Ik moet allemaall wiskunde maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en heb nu ook een vloerkleed (si al binnen) wil nog een grote spiegel (passpiegel) en klok en dan is alles compleet
nouja, bijna xD moet nog gordijnen bij mijn dakramen, beetje irritant dat ligt naar binnen maar goed komt ook wel weer hoop ik
Sterkte!

suikermeisje schreef:ik heb ook scheikunde en ben er wel goed in
sorry heb niet echt bijgelezen verder
ben beetje kluts kwijt
jongen van school is gister voor de trein gesprongen
en was niet echt een vriendin van hem, maar kende hem wel aardig en het voelt gewoon zo raar dat hij nu er niet meer is..

suikermeisje schreef:jeetje dat is dan niet eens zijn keuze om dood te gaan, om het maar zo te zeggen
ik ga vanavond aan pws werken en misschien mijn kamer alvast wat verbouwen
vrijdag kan ik mijn 2-persoonsbed ophalenen heb nu ook een vloerkleed (si al binnen) wil nog een grote spiegel (passpiegel) en klok en dan is alles compleet
nouja, bijna xD moet nog gordijnen bij mijn dakramen, beetje irritant dat ligt naar binnen maar goed komt ook wel weer hoop ik

xClairex schreef:ik ben op school
Echt poedersuiker. ben vannochtend met de fiets geflikkerd.
super erge rugpijn.
En heb tot kwart over 4. en moet gymmen
Haha. is hier rustig ja.

suikermeisje schreef:ik heb ook scheikunde en ben er wel goed in
sorry heb niet echt bijgelezen verder
ben beetje kluts kwijt
jongen van school is gister voor de trein gesprongen
en was niet echt een vriendin van hem, maar kende hem wel aardig en het voelt gewoon zo raar dat hij nu er niet meer is..

ben benieuwd wat voor film het is!
gewoon voor de grap. vloog ze bijna over de kop 

Hitime schreef:Of Psychologie in Tilburg of Rotterdam, en anders Gezondheid en Maatschappij in Rotterdam of Wageningen.
Maar ben heel bang dat ik uiteindelijk 't verkeerde kies.
was vroeger verliefd op hem xD

grapje schat

alles ligt hier onder het ijs of is knoert hard, zucht!