Haha nou als je het leuk vind en vrij kan krijgen zou het voor mij prima zijn! Wat voor camera heb je? Ik heb evt een eos400D die je zou kunnen lenen.. Als het doorgaat moet je 's avonds wel een borrel komen drinken
Ik heb zelf een sony, mn moeder heeft pas een canon aangeschaft (1000D), ben nu voor nieuw lensje aan het shoppen . Maar ik kijk tegen die tijd wel even hoe ik zit met mn vrije dagen enz .
Door het werken kan ik niet meer heel lang blijven liggen, maar tot een uur of 09:30, 10:00 vind ik in het weekend wel lekker hoor . Vroeger haalde ik met gemak het middaguur
Ik zou niet weten waarom ik nog op moet blijven, is niks leuks op tv. Dan ga ik liever lekker vroeg liggen en vroeg dr uit . Kan ik van de rest van de dag genieten!
Dat is wel zo. Heb ook niet echt iets te doen vanavond. Had met een vriendinnetje afgesproken, maar die kan opeens weer eens niet (zoals wel heel veel vaker )
Gijs is op de manege dus ik ga zo een borrel halen en aangezien het kind uit logeren is bestaat er een fixe kans dat ik morgen lekker langer dan 0800 uitslaap!