkt me best raar opzich om dara te kijken... al die mensen die daar nooit wegkomen en zo...
Aawh ik vind onze ene hond zo zielig. Ze heeft/had volgens mij vlooien. Ze hebben beide al zo'n pipetje in hun nek gehad en ze is gister helemaal gewassen (wel met gewone shampoo, we dachten dat het vlooienshampoo was maar schijnbaar dus niet...) maar ze blijft maar krabben, wel een stuk minder als 2 dagen geleden maar als nog zoo zielig! Nu gaat me mams dr vnaaf wss borstelen (moet altijd wanneer ze gewassen is...) miss werkt dat ook nog een btj. En dan gaat ze denk ook maar vlooienshampoo kopen en dan daarmee wassen...onze andere hond laat niks merken, dus die heeft of geen vlooien, of nergens last van en laat het dus niet zien....
Lin geen vlooien spul toedienen én vlooienshampoo gebruiken hoor! Dan krijgen ze een overdosis! Wij geven Wikky pillen die mag je als het moet dagelijks geven totdat ze er geen last meer van hebben, dan kan je beter dat doen want dat is er voor gemaakt. Die pipetjes werkten bij hem na een tijdje niet meer omdat de samenstelling is veranderd.
@kim, ja maar die gevangenis wordt al 40 jaar niet meer gebruikt hoor wel is alles nog in tact je kan overal in, in de cellen, in de huizen van de bewakers, in de eetzaal etc echt overal mag je in. Vind het zelf altijd wel reuze interessant zo iets. Eerst moet je 20 minuten met de boot en dan kan je een audiorondleiding krijgen of zelf gaan rondlopen. Ze hebben een spiegelreflexcamera ben erg benieuwd naar de foto's! Ze zitten nu aan het ontbijt dus ze zullen zo wel daarheen gaan.
@ Ella: maar die pillen kan je zeker alleen bij de dierenarts krijgen? Laat onze dierenarts nou op een uur rijden zijn en we daar dus niet helemaal heen gaan rijden... plus dat Star al pillen krijgt voor dr incontinentie en ik niet weer of dat wel samen kan gaan....
Nee hoor, zal even vragen waar wij die vandaan hebben, volgens mij gewoon van de dierenwinkel hoor. Dacht dat je die zo bij de Diebo kan halen. En je kan dan altijd je DA even bellen of dat samengaat dat scheelt je weer op en neerrijden
Vorig jaar dachten we ook dat ze vlooien had, maar het kan ook een allergische reactie op iets zijn want toen had ze het ook heel lang. Ik heb op een plekje waar ze veel krabt een rode plek gevonden, verder vind ik helemaal niks....nog maar eventjes aankijken. Tis namelijk ook apart dat Saigon nergens last van heeft.
Ja waren zeker leuke paarden! Fraulein is een leukerdje, enige nadeel is dat als je haar in wil houden ze haar kop tussen haar benen trekt waardoor je weer harder moet trekken omdat ze dan alsnog neit vertraagd en nu waren de wondjes bij haar mondhoeken weer opengegaan, sukkeltje dat ze is...
Ja was wel leuk te rijden, hopen dat het nog even droog blijft zodat de paden nog wat kunnen drogen en dat we morgen bij onze laatste rit nog even hard kunnen
hoooi ik ben britt en smokey moest met ons mee omdat die kindjes erafgegooid had en hij moest 'aangepakt' worden, maar hij deed niet echt iets, beetje gewoon zn eigen zin van ik wil die kant op dus we gaan die kant op, en t was echt een poepie echt heel lief! haha t ziet er wel gek uit hoor ik erop! nu gaan we eten! kiptandoriiii jummm zometeen fotospam van suus!