Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnitou schreef:op buienrader verplaatst de sneeuw bui zich met de uren, komt steeds later morgen, ben benieuwd wanneer het nu uiteindleijk gaat komen
_sandra schreef:ik was om half tien al druk doende om mijn looppad voor mav weer helemaal sneeuw vrij te maken. hard aan het werk geweest, helemaal voor elkaar, en toen was het gedaan met mijn goede humeur!!!!!!! grrrr alles voor niks geweest! mav moet maar weer een dagje op stal blijven! wat een sneeuw!!!! hier sneeuwt het nog steeds in assendelft. hopen op een sneeuwloze zondag!!! maar ja, is alweer een hoop narigheid voorspeld. ijzel!!!!!!
word je ook niet vrolijk van!!!!
In het vakje van 24 december zit altijd een groot(er) cadeau. Zelf weet ik ook niet wat ze zo door het jaar heen heeft gekocht, dus ook voor mij is het elke keer weer een verrassing!
Shenavallie schreef:Zo, de bietjes zitten er weer in (heerlijk, echt m'n lievelingskostje!!!!) en de pepernoten staan nu in de oven. Wesley had in zijn adventskalender* een pak bakmix voor pepernoten gekregen. Leuk hoor, ben ook erg benieuwd hoe ze smaken!![]()
* M'n moeder heeft sinds Wesley niet eens wist wie of wat Sinterklaas en kerst inhielden een grote adventskalender gemaakt (van stof) met allemaal vakjes. Op die vakjes staan de cijfers van elke dag van de maand december en erin zit voor elke dag een cadeautje. Dat kan van alles zijn: een snoepje, een autootje, of in dit geval een pak bakmix voor pepernoten. Erg leuk!In het vakje van 24 december zit altijd een groot(er) cadeau. Zelf weet ik ook niet wat ze zo door het jaar heen heeft gekocht, dus ook voor mij is het elke keer weer een verrassing!
![]()