Esther28 schreef:Haha je kan het maar geregeld hebben Karin
Haha inderdaad...Als ik het niet vergeet, zal ik het morgen even op de kalender zetten Karin!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Serada schreef:Decy staat ook binnen dus Valko is niet alleen op stal. Maestro gaat wel lekker naar buiten. Kan hij weer met zijn vriendje Storm spelen. Het zal niet meteen weer de hele dag zijn maar ieder uurtje dat ze pakken is er weer eentje...
Serada schreef:Decy staat ook binnen dus Valko is niet alleen op stal. Maestro gaat wel lekker naar buiten. Kan hij weer met zijn vriendje Storm spelen. Het zal niet meteen weer de hele dag zijn maar ieder uurtje dat ze pakken is er weer eentje...
ik ben er in de ochtend tot een uur of 11.30... 
spettertjuh schreef:Super hoor om heerlijk op je pony te zitten toch..............
Linda heerlijk hè om weer eens les te hebben en dan moeten alle knopjes weer op je paard.
Ik heb trouwens op zaterdag 8 oktober les om 11:30 uur - 12:00 uur. Wil iemand dat misschien even voor mij opschrijven want ik denk niet dat ik nog voor 1 oktober op stal kom..........
Esther28 schreef:spettertjuh schreef:Super hoor om heerlijk op je pony te zitten toch..............
Linda heerlijk hè om weer eens les te hebben en dan moeten alle knopjes weer op je paard.
Ik heb trouwens op zaterdag 8 oktober les om 11:30 uur - 12:00 uur. Wil iemand dat misschien even voor mij opschrijven want ik denk niet dat ik nog voor 1 oktober op stal kom..........
Karin, ik heb je vanochtend op de kalender gezet
Jetta schreef:Heerlijk om de paarden weer in het land te zien, ze waren erg blij, lekker groen gras happen! En even jolig doen en vrienden opzoeken.
maestro wordt een baasje, zeg, die ging iedereen af om even te laten zien dat ie er was en om te zeggen dat hij de VRIEND van Storm is, maar Storm wil gewoon met iedereen spelen.....tja :§