Noes, Cyprus was ook echt heeeeerlijk weer (zo'n 4weken geleden) en we vonden het een mooi land! Bij Pafos (Paphos) in de buurt heb je veel bezienswaardigheden
kun je daar op een ID kaart heen of heb je paspoort nodig?
Ineke2
Geplaatst: 28-09-10 12:32
Noesie schreef:
iemand van jullie al eens in turkije op vakantie geweest?
Ja 2 jaar geleden was ik een week vlakbij Bodrum. In September, het weer was er toen niet geweldig. Niet koud, maar ook niet erg zonnig. Wel onwijs verbrand omdat ik dacht dat het wel meeviel met de zon en ik me niet hoefde in te smeren met zonnebrand. FOUT Wij hadden half pension trouwens.
Ineke2
Geplaatst: 28-09-10 12:32
Noesie schreef:
Je kan op ID
kimmetje01
Geplaatst: 28-09-10 12:45
Ineke2 schreef:
Noesie schreef:
Je kan op ID
Inderdaad. Als je in het Griekse gedeelte zit, kan je alleen met een georganiseerde excursie naar het Turkse gedeelte, anders kom je niet meer terug
shilady
Geplaatst: 28-09-10 13:19
loveseben schreef:
Leuke foto trouwens, Daan Doe je haar nu alleen in het weekend?
Dankje Ik ga vandaag weer naar schiedam en vrijdag weer naar mn vriend dus nu in elk geval morgen donderdag en vrijdag in de middag. Derest stuur ik effe via pb
Ik heb net ff geshopt in m'n lunchpauze :p Moet vrijdag natuurlijk wel leuk eruit zien o:)
leentje13
Geplaatst: 28-09-10 14:22
Noes: Ik ben ook naar Turkije geweest, 5 jaar geleden... Ik was toen in het dorpje Koycegiz, vlak bij Dalaman en Marmaris! Zitten leuke hotels en vlak bij ook een spa! Ook kan je met de bood naar dit strand: http://www.beturkey.com/wp-content/uplo ... -tatil.jpg
Ineke2
Geplaatst: 28-09-10 15:30
BooT schrijf je met een t op het einde. Sorry viel mij erg op
Pff en lenie jij doet VWO, ik snap ´t nog steeds niet hoor! Ik heb ook weer goeie cijfertjes! Helaas wel een 5 voor BV, maar komt omdat ik gewoon te lui was om de opdracht te doen..